רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בדצמבר 2013

ידיעות - בקצרה

הבחירות בבית שמש: משדר מיוחד!
שמוליק גרינברג סגן ראש העיר בית שמש קובע "בית המשפט נכנע להסתה נגד הציבור החרדי" ומוסיף "זה עוד לא נגמר נלך לעליון עד שהאמת תצא לאור!"
עו"ד חזי שינלזון בראיון מיוחד סוקר את ההליך המשפטי ואומר: "השופטים מושפעים מהרחוב ומהתקשורת, גם הם  קוראים עיתונים!" ומוסיף "אני לא מאמין שבית המשפט העליון ישנה את ההחלטה!"
אליעזר שולמן עורך העיתון משפחה קורא לחשבון נפש וקובע "יש אנשים מתוכינו שהם אחראים לתוצאה המצערת" 
דובר מטה הבחירות של ראש העיר ב"ש חנוך ברסלר "בכל מקרה באם יהיה בחירות חוזרות ראש העיר יהיה הרב משה אבוטבול בהפרש גדול יותר"
והרב וייספיש מתושבי קריית ספר מגולל את סיפור התקיפה של יחזקאל אריאל מאנשי נצח ומתלמידי הרב אוירבך וקובע: "מדובר באיש מלחמה שמנסה להציג עצמו כקרבן. אריאל התגרה בציבור והעמיד עצמו כשליח ציבור ומשהחלה מחאה, אנשי נצח שהיו שם החלו להשתולל! יחזקאל-  הוא הקוזק הנגזל

***************************


מלחמת עולם בסניף דגל התורה בביתר.
רביץ מבקש להתקפל לרובינשטיין ולוותר על החבר הנוסף שמגיע לדגל והכל בגלל שהוא מקווה לקבל את הסגנות של דגל.
יו"ר סניף דגל בביתר בני היימן מתנגד.
היו כאלו בדגל התורה בביתר שאיימו על רביץ שאם הוא לא ילך עם הנהלת הסניף ישללו ממנו את הסיכוי לקבל סגנות.
בהמשך לידיעה על המאבק בתוך סניף דגל התורה בביתר, בין יו"ר הסניף הרב בנימין היימן לבין יצחק רביץ מתברר כי ישראל גולמב לא מוכן להודיע לרובינשטיין על התפטרות כפי שרביץ מבקש על פי דרישת רובינשטיין.
רובינשטיין מבקש זאת משום שש"ס לוחצת שיתפתר בכדי שיכנס הבא תור מטעם ש"ס.
למעשה מלחמת הכל בכל ש"ס דורשת התפטרות מדגל רובינשטיין לוחץ לטובת ש"ס בדגל חילוקי דעות.
ובנתיים ביתר היא העיר החרדית היחידה בלי קואליציה.

 ***************************
בארץ סוערות הרחות על כך שמשחררים את המרצח הנתעב שרצח את הקדושים גברת וייס ושלושת ילדיה הי"ד לפני 25 שנה.
ואמנם זה מזעזע וצריך להתקומם בתוקף נגד שחרור המרצח הנתעב הזה בהסכמת בנט ומפלגתו. 
ואולם חשוב להיזכר גם מה היה אז. הרצח הנורא של רחל וייס ושלושת ילדיה הי"ד שנשרפו למוות באוטובוס על ידי המחבל, היה בי"ט חשוון תשמ"ט, ערב החבירות הידועות. ולילה לפני האסון הנורא עמד בעצרת של עץ אביה של רחל הי"ד 'הרב' יצחק שלמה זילברמן ופער פיו הטמא בחוצפה נוראה נגד קדוש ה' צדיק הדור מרן האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל ולמחרת קרה האסון הנורא לבתו ושלושת נכדיו, ואף הוא עצמו תוך כמה שנים נפטר.
כעבור כמה שנים כשלפתע חלה ייעץ לו אחד מגדולי הדור שליט"א לבקש מחילה על קברו של מרן מליובאוויטש זצוק"ל אך רשעים גם על פתחה של גהינום אינם חוזרים בתשובה והוא נפטר מהמחלה המסתורית והוא בן 70.

***************************
בעוד שבית המשפט המחוזי בירושלים הכריע על בחירות חוזרות בבית שמש, בית משפט המחוזי בחיפה דחה היום (חמישי) את ערעורו של המפסיד בבחירות לראשות העיר מעלות תרשיחא - ארקדי פומרנץ, מול ראש העיר המכהן שלמה בוחבוט וסירב להורות על בחירות חוזרות ובגין חשדות למעשי זיוף.
עיון בפסק הדין מגלה כי בית המשפט אכן קבע כי במעלות בוצעה שורה ארוכה של עבירות שוחד, זיוף פתקי הצבעה של פומרנץ, דילוג מעטפות ועבירות רבות אחרות. עם זאת, בחר בית המשפט לדחות את העתירה בנימוק כי הליקויים שהוצגו אינם עלולים להשפיע על תוצאות הבחירות.
"בית המשפט לא יבטל בחירות אלא אם נראה לו שהליקוי המשמש עילה לערעור עלול היה להשפיע על תוצאות הבחירות", כתב השופט בפסק הדין.
בפנותו למערער אמר בית המשפט כי "עליו להוכיח מהו מספר הפתקים הפגומים... המערער מעלה טענות רבות ומדובר בסוגיות רבות וסבוכות שיש צורך שייחקרו וייבחנו על ידי המשטרה ומן הראוי שכל טענות המערער יעמדו בפני המשטרה".
עוד כותב בית המשפט בין היתר כי "לא הוצגו בפנינו ראיות התומכות בטענות בדבר ליקויים של ממש שנפלו בהליך הבחירות, טענות שיש בהן כדי להצדיק את ביטול הבחירות".
ראש העיר שלמה בוחבוט הודה לתושבי מעלות על האמון שנתנו בו. "אני מבטיח לכם שביחד עם שותפיי לדרך וחבריי לקואליציה נמשיך ונעשה למענכם ולמען המשך ההישגים וההצלחות של העיר".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.