רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ושם

קידושא רבה לבת הרה"ג ר' ישראל שלום ארליך שליט"א בן כ"ק מרן אדמו"ר מקוידינוב שליט"א חתן אב"ד מאקוה בני ברק זצ"ל תתקים בבית מדרשו של אדמו"ר מקוידינוב שליט"א בשבת פרש
---------------
מאיפה יודעים שאנשי בני תורה צופים בכוכב הבא?  ממי הם למדו להביא פרחים אם לא מרני רהב?!
---------------
בהדלקה בויז׳ניץ בביהמ״ד ברחוב עזרא :אברהם יוסף ליזרזון, מנדל אייזנברג, חיים מאיר כץ, ובערל דסקל חונא דייטש  יו"ט ביכלר מושי ברגמן שלומי קוק. חתני הרה"צ מנחם ארנסטר מיזליש אשכנזי. חנניה צולק  הרב וירצברגר רב עירת ברדיטשוב. ועוד
---------------
בד"צ העדה החרדית החליט כי חברי הבד"צ יגיעו לכלא 6 ביום ראשון למחות נגד מעצרו של תלמיד הישיבה
---------------
הפילוג הליטאי גם בתפרח? הורי בחורי הישיבה מוחתמים על מכתב לראש הישיבה הגר"א פילץ בדרישה לפטר את הר"מ הר' יעקב שיינברג שהורה להצביע עץ
---------------
 ישיבת 'חדרה' ממשיכה להתפורר! גם היום המשיכו המוני בחורים לנטוש את הישיבה, יוסי הכט בסיקור מלא מקריסת הישיבה שמרדה בגדולי ישראל.
---------------
ונאמנו של הרב ארנברג, גדליה מישיבת 'חדרה' הישנה בניסיון לעצור את ההתפוררות מתחנן בהקלטה שנשלחה להורים "אל תעזיבו את הילדים שלכם לפני שמדברים עם הצוות בישיבה"!
---------------
משה לויסון מביא את מסע השקרים של אנשי נצח שהיום הפיצו שקרים נגד ישיבת 'תפרח' בשם מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ואת ההכנות לתביעת עורכי דין בעקבות השמצת ישיבת "הרב וולפסון".
---------------
העיתונאי משה ליכטיג מביא את רעידת האדמה בישיבת 'הרב מרקוביץ', שם נטשו היום עשרה בחורים את הישיבה לטובת ישיבות אחרות לאחר שסבלו מהצקות קשות בעקבות העובדה שהם נשמעו לגדולי ישראל. 
---------------
ובעקבות ההדים הרבים מאמש, בוגר ישיבת חדרה הרב משה שרייבר מספר על מסע האימים בישיבת חדרה, שם, ראשי הישיבה מעודדים את הבחורים לא להישמע להוריהם ולהישאר בישיבה.
---------------
ואמש, הפגינו עשרות בחורים עם הרב אוירבך בסמוך לכלא 6, היום, בשיחה שקיימו הורי הבחור העצור עם רדיו 'קול ברמה' הם חושפים שלא מדובר בבחור ישיבה מן השורה ואולם הם טוענים בננו לא מבקר במועדונים".
---------------
עו״ד דוד ליבאי עכשו ברדיו קול ברמה: אנחנו אומרים ויודעים בבירור שלמשה אבוטבול אין ולא היה שום קשר לזיופים בבחירות.
---------------
ריבלין בבקהילה: משרד החינוך הכין קריטריון חדש שמוחק את ארגון 'בתיה' מספר התקציב. התרגיל: פעילות לנוער תוכל להתקיים רק במבנים שאינם בתי ספר. הפעילות של 'בתיה' במבנים של בית יעקב.
---------------
ערוץ 7; וועדת שרים לענייני חקיקה תדון ביום ראשון בהצעת חוק של ח"כ מאיר פרוש, במסגרתה יינתן ייצוג הולם לאוכלוסייה החרדית במגזר החרדי, מה שצפוי להקל על החרדים המעוניינים להשתלב במעגל העבודה.
---------------
בד"ה: בפ"ת נפטר הלילה הר"ר אברהם סלומון זצ"ל אחיו של הגרב"ש סלומון זצ"ל רב העיר פ"ת. בן 62 בפטירתו. הלוויתו תתקיים היום בעיר.
---------------
ריבלין בטוויטר: המבקרים הלכו. המפגינים התפזרו והבחור שלא התייצב נשאר בכלא לשלם את המחיר של הגיבור הראשון. שבועיים בכלא הם נזק רוחני יותר משלוש שנים בצבא.
---------------
ערוץ 7; אנשי תקשורת שהתלוו במספר הזדמנויות לנשיא המדינה טוענים כי אנשי בית הנשיא מנסים להסתיר מהציבור את מצבו הרפואי של שמעון פרס.
---------------
אלעד: ראה"ע פרוש משיב במכתב לאבידן: אני המום מהתנהלות האיומים לתקוע את העיר. העיר היא לא שלנו, אלא של ארבעים אלף תושביה. הצעתי לכם לנהל את הוועדות, עוד לפני הסכם קואליציוני, סירבתם בגלל דרישות שכר.
---------------
וואלה: אחרי החתימה על צו הפקעת קבר הרשב"י, בציבור החרדי זועמים. פרויליך וקפלן, חברי ועדת החמישה; כל יהודי מזועזע. מחר יפקיעו את כל ההקדשות? העדה החרדית; האתר יהפוך למרכז תיירות עם פריצות
---------------
כזכור התכנית צולמה בבית שמש כאשר צוות הכתבים הגיעו לרחובות בבית שמש והסתובבו כאן שעות ארוכות וחיכו שמישהו יתייחס אליהם ולא זכו לכך, חוץ מהרגע האחרון שמישהו ריחם עליהם וזרק ביצים לעברם.
מעניין מה ישודר בתכנית השעתיים הראשונות שהבחורה שהשתתפה בתכנית ועלתה לקו מהדרין ואף אחד לא העיר לה כלום או מסוף המסע שלהם כשאיזה דפוק זרק ביצים לעברה.
---------------
הגר"מ גרוס הגיע כעת לתפילה בבית האישה השונמית בכפר שונם לתפילה על תורמי 'קופת העיר' לזש”ק
---------------
בחדרי: לאדמו"ר משומרי אמונים ממונסי שעצור וממתין למשפטו בקווינס, הותר להדליק נרות חנוכה במעצר בהשתדלות העסקנים.
---------------
דוסים מצייצים: תקדים! פוסט בפייסבוק של העיתונאית כרמית ראובן, בעד התחשבות בחרדים לנסיעה בהפרדה, זוכה לעשרות אלפי לייקים, שיתופים ותגובות אוהדות.
---------------
ריבלין בבקהילה: בהדלקת הנרות בגור היועץ ויינשטיין רמז לליצמן כי להערכתו ביהמ"ש יורה על בחירות חוזרות בבי"ש רק במספר קלפיות. בוזי הרצוג לליצמן באותו מעמד למחרת: עכשיו אני מבין למה משה ליאון הפסיד.
---------------
בשעה 1:30 בצהרים הפגנה של ה'עדה החרדית' בכיכר השבת במחאה על מעצר שני בחורי ישיבה בעוון לימוד התורה
---------------
החרדים בעד ההפקעה של לפיד? ר' אליעזר קרליבך מהכנסת אורחים מירון, בחשיפות: הפקעת שטח הציון למדינה תעזור לחרדים שלא יצטרכו להתחנן לתקציבים לל"ג בעומר
---------------
חתונה שמסעירה את בני ברק: החתן יישא אשת איש?
אדמו"רים, רבנים, דיינים ועסקנים יושבים על המדוכה בשאלת כשרות נישואין שייערכו הערב בבני-ברק • החתן, המקורב לאדמו"ר מויז'ניץ, אמור ליישא אישה גרושה שבעלה טוען כי מעולם לא גירשה וכי הגט הוצא ממנו בכפייה • שני הצדדים מציגים רבנים ודיינים המצדדים בעמדתם
---------------
פוה"ד הגר"ש וואזנר שלח אתמול למרן את ספרו שו"ת שבט הלוי חלק י"א ובו כתב 'לכ"ק אדמו"ר מבעלזא הגה"ק', ומסיים בברכת 'יאריך ימים על ממלכתו', ליד חתימת שמו כתב מנאי הצעיר..
---------------
לדעת: בד"צ העדה החרדית החליט כי חברי הבד"צ יגיעו לכלא 6 ביום ראשון למחות נגד מעצרו של תלמיד הישיבה.
---------------
הפילוג הליטאי גם בתפרח? הורי בחורי הישיבה מוחתמים על מכתב לראש הישיבה הגר"א פילץ בדרישה לפטר את הר"מ הר' יעקב שיינברג שהורה להצביע עץ.
---------------
אמשינוב : כעת הדלקת נר ראשון של חנוכה בבית המדרש בהשתתפות האדמו"ר שליט"א ....
---------------
ח״כ אלעזר שטרן מהתנועה התראיין היום לאתר וואלה! בתמונה; ח״כ שטרן עם יקי אדמקר ואהוד מאיר
---------------
דרמה באלעד: מנהלת הלשכה של שרוליק פרוש שמונתה זה לפני חודש טייבי גלבשטיין הודיעה על פרישה, מקורביה אומרים כי הובטח לה ניהול לשכה כשבפועל הגיעה לבוקה ומבלוקה וראש עיר חסר תפקוד ושליטה
האדמו"ר מטאלנא במתקפה
---------------
ח"כ יעקב ליצמן משתתף כעת בטיש של האדמו"ר מויז'ניץ מרכז
---------------
גלובס; רינו צרור בתגובה לדברי רזי ברקאי שהשווה בין מעריצי איל גולן לתלמידי מרן הגר"ע יוסף: "שגיאה עיתונאית חריפה במיוחד. זה עיוות פרוורטי והטלת כתם ודיבה על קבוצה ענקית של אנשים, בניגוד מוחלט לאתיקה העיתונאית וחשש גדול לנגיעה בגזענות. צריך לצעוק בקול גדול שהדברים פסולים מעיקרם".
---------------
זעזוע מהפגיעה בכבוד התורה. הורי בחורי ישיבת תפרח התבקשו לחתום על מכתב נגד הגר"י שיינברג ולשגר בפקס למשרד הישיבה, בטענה כי הגרח"ק אמר כי אין לקבל תורה ממנו מאחר והורה להצביע עץ
---------------
ביהמ"ש המחוזי בירושלים העניק דחייה של שלושה ימים למשיבים בעתירות לקיום בחירות חוזרות בבית שמש.
הרב שטרנבוך נגד הפילוג בחדרה: "זה ביזיון התורה"
ראב"ד 'העדה החרדית' הגר"מ שטרנבוך יוצא במתקפה נגד אנשי 'דגל התורה' בגין רדיפת הפלג הירושלמי, ואומר כי ההחלטה לפלג את ישיבת חדרה נובעת מרצון "להרוס ולהחריב". על זריקת אברכים מהכוללים: "הקב"ה יביא אותנו לדין על עלבון התורה, מה עשינו כשראינו מאות תלמידי חכמים נזרקים".
---------------
קול ברמה;אבי בלום לח"כ מקלב;למה אתם מטפלים בבחורים שלא מתייצבים, שיילכו לחיים אפשטיין?!
---------------
ראיון קורע מצחוק אצל אבי מימרן. על הקו: ההורים הגרוזינים של הבחור שנעצר על כך שלא סידר את נושא הגיוס שלו, וזכה לביקור של הרב שמואל אוירבך בכלא שש.
---------------
שבועון 'כפר חב"ד': ספר היסטורי שהעניק אחד מאדמו"רי חב"ד לפני למעלה ממאה שנים במהלך ברית מילה שם שימש כסנדק, הגיע בימים האחרונים לספריית חב"ד העולמית בניו-יורק על ידי אדם אלמוני.
---------------
ח"כ מקלב בקול ברמה: אינטרסנטים מנסים לצייר מגמה כאילו יש שינוי בהוראת המועצג"ת ובקשר שלנו עם הצבא. זה שקר. היו לנו מאה אחוזי הצלחה במקרים שהתעוררו מאז שהחוק פג.
---------------
פעיל בכיר במשמרות הצניעות בראיון לישי כהן בכיכר: "אנחנו לא מרחמים על תוקפים, במצב של תקיפה אכזרית אנחנו מלווים את האישה למשטרה".
---------------
בצלאל קאהן מונה למגיש המהדורה המרכזית בקול חי במקומו של אברהם פרסטר שהתפטר לפני כשבוע.
---------------
דיווח  מחתונת הספק בבני ברק: הגר"י גרינברגר מסד"ק. שוטרים ומאבטחים סמויים במקום. הכניסה לחסידים בלבד. מחוץ לאולם וויכוחים
---------------
פעילים בכירים בקהילה מפיצים את מספר הסלולרי האישי של שקד ומעודדים את חבריהם להטריד את חברת הכנסת הטריה ולאיים עליה, משום התננגדות מפלגתה למיסוד נישואי הומואים.
---------------
בצילום מסך: הפעיל הבכיר בקהילה (מי שכונה בידי התקשורת "דובר המחאה החברתית") רועי נוימן, מעודד את חבריו להטריד ולאיים על הח"כית, ואף מעודד בקריצת עין מעשי אלימות נגדה

תגובה 1:

  1. "הכוכב הבא" היא כנראה תוכנית טלוויזיה.

    ומהיכן יודע עליה רבנו שאולזון ?

    לרבי מותר ?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.