רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

מלחמה לה'


תגובה 1:

  1. מי בדיוק היגיעו להפגין? אני אגיד לכם. כל אלו שהם "נגד הצניעות" המקובל ע"פ הירושלמים הגיעו אתמול להפגין!!! כל אלו שהפגינו/ולא מחו נגד מפגיני הצניעות של הצנועות (שאל) בירושלים, אז כשהבריונים והסיקריקים של הבד"ץ היפגינו נגד נשי הצנועות הלובשול "שאל" ע"פ מנהגי ירושלים, הם הפגינו היום... המפגינים אז באו להפגין ולחלל שם שמים, בשם ובשליחות הרבנים מה"עדה" לחלל שם שמים ברבים, להפגין נגד הצניעות של הנשים המקרבות הגאולה, מאז התחיל כל הצרות של בחורי ישיבה לצה"ל הציוני.

    תתבישו לכם חברת ה"עדה הרעה" אתם גרמתם כל הצרות לבחורים אלו, עכשיו העת לכם לעשות תשובה לאבינו שבשמים ולתקן הצניעות בפרט הצניעות של ה"שאל", והגזירה תתבטל, הפגנות לא יעזרו לכם כלום.

    רק קדושת ושיפור הצניעות שאתם בכלל לא רוצים יכול לעזור, נראה שאתם אוהבים נשי הפרוצות, והראיה שאתם לו מפגינים נגד הפריצות של הרחוב. אי אפשר לעבור ברחוב בירושלים ובבית שמש, משום הפריצות ואתם לא מפגינים שם!!!! לא משה לכם שיש כ"כ הרבה פריצות.

    עד היכן היגענו: חברת ה"עדה", חסידי ירושלים, חסידי תולדות אהרן, חסידי דושינסקי, חסידי פינסק, חסידי תולדות אברהם יצחק, חסידי סטמאר, ליטאים, וגם ספרדים, וכו' לא לשכח הפריינק מבני ברק א.סופר וחזן חתניו... וכו' בקיצור כל הרשעים שהם נגד הצניעות הנכונה, ע"פ תורתינו הק' הגיעו היום להפגין. לא לדעוג יבוא יומכם בקרוב. "לכל כלב יש יומו".

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.