רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

גולדס גרין

לכבוד הרב חיים שאולזון

רציתי על גבי במה זאת למחות נגד מעללי וועד הצדקה של גולדרס גרין בלונדון, איך שהם מוצצים את דמם של אלו שבאמת נצרכים לתעודה שהם ראויים לקבל צדקה! לפני כמה ימים צלצלתי אליהם ושאלתי אם אוכל לקבל המלצה היות ואיבדתי את מקור פרנסתי שלא באשמתי ואין לי שום מקור פרנסה ואני חייב לפרנס את אשתי ואת ילדי,והוא ענה לי שבשום אופן לא! (וזה עוד לפני שהם ראו אותי)שאלתי למה לא?הוא ענה לי אתה לא עומד בקרטיונים.... והדברים ידועים מאוד לכל מי שהתעסק איתם! השחיתות והאטימות הלב הזאת שכ״כ הרבה אנשים סובלים מהם זועקת עד לשמיים!!!!
ר׳ חיים תפרסם את זה! תפרסם את העוולות שהם עושים! שזה לא יעבור בשקט! שהמערכת הביורקרטית המושחתת של וועד הצדקה ג״ג יפסיקו את הברבריות שלהם! יש לציין לשבח את וועד הצדקה של סטאמפורד היל אשר נוהגים ביושר! ועוזרים לאלו שבאמת נצרכים! אך יש לציין שהתעודה של סטאמפורד היל מתקבלת רק פה ולא בגולדרס גרין אפוא שהפרוטה מצוייה יותר!

4 תגובות:

  1. אני לא נותן לכאלו שמבקרים באתר הזה ועוד קורים לשאולזון "רב"

    השבמחק
  2. גם לי סרבו לאשר, הלכתי בלי אישור והאמן לי לא הצטערתי

    השבמחק
  3. This is full of lies. The current director of the GG Vaad is very helpful and does basic reasonable checks. It is possible that some people do not qualify for various reasons, but no one is dealt with harshly.

    The SH Vaad is just a rubberstamping operation for the drivers so that there is a certificate, but it is meaningless.

    השבמחק
  4. אני כותב השורות יענה בקצרה שכל חטאי היה שביקשתי על הטלפון תעודה מהוועד מכיוון שהפסדתי את העבודה ואני חייב לפרנס את אשתי והילד כי אין לי שום מקור פרנסה!! התשובה הייתה אתה לא עומד בקריטריונים!!.... האין זה מגוחך לענות לי כזאת תשובה??? אז מי כן עומד בקריטריונים??? ומה עוד שהרבה מאוד אנשים שבאמת צריכים תעודה ומתייחסים אליהם בצורה מאוד לא הגיונית!!! זה רק בן אדם אחד או שתיים שיושבים שמה ומחליטים על כל העולה על רוחם! הם רוצים לסיים כמו יוסי כהן שחטף מכות רצח???

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.