רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

הרבי מגור מוקף במנובלים שטופי זימה וזה לא מזיז לו מה שיותר מלוכלך יותר טוב - היום תפסו אחד הכי קרובים במצב מחריד מתנהג גרוע מגוי - אין להם בבית מחפשים במועדון לילה

למרות שאני בפרשה הזו יכול לבא חשבון עם מי שבמשך של שנתיים רודפים את הבלוג שלנו ועשו הכל להפילו לא אעשה זאת, שיטתי בענינים אלו ה' ילחם לכם ואתם תחרישון, ואכן ככה זה עובד אני לא נלחם באף אחד ב"ה הם נלחמים בי, ואחרי מה שתלמדו כאן אין זה פלא מדוע הם נכשלים

אני לא כותב את השם מפני שאני לוקח בחשבון את המשפחה. המנובל הזה מצוה היה לפרסם את שמו, ואדרבה שכל גור יידעו במה מדובר ויזהרו יותר, ירחיקו את מי שצריך, אבל שוב אני לוקח בחשבון את המשפחה ובהם בשלב זה אין לי ענין לפגוע אם כי אני לא מתחייב שביום מן הימים אוציא את הכל ואבא חשבון עם מי שצריך

מדובר במי שנחשב ל'חסיד' של הרבי הנוכחי מי שמתלבש כ'חסיד' ועד כדי כך שגם כשהוא הולך למועדון לילה הוא מגיע עם כל הביגוד ואף יותר, אפילו עם החאלעטל שהוא יושב עמו בבית המדרש כך הוא היה נוהג להגיע למועדון הלילה

ומה עושים שם, מדובר במועדון שהנשים שם ערומות ממש, וכל מי שמבקש לעבור עבירה יכול לעשות זאת בפומבי ממש, ועד כדי שאין מתביישים, הענין הזה הפך להיות מעין ספורט או בילוי ואין פוצה פה ומצפצף

איני בא לתקן את העולם ולכן אני לא מתייחס למה שעושים החילונים, אבל חסיד גור מי שלוחם בכל כוחו נגד מי שאינם ממלאים את פקודות הסוטה זילברברג, הוא שיתפס בצורה שכזו זה מראה כי הוא לא רק בעל עבירה אלא גם לא חכם, מפני שאם תקפו יצרו יעשה מה שהגמרא אומרת ילבש שחורים ויתעטף שחורים ויילך למקום שאין מכירים אותו ויעשה מה שלבו חפץ, אבל חלילה וחלילה לא לעיני כל כך הרבה אנשים

איני מצדיק חלילה כל מעשה כזה גם לא בהסתר, אבל אני מתייחס לכך כאן בגלל שיש לנו עסק עם חסיד גור אז מובן למה הוא מחפש בחוץ. אשתו כנראה חסידיסטע גדולה המקפידה על כל התקנות הוא לא יכול להחזיק מעמד אז הוא מסדר לעצמו אחרות, הוא לא הראשון וגם לא האחרון בגור שכך עושים, אבל אחד כזה שיטיף מוסר, הוא האחרון ואני מזהיר אותו מכאן שאם הוא ימשיך לשרת את יענקל ליצמן ואת הטרור שלו אעלה בל"נ את הסרטון - ואגב קיבלתי אותה בגירסה מלאה - למרות הכיעור על מנת שהכל יראו ויידעו במי ובמה מדובר

טרוריסטים בגור תרשמו, יש הרבה חומר על אחד אחד מכם, והברירה בידכם, מצידי בואו למלחמה ונראה מי יעשה את העבודה יותר טוב, אבל אם אינכם רוצים במלחמה אז בבקשה תתנהגו נכון

17 תגובות:

  1. תלחצו על התמונה ותגלו במי מדובר

    השבמחק
  2. חיים, כל הכבוד לך !!!
    אתה יודע איפה הקו האדום ועוצר אותו, אני מכיר את הסוטה שאתה מדבר עליו, אך יש לו משפחה עניפה ובנים ובנות שבשנים הקרובות יעמדו לשידוכים, והם לא אשמים.

    השבמחק
  3. חיים, למה התמימות המזויפת הזו ! בכל עדת חסידים יש עשבים שוטים העושים מעשה זמרי ... וד"ל. האם רק בגור ? בניו-יורק באנטוורפן או באשדוד זה אותו דבר
    החסיד המצוי שחור בחוץ ושחור בפנים. סדום ועמורה היו פארק השעשועים לעומת הזימה השוטפת את החסידים.

    השבמחק
  4. אינני מבין על מה אתה מתלונן, אין בגור ולו תקנה אחת העוסקת במועדון, וכ"כ אין תקנה בנושא הרחקות לגבי אישה אחרת.

    השבמחק
  5. המקום , מועדון חשפניות ( יש כמה כאלו בבאר שבע ובת'א) .ושמה הנערות בנות ישראל , מרשות ללקוח להחזיק אותן על ברכיו ולמשמש את גופן, או לשים אצבע וכו'. והאברך ת'ח וי'ש וכשרצה להזדווג לאשתו פעמים או שלש בשבוע, אשתו אמרה לו ",מה אתך!.אתה כמו גוי? אתה לא מחזיק ה"טקונעס".אמר לה "בסדר אני אסתדר בזה בעצמי".וכוונתו הי' להפוך את הנערה-זונה לבעלת תשובה ולחסידת גור. ואם תשאלו מאחפוא אני יודע? תנחשו גם אני ה"צדיק", עשה הדבר הזה השי'ת יזכנו לחזור בתשובה קודם שאתן דו'ח לפני מלך מלכי המלכים כר'אלעזר בן דורדיא.

    השבמחק
  6. יו-טיוב: חרדי עם חשפנית

    השבמחק
  7. מי שרוצה את הסרטון המלא שישאיר כאן את כתובת המייל שלו.

    השבמחק
  8. its about time סוף כל סוף ידיעה מעניינת באמת, מה שהחבר'ה רוצים ליראות זה לא המלחמה המטופשת נגד גור, או שמואל אויירבך, אנחנו רוצים בדיוק את זה, וכמה שיותר מהחומר הזה הבלוג ילך ויפרח, עובדה שכמות המגיבים יותר גבוהה בפוסט הזה.

    השבמחק
  9. נמאס כל המאמץ שמסתירים חרא של חרדים באמתלא של לא לפגוע בשידוכים. מדוע? אם המשפחה חרא, למה שידחפו את בניהם ובנותיהם ממשפחה כזו, לאנשים אחרים?

    השבמחק
  10. כמה רוע - כמה שחיתות - כמה אווילות יכולים להיות בבן אדם שלוחם "כביכול" נגד שחיתות.

    עשה קטע כאילו מדבור באותו אחד ששמו מופיע בשם של התמונה וכך לקבור אותו ואת משפחתו, והכל כאילו הוא לא כותב עליו.

    אינני גולש באינרטנט כלל, יש לי נתיב וטוב שכך, שמעתי מחבר אתמול ששאולזון הרשע - כן פשוטו כמשמעו - כתב בשם של התמונה מי הוא האברך, הלכתי למקום שיש אינטרנט פתוח על מנת להגיב, [ואציין במוסגר - איני מבין כיצד אנשים קוראים את האתר הטיפשי הזה, כל מי שמעוניין לשמור מעט על עיניו - מחשבתו 0 לבו וילדיו שידיר את עצמו ממקום מטונף זה, - בדקתי כמה דברים שהוא מעלה כאן ומעבר לפגיעה בגדולי ישראל כולם כאחד למעט הרב שטיינמן שליט"א הוא רומס את כולם וזה כלל לא מעניין מדוע- אבל כמה טינופת אמיתי יש כאן, כמה סרטונים מגעילים יש שהוא מעלה, והוא יבוא ויתן מוסר].

    ליהוי ידוע לכם שישבתי על הסרט הרבה זמן ובדקתי, מימיי לא ראיתי דבר כזה ואני בהלם מוחלט וטוטאלי ואיני בא להצדיק זאת, אולם לא מדובר בכלל בשם ששועלזון העלה, אין קשר בין המצולם לכתבה, זה אברך אחר לגמרי, נכון לרגעים מס' נראה כי יש דמיון.

    תבדקו שוב, האמת למה לבדוק הרי הרשע שועלזון כתב והרי כל מה שהוא כותב זה נכון, כמו שקראתי כאן היום ראיתי שיש לו מקורות מוסמכים - לדבריו, שקרן ורשע, הרגת משפחה שלימה כי זה משמש את האינטרסים האישיים שלך.

    אין לי מה לומר מעבר לזה רק שכל מי שקורא את הנכתב כאן יחשוב 100 פעמים לפני שהוא קורא - ו-10,000 פעמים אחרי שהוא קורא לגבי אמינו הדברים ולמה חותר הרשע.

    אני לא יודע אם הוא מפרסם כל מה שכותבים, אבל אני כתבתי כאן והעתקי כל מילה שכתבתי ומחא אבדוק אם הוא העלה זאת והתנצל או לא,במידה ולא אעלה את מה שכתבתי כאן מילה במילה בכל אתר חרדי אפשרי. עם עקש תתעקש, ועם שאולזון תשתאלזן, אום השפה שהוא מבין זה פרסום השקר נגד השחיתות זה פרסום....

    השבמחק
  11. כן, שטול, כן. גם אם זה לא אתה, זה מגיע לך!
    זה מגיע לך, כי גם אתה שיקרת על אנשים גם כשזה לא הם!
    זה מגיע לך, כי אתה לא נהנה מחזקת חפות!
    זה מגיע לך, בגלל שגם אם זה לא אתה יש לך יותר מחבר אחד שזה כן הוא! לא בתמונה הזו, בתמונות אחרות!
    זה מגיע לך, מגלל שעבודה זרה, גילוי עריות ושפיכות דמים הם באותו רמה ביהדות.
    אז זה מגיע לך

    השבמחק
  12. מי שיש את הסירטון המלא מתבקש לשלוח
    lisman9@walla.com

    השבמחק
  13. יש גבול למה שאפשר לפרסם
    אנחנו יהודים!!!!!!!!!!!!!!!!
    שכחתם?????????

    השבמחק
  14. שאולזון, אני קיבלתי את הסירטון מחבר אבל למה לעלות אפילו תמונה לאתר??????????

    השבמחק
  15. השאהיד הזה ששם משפחתו מתחיל בש' מסתבר שהוא לא רק בריון, הוא גם אידיוט !האמת ששוטה אסור לרחם עליו אבל לא עליו צריך לרחם אלא על בני משפחתו שלא אשמים !

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.