רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

ערוץ7:  11. שבועות עברו מאז הבחירות המקומיות ומפלגת ש"ס לא שילמה את המשכורות למאות עובדים. גורמים במפלגה; "עושים מאמצים לשלם את השכר בהקדם".
------------
גירא בחשיפות: בעלזא וגור בעד קיום המסע במועדו. שאר החסידויות ושלושת קהילות ויז'ניץ נגד, כיוון שהאולם היחיד הפנוי מכיל רק 19 אלף מקומות
------------
בבני ברק נפטרה מרת לאה זולדן. אשת ר' צבי (מפא"י- חיסדא- מחנובקה) אמא של איש החסד ר' אברומי זולדן יו"ר ארגון "אתה עמדי". הלויה מביתה רחוב ורנר 9. בשעה 11 דרך ביהמ"ד פא"י בדסלר וק.ויזניץ
------------
אבי בלום בבחדרי: יו"ר דגל התורה הבהיר לרה"מ כי כניעה לדרישות יש עתיד תוביל לקרע אישי בלתי ניתן לאיחוי בין נתניהו לחרדים, האיום של גפני, בבחירות הבאות נתמוך במשה כחלון, ברקע חשש שנתניהו יתקפל שוב בפני לפיד, למרות שיש רוב בועדה נגד סנקציות פליליות.
------------
שיף בקוקר: גורמים בדגל התורה י-ם: "מינוי יהודה ארנד ליועצו הבכיר של יוסי דייטש מעורר תהייה ,לא יתכן שמינוי ארנד ליועץ בכיר, יבוא על חשבון חברות בועדות חשובות משמעותיות.
------------
ישראל היום: רכבו של הגר"ע יוסף שהתפרסם אתמול למכירה באתר "יד 2" נמכר ב155.000 ש"ח.משפחת הרב זועמת על השימוש שנעשה ברכב למסחר למרות בקשותיהם המפורשות מהחברה שלא לעשות זאת.זה ביזוי הרב
------------ 
מעריב; בתוך יומיים יכריע ביהמ"ש האם בית שמש הולכת לבחירות חוזרות. בנתיים, העיר משותקת. אין קואליציה, הכספים מעוכבים והזבל מפונה מכוח האינרציה.
------------ 
ועדת ההיגוי: ייתכן ומסע האדמו”רים יידחה לקיץ הקרוב
בישיבת ועדת ההיגוי של מסע האדמו”רים המתוכנן לשבועות הקרובים שוקלים בפגישה שנערכה היום בארה”ב לדחות את המסע לקיץ הקרוב.
למרות שהמשטרה כבר אישרה את קיום העצרת, ולמרות שאדמו”רים רבים הסכימו להצטרף למסע, נתקלים המארגנים בקשיים טכניים רבים, ובראשם מציאת אולם גדול מספיק לקיים את העצרת בו.
------------
העצרת בראשות האדמו”ר מגור יחד עם האדמו”ר מבעלזא ניסו לגייס בימים האחרונים גם את האדמו”ר מסאטמר שיצטרף למסע, אך עדיין לא קיבלו תשובה חיובית, סאטמר הציבה רשימת תנאים ובראשם שהמסע לא יהיה קשור ל’דגל’ (הר’ שטיינמן)
ושח”כים חרדים לא יבואו.
העצרת כבר נדחתה פעם אחת, אך כעת אם תידחה שוב נראה כי כבר לא יהיה טעם לקיים את העצרת בעוד מספר חודשים, שכן עד אז לא ידוע אם עדיין יהיה אקטואלי לצאת למסע על גזירה שלפי תכנוני הממשלה כבר צריכה לצאת אל הפועל.
מקורבי מרן ראש הישיבה הרב שטיינמן מוסרים לנו הערב כי מסע זה שאינו לרוחו של מנהיגי הדור סופו שלא להתקיים, והקשיים האמיתיים הם אי הסכמתו של מרן ראש הישיבה למסע זה. “זהו מסע שלא נועד להביא תועלת”, מוסרים לנו “אלא נועד להציג את הכוח של ‘אגודה’ בלבד, והם מנסים להציג כאילו הם מנהלים את הציבור החרדי”.
------------
"בסביבת ראש העיר משה אבוטבול חושדים שמי שהוציא את ההודעה הערב ש'יש החלטה של השופטים לכרטיס בחירות חוזרות' הם אנשי אלי כהן בניסיון להפעיל לחץ אחרון על השופטים.
------------ 
גלצ: 11 שבועות חלפו מהבחירות לרשויות המקומיות ומפלגת ש'ס טרם שילמה את שכרם של מאות עובדי המטות והקלפיות. ש"ס בתגובה: המדינה העבירה את התקציב בימים האחרונים ואנו עושים את מרב המאמצים לשלם לכולם בהקדם.
------------ 
ראשוני: אי״ה ביום חמישי כ״ג טבת תיערך מעמד הכנסת ספר תורה לקלויז הגדול דחסידי בויאן בירושליים המעמד יחל בכתיבת אותיות ברח׳ דברי חיים 1 ומשם לביהמ״ד
ביום ראשון הקרוב, חנוכת בית מדרש ראשון על שם מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק״ל
------------
אליטוב בטוויטר: הידיעה על מכירת ביתו של מרן הרב עובדיה משרה תחושה של אי נוחות. מבין כל עדת הנדיבים, אין מי שיאמץ את הבית ויהפוך אותו למרכז מורשת לדורות?.
------------ 
הכחשה מבית אגו״י בנוגע לשמועות כאילו המעמד הגדול בראשות חברי המועצת ידחה לקיץ הבעל״ט לדבריהם המעמד יערך בזמן שנקבע בתאריך ו׳ שבט וכל השמועות האחרות אינם נכונות
------------ 
הרב בני לאו מותח ביקורת על החלטתו של הרב חיים דרוקמן לאפשר לרב מוטי אלון ללמד ב“אור עציון“, חרף הרשעתו: ”הרב דרוקמן שגידל אותנו על ברכי הנאמנות למדינה, מביא אותנו למציאות של אנרכיה“
------------ 
למען הסר ספק: לא התקבלה כל בקשה לקיים פגישה בין ח"כ אלי ישי לח"כ אריה דרעי. אך חשוב להדגיש כי מספרו של ח"כ אלי ישי מצוי בידייהם של כל חברי ש"ס והוא ישמח לשתף מידיעותיו וקשריו הטובים עם כל אדם הזקוק לכך.
------------ 
אברהם פרסטר ב'קול חי': וועדות ההיגוי המליצו הבוקר לחברי מועצגה"ת לדחות את המסע ההיסטורי בארבעה חודשים בשל קשיים בהשגת מקום לקיום העצרת המרכזית
------------ 
מאיר פרוש אצל גואל ועקנין ביומן צהרים בקול חי: בחור ישיבה זה מי שתורתו אומנותו ומי שעושה שרות אזרחי לא נחשב בחור ישיבה.
יוזמי החוק מעוניינים שיהיו כמה שפחות לומדי תורה.
------------ 
מסע המועצת; ועדת ההיגוי הודיעה על צוות תקשורת שמוסמך בלעדית להוציא הודעות רשמיות: יעקב איזק וביכלר.
------------ 
כיכר: בסמוך להיכלי הכוללים בקרית צאנז בנתניה​, פרצה שריפה, שכובתה ללא נפגעים אודות לתושיית האברכים. האדמו"ר מצאנז התבטא כי "כאשר יש שריפה נשרפים קליפות רבים".
------------ 
ריבלין בטוויטר: עכשיו זה רשמי. ממזכירות בית המשפט נמסר כי פסק הדין בבית שמש ינתן מחר ויועבר לצדדים החל מהשעה שתיים בצהריים.
------------ 
שלזינגר בח"ח: הרבנית ליפקוביץ אשתו של הגרמ"י זצ"ל טופלה ופונתה לפני שעה קלה באמבולנס מד"א לבית החולים מעייני הישועה לאחר שאיבדה את ההכרה.
------------ 
מסע המועצגה"ת: האד' מסאדיגורה יגיע בשעה הקרובה לביקור במעונו של האד' מסקווירא, ר"ע ב"ב זייברט יגיע לביקור בערב.
------------ 
הסקופים: מסע מועצגה"ת מתקדם. בשעה הקרובה יסגרו ראשי הוועדה המכינה בארה"ב אולם סגור ענק בניו ג'רזי המכיל 78,000 מקומות.
------------ 
ערוץ 2: עסק משפחתי, מזכירה ורכב צמוד לבן יענקי, על חשבון פיטורים של איש מקצועי בעל ניסיון.
גדסי בטוויטר: רענון בש"ס: אריה דרעי מינה את בנו ינקי לתפקיד נציב תלונות הציבור של ש"ס, זאת כדי שיוכל לעקוב מקרוב אחר הטיפול בפניות הציבור.
------------ 
פיצ'פקעס: האחים גת החרדיים שהגיעו אמש למקום השני בתוכנית הכוכב הבא בערוץ 2 הגיעו הבוקר ללשכת יו"ר ש"ס אריה דרעי בהר חוצבים מלווים בצוות טלוויזיה, לצורך צילום לכתבה שישודר השבוע.
------------ 
'משפחה' חושף מחר את רשימת שיאני השכר במגזר החרדי, גזבר עיריית ביתר במקום הראשון 60,000 ש"ח.
------------
עיתונות: ישראל פלר סגן עורך חדשות 'משפחה' פורש מהעיתון לטובת פתיחת חנות יינות 'גפנא' בבני ברק.
------------
ר"ע בית שמש משה אבוטבול ל'משפחה': אם יוחלט על בחירות חוזרות אשקול עתירה לבג"ץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.