רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

מכתב לאחי היקר

מאת בן תורה


לכבוד אחי היקר
לאחר השיחה בה נדברנו על כל העניינים העומדים הפרק בשעה קשה זו
וראיתי כי התחלת להבין במה דברים אמורים ומה שחשבת היו דברים שאינם נכונים
החלטתי להעלות את הדברים בכתב באריכות כדי שתדע את האמת לאמיתה

ידועה דעת גדולי ישראל ובראשם מרנן הגראי"ל שטינמן והגר"ח קנייבסקי שליט"א בעניין קבוצת "הפלס" (הקוראים לעצמם "בני תורה"), לדון תנועה זו כתופעה פסולה ולהרחיקה לבל תפשה במחננו.
ישנה שמועה כי יש רבנים בארה"ב אשר אינם מצטרפים למחאת גדולי ישראל בארה"ק, משום שאינם מבינים על מה יצא הקצף. שהלא הם הולכים לתומם כדעת הגרש"א שליט"א. וכן כמה רמי"ם וראשי ישיבות תומכים בהם. וא"כ מדוע לא לדון זאת כב"ש וב"ה ש"אלו ואלו דא"ח". ובכלל, מהי משמעות הדברים לאחר שעברו כבר הבחירות.
אמנם שאלות אלו נובעת מחוסר ידיעה חמור במציאות השוררת כאן בעולם התורה באה"ק. והננו לבאר:

המציאות. על כן, על מנת לקיים "שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק" ניתן לברר את העובדות אצל נאמני גדולי ישראל: הגאון ר' יהושע אייכנשטין ראש ישיבת יד אהרון טל. 02-5661566 והגאון ר' משה הילל הירש ראש ישיבת סלבודקא. טל' 03-5709964.
ראשי פרקים:
א.      הדרישה שלהם היא "עצמאות" מדעת תורה [ולא שמיעה לגדול מסוים], וזאת מחמת שרק הם בדרך "המסורה", וכולם התקלקלו ומשתפים פעולה עם השלטונות.
ב.      בעקבות הנ"ל, הם ממרידים את צעירי הישיבות ש"יחשבו לבד" ואין להם להיכנע לרבניהם, ואדרבה רבניהם ישאו ויתנו איתם בעניינים של הנהגה.
ג.       חברי התנועה מורכבים בעיקר מאנשים אינטרסנטים ותאווי נקמנות ויצרים.
ד.      הם מציגים את דרכי ההתנהלות של מרן הגראי"ל [שפועל בדרכי חכמה ובדרכים שקטות כדי לסכל את הגזירות, כדרכם של רבותינו זצ"ל מאז ומתמיד בגלות] כאילו הוא מתפשר ומתון, ונגרם ע"י כך נזק ציבורי תודעתי כאילו הציבור החרדי הולך לקראת "התפשרות".
ה.      הם פועלים להדחת ה"הנהגה" של גדולי הדור שכבר קיימת עשרות בשנים.
ו.        דרכי התעמולה שלהם משתנים מרגע לרגע לפי שעת הצורך ומשטים בציבור בעובדות ובסיפורי בדים וכל תעמולה שתשרת את מטרתם כשרה בעיניהם בלי להבחין שיש סתירות משורה לשורה.
ז.        דרכם מובילה להרס כל המסגרת "הרבנית" ובהמשך תוביל להרס כל המסגרות החרדיות בא"י.
ח.      הם מנהלים כבר כמה שנים מסע השפלה שיקרי נגד מרן הגראי"ל, אם ע"י שקרים, אם ע"י הוצאת דברים מהקשרם, אם ע"י דמגוגיה זולה.
ט.     נספח: דעת מרן הגר"ח קנייבסקי כפי שהביע ברבים בכמה הזדמנויות.
י.        נספח: כמה דברים ממרנן ורבנן זצ"ל בדרכי המלחמה בגזירות רח"ל.

ומכאן לגופן של דברים:
הדרישה שלהם היא "עצמאות" מדעת תורה [ולא שמיעה לגדול מסוים], וזאת מחמת שרק הם בדרך "המסורה", וכולם התקלקלו ומשתפים פעולה עם השלטונות.

לקריאת כל הקובץ כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2013/12/blog-post_9186.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.