רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

מחריף המשבר בקואליציה: ביש עתיד מתכוונים להביא הבוקר להצבעה את חוק נקודות זיכוי לחד מיניים. בליכוד ובבית היהודי מתכוונים בתגובה לטרפד כל הצעת חוק של המפלגה.
------------
י-ם; מרבית הצירים פתוחים, האוטובוסים החלו לפעול ב-6, בשעה 10 יחלו לימודים ב-90% ממוסדות החינוך.
------------
אקשן וכסח בין מדא לאיחוד הצלה  עכשיו בהתאבדות בגבעת שאול  מדא צעק איחוד לצאת או שנזמין לכם משטרה
------------
רבני דגל הראו יכולת ניווט מצוינת.אם היו קיצוניים,יריביהם מי-ם היו חוגגים שהם הובילו את הקו התקיף והבני ברקים רק נגררו, ומנגד הם לא יכולים לשבת בחוסר מעש ולחכות לשוטרים הצבאיים. הם ניווטו לאמצע 'תחזיקו אותנו, אם תעשו משהו נוציא אלפים לרחוב'
------------
עוד משלזינגר:למאבק הפנים חרדי השפעה ממשית על ההתנגדות לגיוס.כשרבנים רבים ביניהם מי יותר לוחמני לא רק שחרדים לא יתגייסו, גם מי שחשב להתגייס יחשוב שוב. גם אם ועדת שקד תחליט לצאת לקרב המלחמה החרדית תנצח
------------
חבר מועצת העיר 'ביתר עילית' מנחם זיידה בראיון ביקורתי על התנהלות העירייה וראש העיר, ויש לו גם כמה דברים טובים לומר עליו.
------------
שלזינגר בישראל היום על כינוס דגל: הכל תוכנן בקפידה,השלטים בשחור לבן, הגראי"ל הוצב בדיוק במרכז והתקשורת כולה הוזמנה. ההצגה לא כוונה רק לחילונים אלא גם ואולי בעיקר לכיוון מאבק השליטה בציבור החרדי
------------
אתר קול חי: הנסיעה של המועצת לחו״ל מהווה סגירת מעגל לאדמו״ר מגור שניסה לצאת עם אדמורי״ם מסוימים כבר לפני שנה למסע זעקה לחו״ל ולא עלה בידו.
------------
בניגוד לדיווחים אמש; 'המודיע' בכותרת ראשית על יציאת חברי המועצת לעורר את היהדות בחו"ל נוכח גזירת הגיוס. 'המבשר' בכותרת ראשית על השלג ובשתי כותרות זהות על כינוס המועצות, רק במשנה מדווח על היציאה לחו"ל.
------------
ידיעות:היועה"מ יודיע היום או מחר שלא יערער על זיכוי ליברמן
------------
רה"ע בית שמש משה אבוטבול הגיש תלונה במשטרה, נגד ההסתה כלפיו בתקופה האחרונה. "מילים מסוגלות לרצוח", הבהיר אבוטבול.
------------
בניגוד לפרסומים לא אמינים: עד המדינה בפרשת הרב מצגר לא רכש דירה ב3 מיליון שקל ברח' מנחם בב"ב, העד מתגורר בשכירות בדירת 3 חדרים ברח' הרצוג בב"ב.
------------
עיריית ירושלים בתגובה לגפני: "צר לנו כי ח"כ גפני משתמש במצב חירום ובסבל של התושבים לניגוח פוליטי מיותר, במקום להירתם ולסייע כפי שעשו נבחרי ציבור אחרים".
גפני: "ירושלים מתנהלת באנדרלמוסיה מוחלטת. ראש העיר לא לקוח אחריות. העירייה מתנהלת כחסרת אונים. החרדים שהעלו אותו לשלטון יתנו על כך את הדין".
------------ 
בני רבינוביץ בגל"צ: אל תשנו את המצב שקיים מעל ל65 שנה. אנחנו לא נקבל אף סוג של סנקציות. הראנו שאנו יכולים להביא חצי מיליון להפגנה ואנחנו יכולים להביא גם מיליון.
------------ 
נתי לסרי יו"ר ש"ס בי-ם, בחשיפות היישר מהחמ"ל העירוני תוקף את דברי אלי ישי: הכי קל לתת הוראות מרחוק. את הכול לקחנו בחשבון ואנחנו עומדים מאחורי ראה"ע.
------------ 
בכירים בליכוד: נמאס לנו כבר מיאיר לפיד, זאת לאחר הצהרותיו של שר האוצר לפיד כי יש להקים ועדה שתבחון את נושא רכישת המטוס עבור רה"מ והנשיא, בכירים בליכוד הוסיפו "לפיד מתנהג כמו בגנון"
------------ 
בחדרי חושף הקלטה של חכם שלום כהן מלפני שנה: לא צריך את איראן כדי לשתק את המדינה, הם חושבים להילחם בנו? ירד שלג שישתיק אותם!.
------------ 
החל הדיון בוועדת הפנים בהפקת לקחים: אייכלר: איך ייתכן שרוה"מ, לא אמר מילה אחת לטובה, לארגונים החרדים. מאיר פרוש: "רדיו קול חי פתחו גל פתוח כל הלילה, איך ייתכן שרשת ב', לא פתחו קו כזה".
------------ 
צביקה כהן אצל גואל ועקנין בקול חי: המוסדות החרדיים בירושלים הם מוסדות הפטור ולכן נמסרה להם ההודעה שכל ההוצאות לפתיחת יום הלימודים יחולו עליהם. ראש העיר כבר הבטיח שיעשה הכל לשלם גם עבור הוצאות אלו
------------ 
ר"ע בבני ברק מעצר על מעבר כביש בלי מעבר חצייה
------------ 
ח"כ פרוש:באסון הכרמל כשניסו לתלות את הכשלים בשר חרדי, רעדו אמות הסיפים, בדרישה להפקת לקחים, פיטורי השר והקמת ועדת חקירה. כעת, כאשר מדובר בכשל קטסטרופלי, ואין גורם חרדי שאפשר לתלות בו את זה, כולם שותקים
------------ 
דרישת ח"כ גפני להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לעניין טיפול הרשויות בסופת השלגים האחרונה תעלה להצבעה במליאת הכנסת בתחילת השבוע. אל הצעתו הצטרפו כל סיעות האופוזיציה.
------------ 
בני ברק: שלושת חברי הכנופיה שפרצו לישיבת 'משכנות הרועים' בבני ברק נלכדו, כשברשותם כסף ופריטים הקושרים אותם לגניבה
------------ 
גפני לניסן סלומיאנסקי בוועדת הכספים: "אתם מתנהגים כמו חזירים. לקחת את כל הקופה ולא להשאיר כלום. לא היה דבר כזה, גם אנחנו אזרחים במדינה"
------------ 
ועדת הכספים: פוצץ דיל בין הבית היהודי ויש עתיד על העברת כספים לחטיבה להתיישבות בתמורה להעברה לתגלית. יש עתיד מאיימים להצביע עם האופוזיציה
------------ 
המשרתים מחרימים: "לא נושיט לבנט את הלחי"
מאות חרדים המשרתים בשירות האזרחי מתכוונים להחרים טקס הצדעה, בשל השתתפותו של השר נפתלי בנט
------------ 
ערוץ1:רבני דגל לא הכריעו אמש על אי התייצבות מחשש שיצטיירו כנגררים אחרי הרב אוירבך
------------ פרסום ראשון: מה הבטיח אלי כהן לסיעת 'טוב'?
חשיפת 'בחדרי חרדים': ההסכם שנחתם בין המועמד החילוני לראשות העיר בית שמש, אלי כהן, ובין סיעת 'טוב' המקומית - שלא עברה את אחוז החסימה • בין ההתחייבויות: מלחמה באפלייה במוסדות הלימוד, הקצאת מבנים למוסדות חינוך • וגם תפקידים: תיק חינוך חרדי, תיק חן חרדי והעצמת נוער חרדי
------------ 
אבוטבול ב'קול חי': עו"ד יעקב ויינרוט ייעץ לי שלא לחתום על הסכמים קואליציוניים עם המפלגות החרדיות עד אחרי החלטת השופטים בערעור על תוצאות הבחירות.
------------ 
משבר בקואליציה סביב חוק נקודות מס לחד מיניים
שלח ובנט הסכימו לדחות את הצבעה על חוק נקודות זיכוי, אולם יו"ר יש עתיד מתנגד לכך. לפיכך, בליכוד-ביתנו ובבית היהודי מתכוונים להצביע נגד
------------ 
האד' רבי יאשיהו פינטו, שאלשטיין נחשב למקורבו, התייחס אמש במפגש עם נגידים בארה"ב להצלחתו ואמר: "הוא דוגמה ליושרה והגינות" והוסיף כי כניסתו תסייע לצמיחת הכלכלה הישראלית.
------------ 
מהדורת 12 בקו החשיפות: מסע האדמו"רים. גירא: החלו התיאומים לקראת המסע, המסתמן: מטוס פרטי ונסיעה משותפת. אפשרות שהמחאה תהיה בשיירת מכוניות. לא צפוי שת"פ עם סאטמר.
------------
לפיד מנסה להידבר עם בנט ומוכן לפתור תקצוב תלמידי חו"ל.
------------
מחר בכנסת:צפוי פיצוץ בין בנט ללפיד, ומבוכה לבנט; ליצמן יציג להצבעה את החוק לשריון ירושלים המצריך 80 חכי"ם כדי לנהל מו"מ על חלוקת ירושלים.
------------
איתי גדסי "הנקמה של 'דגל' בברקת-מנסים להאשימו במחדל הסופה". ופרויקט מיוחד, מי באמת אשם במחדל הסופה? שלושה תושבי ירושלים הרב דב פוברסקי איש התקשורת אברהם פרסטר ועו"ד דב הלברטל בפאנל מיוחד ומרתק
------------ 
מהדורת חצות בקו החרדי:
בוגר ישיבת חדרה הישנה הרב חיים לוינסון מספר על הביקור בישיבת תורה בתפארתה, "הבחורים שם שמחים"  כל מה שהתרחש בחודשיים האחרונים לא משפיע על הבחורים". וחושף: "מידי יום עדיין עוזבים בחורים את הישיבה הישנה ומגיעים לישיבה החדשה".
------------
הרב מנחם שפירא סגן ראש העיר בני ברק בראיון מיוחד על המטרות וההישגים של הכינוס ההיסטורי אמש בהשתתפות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ומאות מראשי הישיבות נגד גזירת הגיוס.
------------
הסערה בירושלים - ישראל קלרמן סגן ראש העיר ירושלים בראיון נרחב: "אפעל לפינוי הררי השלג מהמדרכות מה שגורם כעת לסכנת חיים עקב הירידה של הולכי הרגל לכבישים, פעלתי לפינוי השלגים מהכניסות למוסדות החינוך בכדי לאפשר הגעה ללימודים ללא חשש".
------------
• האדמורי"ם ורבנים שליט"א השתתף הערב שמחת הבר מצוה לבן העסקן הרפואי ר' מנחם גשייד שהתקיימה באולמי בית ישראל בירושלים בראשות האדמו"ר מגור שליט"א
------------
הערב בהיכל ישיבת כסא רחמים מעמד סעודת הילולא של ראש הישיבה זצ"ל משתתפים; הגר"ש עמאר , הרב ברדא, אריה דרעי, אלי ישי, הרב בניהו שמואלי, שרוליק פרוש, יצחק עידן ועוד.
------------
המוני חסידי נדבורנה השתתף הערב בשולה"ט של כ"ק אדמו"ר מנדבורנה שליט"א לרגל ההילולא של הרה"ק בעל ה'דברי חיים' מנדבורנה זיע"א בקרית נדבורנה בני ברק
------------
חה"כ אלי ישי בהילולת כסא רחמים מכר את ספר תורה לעילוי נשמת של מרן זצוק"ל בעלות של 360.000 ש"ח
------------
היום בשעות הערב התקבל דיווח על ניסיון חיסול בפרדס כץ רחוב נורדאו בבני ברק כוחות אבטחו מקום מדובר משפחה עברינים
------------
לקראת ימי השובבי"ם ימסור הרה"צ רבי אלימלך בידרמן שיעור בהיכל דחסידי בעלזא בביתר עילית בשעה 9:30 בערב.   בברכת לילה טוב!
------------
יוסי זליקוביץ יו״ר ארגון חסדי שבתאי במירון מספר על נזקי הסופה שפגעה בביתו הפרטי ובמשק של משפחתו כאשר לול תרנגולים קרס: ״לא הגיוני שמדינת ישראל עוזרת לנזקקים ברחבי העולם אבל כאשר זה מגיע לתחומי המדינה כאן המדינה כושלת״. ומספר על ביקורו של שר החקלאות יאיר שמיר במירון ובביתו הפרטי.
------------
ההקלטה המלאה מהילולה המסורתית  שערכה ישיבת כסא רחמים וכן סיכום מפורט של כתבנו אלי כהן שהיה כל העת בעצרת וסיקר באופן שוטף את ההילולה.
------------
כתבנו הפוליטי שי בן מאיר על הצעתו המהפכנית של יו״ר הכנסת ח״כ יולי אדלשטיין וכן התגובות במערכת הפוליטית על ההפגנה של המסתננים שנערכה מול קרית הממשלה היום.
------------
בוליביה דורשת מארה"ב: הסגירו את איש העסקים החרדי יעקב אסטרייכר שנמלט מבוליביה ונמצא כרגע בלוס-אנג'לס

2 תגובות:

  1. נמצאה הסיבה לסבל הירושלמי, אם מבקשים מחיים אפשטיין לפלס שלג, הוא שולח גליונות של הפלס

    השבמחק
  2. אין שטיבל של בעלזא בביתר זה למד על הכלל שהכל שכתוב בבלוג אמת....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.