רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

אריה דרעי הגדול השנאה שלך והקנאה שלך נגד אלי ישי תחסל אותך

מאת  ש"סניק

אריה תרשה לי לכתוב את הדברים. מנהיג אסור לו להיות מנוע משנאה וקנאה. לצערנו מאריה הגדול שנחשב לראש ממשלה ואריה ששואג מתברר שאתה מידי יום יוצא קטן קטן. חבל. אני מבין שיש לך תסביכים נפשיים מהכלא ומאלי ישי שהצליח 14 שנה ונהפך לאהוב על הבריות וכולם אוהבים אותו וסיפק את הסחורה יפה מאד וגם הצליח להוריד מש"ס את החטוטרת שהשארת. זה מובן. לבעיות כאלו הולכים לפסיכולוג ולוקחים את הכדור המתאים והכל עובר. אבל אתה לא סולח ונוקם כמו ילד בגן הילדים. מוחק תמונות עושה שטויות של בחור ליטאי מחברון ואתה חושב שהציבור מטומטם.

בינתיים ההתנהגות שלך מוכיחה שאתה לא מנהיג ולא כלום. אין סיכוי ללכת איתך לשום מקום. דיברתי בשבוע שעבר עם שני גדולי הדור והם אמרו לי שעם דרעי אסור ללכת זה אדם שאין לו אלוקים.

אלי ישי, צא לדרך חדשה. אני בטוח שמרן מאד רוצה שתנהיג תנועה מפוארת ללא דרעי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.