רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בדצמבר 2013

בשל לחצים ואיומים קשים של גור על בעלזא שלח הבעלזאי את גבאיו להרב שטיינמן והתחנן להציל את נפשו מציפרניו של הגערער ויאפשר לו לטוס לניו יורק

כאשר הבינו בגור כי הבעלזאי החליט כי אינו טס ולא יהיה משחק בידי הגערער הם פתחו באיומים קשים ואלו היו דבריו של ליצמן: אם הבעלזער לא נוסע זו הקדנציה האחרונה של בעלזא בכנסת, הם יעיפו אותם מכל מקום שרק יוכלו, ובבעלזא נכנסו ללחץ

לאחר התייעצות בבית הבעלזער הוחלט כי שולחים משלחת להרב שטיינמן לבקש ולהתחנן בפניו שיתיר לו לטוס, מפני שאחרת גור יירדו לחייו

הוא הורה לשמעון וואלף קליין וישראל אייכלר לומר להרב שטיינמן שהסיבה שאינו נוסע מפני שאינו רוצה לפגוע בו, ואם הוא מרגיש כי זו פגיעה בו הוא לא יסע, אבל שיידע כי הגערער יירד לחייו ויסבול צרות צרורות ממנו

מה קרה בבית הרב שטיינמן מה היתה תוכן השיחה, ומדוע הרב שטיינמן המשיך להתעקש כי אין תועלת בנסיעה הזו, - אני עככיו בדרכים ומה שאני מעלה הוא במהירות ובדקות שיש לי, אני בטיסות ובין טיסות בשעת לילה  מאוחרת יותר נכון לפנות בוקר אעלה פוסטים חדשים ושם אביא את התוכן המעניין

3 תגובות:

  1. לפי דעת המבינים מהיושבים בתוך בעלזא סבורים שהבעלזר יחטוף שלש ציפורים במכה אחת.
    1. הוא כנוע להרב שטיינמן ואינו יוצא בלי רשותו.
    2. הסכים ווויתר לגערער רבי והחליט לנסוע.
    3. בסוף ישאר בארץ עקב אמתלא שונה של כוח או בריאות וכדומה.

    והגערער ייצא טיפש מובס, קרח מכאן וקרח מכאן.

    השבמחק
  2. מה פירוש אני בדרכים לקחת על עצמך משימה תלך במסירות נפש עד הסוף אנשים צריכים לדעת מה קורה מה הסיבה האמיתית שהבלזר נוסע ....

    השבמחק
  3. חיים שאולזון - איש הזוי.....
    ואנחנו הקוראים, עוד יותר הזויים!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.