רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

כל פעולותיו של שמואל אויערבך היו למטרה אחת ויחידה "להכפיש את הרב שטיינמן ולתפוס את מקומו" לפנות לעצמו את הדרך

מאת הירא והחרד

לצערי הגדול לציבור עולם התורה הייתה 'תקלה' חמורה עם ר' שמואל אוירבך. וצריך לומר את האמת. במשך שנים ידע ר' שמואל להסתיר את כוונותיו האמיתיות והוא הסתיר את זה בקנאות ובכל מיני השקפות שנתנו לציבור שלנו את התחושה שבאמת מדובר בגדול הדור. מה גם שהוא בנו של ר' שלמה זלמן. כך שהוא הצליח להטעות את עולם התורה.
 
זה לא בושה לומר טעינו. וכאן כולנו במשך שני וחצי מגלים כיצד ר' שמואל וכל עדת יוצר משרתיו מתעתעים בעולם החרדי ועולם התורה, ופשוט ריסקו אותנו לרסיסים. ולפתע התברר שלא גיוס ולא גזירות מעניינות אותם. אלא כיצד הם מצליחים להראות לכל העולם, הנה אנחנו קנאים שומרים על עולם התורה כפלס וכולכם רשעים. ממש כמו קורח ועדתו שכל הזמן ניסה להוכיח כמה משה רבנו הוא הפשרן.
 
כל פעולותיו של ר' שמואל היה אך להכפיש את הרב שטיינמן ולרומם את עצמו שיהיה גדול. זה לא בגלל שר' שמואל היה נגד הרב שטיינמן אלא כי הבין שזה או הרב שטיינמן או הוא ולכן הכפיש השמיץ והשפיע הרבה כסף. על ר' שמואל נאמר מאמר חז"ל כל המחלל שם שמיים בסתר נפרעים ממנו בגלוי.

תגובה 1:

  1. לא הרב שטיינמן ולא כבוד התורה מענינים את שאולזון. הוא תוקף את כ"ק הגר"ש אויערבך שליט"א כי שאולזון הפסיד בעסקיו הכושלים לבעלי בתים הסרים למרותו של כ"ק הגר"ש אויערבך שליט"א! אתם מבינים? במסווה של "ציות לגדולי ישראל" שאולזון נוקם באופן אישי בכ"ק הגר"ש אויערבך שליט"א על היותו של שאולזון שלומיאל ושלימזל בעסקים... איזה ביזיון...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.