רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בדצמבר 2013

יהודית שילת לא הצליחה במזימתה הנפשעת

לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א
 
סוף סוף קם לציבור הדתי והחרדי איש ירא שמים שדואג לכבודה של תורה והיהדות ואומר את כל האמת בפרצוף ומטפל במושחתים כפי שראוי להם ועל כך אני רוצה להודות לך. ואני רוצה לעסוק הפעם בנושא מוטי אלון. אינני יודע אם אכן הדברים נכונים או לא. ייתכן מאד שכן. אבל מה שברור לי שההתנהגות של המכשפה המרשעת יהודית שילת זה התנהגות של פושעת ומנוולת שיכולה לגרום לרבים מאד לעזוב את הדת וגרמה חילול שם שמיים נורא ואיום.
 
יש דרכים רבים מאד לטפל באנשים כדוגמת מוטי אלון. וב"ה מטפלים בהם. אך השיטה הנלוזה שלה לפרסם את עצמה על חשבון מוטי אלון,  הביא לחילול שם שמיים נוראי ולנזק פי אלף מאשר תועלת. לא לחינם נפסק שאסור לשים אישה בבית דין שמערבת רגשות בתוך הפסק דין.
 אין לי היכרות עם מוטי אלון וכפי שאמרתי אינני יודע אם הדברים נכונים ו לא. וכמו"כ אין לי שום היכרות ואינטרסים נגד יהודית שילת וכל הנכתב זה על סמך ההתנהלות שאותה מרשעת ניהלה. וראו כולם איך שהיא מחפשת דם ולראות גוויה מתה, ועל כך הדברים אמורים נגד יהודית שילת שאין לי ספק שהיא ומשפחתה יקבלו את עונשם על גודל החילול ה' שגרמו ועשו. ברור לי שהרב מרדכי אליהו זצ"ל לא היה נותן שהפרשיה תסתבך לאן שסיבכה את זה יהודית שילת והיה דואג לטפל בזה כפי שהתורה מצווה.
 

6 תגובות:

  1. מוטי אלון הוא אנס הומוסקסואלי מורשע. חוץ מזה הכל בסדר...

    השבמחק
  2. הכותב לא מכיר את הרב אלון - כך כתב.

    הוא גם לא מכיר את הגברת שילת - כך כתב.

    אבל הוא כן יודע שהיא מרשעת ומחפשת דם . וזאת על סמך התנהלותה.

    אבל יכול להיות שהנהלותה היא על סמך דברים שהיא - בניגוד לכותב - יודעת.

    ואז נפל ביניינו של הכותב.

    השערה שלי - לכותב חשבון אם משפחת שילת - לאו דווקא עם הגברת שילת.

    השבמחק
  3. שאולזון,
    אני חוזר ואומר שאני לא מבין אותך.
    יהודית שילת היא בצד שלך!!
    היא ממש מקבילה לך.מטפלת וחושפת שחיתויות,מצילה עשוקים ונדכאים.
    אתה לא רואה את הדמיון ביניכם?
    אלא שהיא עושה זאת בצורה יותר ממוסדת ומסודרת,על פי ועדה עם רבנים ואנשי ציבור.
    למה אתה תוקף אותה ומגן על הרב מוטי אלון?

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה יודע בכלל במה מאשימים אותו? שמישהו החליט לפרש חיבוק שלו כהטרדה מינית.

      מחק
  4. ניסו לגמור את זה איתו בשקט. הוא התחייב ולא עמד בדיבורו.
    הרבנים אריאל וליכטנשטיין שבראש פורום תקנה, הם ״גברים״, כמו שאתה אוהב, ולא חשודים ברגשנות. אז עיין כיצד התבטא הרב אריאל. בוא נראה אותך חכם נגד גדול ישראל זה.
    אגב, כמה נערים צריכים להיאנס, כדי שכבודו יהרהר באפשרות לעשות סייג לאנס?

    השבמחק


  5. זה מצער מאד שיש בינינו כל כך הרבה אנשים רעים שנהנים לרקוד על הדם של אחרים ולשמוח במפלתם.

    שלשה מידות ניכרים בהם ישראל: ביישנים רחמנים וגומלי חסדים. ומי שזה חסר לו, גם אם הוא בלבוש חרדי - הוא ערב רב.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.