רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

ניטל ברוח הזמן

חפוץ חפצתי לקיים מנהג ישראל ולשחק אישקוקי המכונה שחמט בכל ליל הניטל. אלא שכידוע אני רק אדם אחד, ושחמט יסודו בטניס שמשחקים דווקא בזוגות.

הלכתי איפוא (איזה מילה חביבה), וחיפשתי עם מי לשחק.

פניתי לחבדני"ק חביב ושאלתי: התאבה לשחק עמי? ויען ויאמר: כן, אך דע לך שאצלינו המלך לעולם לא מת.

עזבתי אותו.

הלכתי לגערער. אמר לי: אשחק איתך רק אם תעיף את המלכה שלך מהלוח.

עזבתי אותו.

הלכתי לברסלבער. אמר לי: אצלינו גם החיילים הפשוטים רוקדים כמו סוסים.

עזבתי אותו.

 הלכתי לצאנזר. לא היה בבית, לקח את הפרש והלך לחתונה של הבן.

עזבתי אותו.

בזוויעהל ובלעלוב הודיעו לי שלא כדאי לי לשחק איתם, כי הם לעולם לא יפסידו, אם המלך נופל קמים כמה במקומו.

עזבתי אותם.

הלכתי לליטאי. אמר לי: בבקשה, בא לשחק, אבל אצלינו במשחק אין שחורים.

אם מישהו רוצה, אני עדיין פנוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.