רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בדצמבר 2013

לא חשוב עוד מי שינצח - חשוב מאוד שפעם ולתמיד נלמד את הלקח אולי זה יחנך אותנו

השאלה הנשאלת היא מה יהיה עכשיו מי ינצח בעוד חודש בסיבוב של בחירות נוספות, אומר לכם את האמת לי אישית כלל לא איכפת עוד מי שינצח, מפני מה שיקרה יהיה טוב ולא טוב. אם ינצח משה אבוטבול זה יהיה טוב לחרדים אבל רע מאוד לחינוך והעתיד החרדי, יוכח שגם ולמרות שמזייפים וגורמים לחילול ה' ממשיכים לנצח ולהצליח וזה יגרום לחורבן והרס, ומאידך אם אלי כהן ינצח, זה יהיה פחות טוב לחרדים אבל אולי יחנך את מי שצריך כי עדיף כמה קולות פחות ולחיות ביושר מאשר זיופים והונאה

השאלה היא מה עדיף על מה, הנצחון החרדי בבחירות או החינוך. לדעתי החינוך, מפני שאם נחנך את עצמנו נתדרדר, זה טבע העולם. אם היינו לומדים ממה שקורה ולא בדרך הקשה לא היה מפריע לי שמשה אבוטבול ינצח. אבל המציאות היא שאם הוא מנצח השחיתות תלך ותגבר, והשאלה היא האם אני יכול לתת יד למצב הזה

ברור שבדרך הטבע אם הכל היה מתנהל למישרין הייתי מעדיף נציג חרדי, אם כי גם זה לא הכי טוב, מאחד ושלטון חרדי הוא רודני, במשך השנים התושבים סובלים, אבל זה ענין בפני עצמו. מה שמעסיק אותי כרגע איך אני עוצר בעד הזיופים האלו איך מחדירים בראש החרדי כי זיופים ויושר לא הולכים יחד ומי שמזייף בקלפי מזייף גם בחייו ובהרבה תחומים ולא אכנס כאן לפרטים והמבין יבין

אני לא רוצה לחיות בזיוף, בכל חיי אני משתדל לעשות מה שאני עושה בגלוי, לא מתחבא ולא מחביא, מפני מה שאסור לעשות אם אני מאמין שזה אסור אז זה אסור גם במסתרים, ואם איני מאמין שזה אסור אז אין לי סיבה להסתתר

הגיע הזמן שנאמין במה שאנו מאמינים, ונחיה עם האמת ולא עם השקר, אין זיוף לחצאין רק בתחומים מסויימים, איש שמסוגל לזייף ולהונות לא נאמן בתחום כלשהו, וכאן הבעיה של רוב החרדים בימינו. וחבל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.