רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

גיבור על ילדים



הוא רודף אותם, מציק להם, משפיל אותם באמצע הרחוב, וכל זה רק בגלל שהם ילדים שנולדו להורים שלמדו ב"שובו בנים".

למפלצת שמפחידה את ילדי "שובו בנים" יש כינוי בפייסבוק, בשם "שירה גל". אך יש לו גם שם אמיתי, קוראים לו: צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר).

לאותם שעדיין לא מכירים אותו, המפלצת הזו היא שעומדת מאחורי כל הסרטונים הערוכים ביו-טיוב נגד הרב אליעזר ברלנד. המפלצת הזו גם אחראית לכתוב בעיקר כתבות ארוכות ומכפישות נגד קהילת "שובו בנים" והרב ברלנד בכל האתרים באינטרנט - בשפה העברית ובשפה האנגלית.

הוא יורק עליהם ברחוב, הוא צועק עליהם, הוא רודף אותם בכל מקום שבו הם נמצאים. העוללים הללו לא יודעים מנוח מחרצובות לשונו
הוא יורק לעברם את אש שנאתו, כמעט תמיד, כשהוא עומד מולם בעיניים מלאות שנאה שמרצדות אש

הם קוראים לו "שירה גל" וחלקם אף מכנים אותו "המפלצת". כן, "המפלצת" ממאה שערים.

בכל מקום שהם נפגשים איתו הם יודעים - זה הזמן להתרחק... לברוח. כעת הוא יזכיר את שם אימי, את שם אבי, ויאמר עליהם דברים נוראיים מול כולם. אני לא רוצה שהמפלצת הזו תדבר כך על אמא שלי, ולא על אבא שלי, הם יקרים לי. אני לא רוצה לשמוע שום דבר רע עליהם!... ובטח לא כשזה מול כולם.

צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר), "המפלצת" ממאה שערים, מטיח האשמות קשות בילדי "שובו בנים".
הוא שופך עליהם בכל מפגש עימם, קיתונות של רותחין, מכאיב להם, ומחתה גחלים על ראשם.

הוא זורק אל מול כולם את שם אמם או/ו אביהם ומשפיל אותם. צוחק על הוריו ואומר: כך וכך אמא שלך... כך וכך אביך... דברים נוראים שאוזן של ילד לא מסוגלת לשמוע. הוא מפרט בפירוטים כל מיני תכנים שההלכה לא מתירה בכלל להוציא אותם מהפה. גסויות וניבולי פה, שהיכן נשמע בכלל דבר כזה, להשמיע לילדים תכנים בעלי אופי מיני מובהק.

אין לו בושה, והא אינו חוסך מפיו אף מילה גסה. בשם הצניעות והשמירה על טוהר הקדושה הוא עושה בדיוק את ההפך - ומקלל ומנבל את פיו בכל פגישה כמעט עם ילד שנולד וגדל להורים שחונכו בקהילת "שובו בנים".

רפרטואר הקללות, התיאורים הציוריים על נשים חוטאות וכו', כאילו נלקח מאדם שאין לו ריח של קדושה וכל חייו מתעסק רק בניאוף.

הוא יורק עליהם, מקלל אותם, מבייש אותם ולא חס על אוזניהם הצעירות.

די להזכיר את המקרה של נתן תפילנסקי ז"ל, הבחור הצעיר שהתאבד, נכד של הרב ברלנד. הוא לא יכל לסבול את המצב שרודפי הרב אליעזר ברלנד יצרו, ושם קץ לחייו.

צחי הורביץ, "המפלצת", שמח על פטירתו, ואף ביטא את שמחתו פעמים רבות בתגובות נוראיות, בכל מיני אתרים ברחבי האינטרנט. הוא כתב: "אני מקווה שכל נכדי הרב אליעזר ברלנד ילכו בדרכו של נתן תפילנסקי". כלומר, הוא מאחל לכל הנכדים של הרב ברלנד שיתאבדו, שימותו.

צעירי הצאן של "שובו בנים" לא סולחים לו על התבטאויותיו האכזריות חסרות הרסן, כך לרקוד על דמו של חברם שנפטר רק משום שהוא נכדו של הרב אליעזר ברלנד?... בעיניים גדולות ותמימות הם מסבירים לנו: אנו לא מסוגלים לראות אותו. קשה לנו לשמוע שכך הוא מדבר על החבר שלנו שמאוד אהבנו. אין לו טיפה של רגש. הבן שלו, נחמן הורביץ, מסתובב כל הזמן איתנו, הוא בערך כמעט באותו הגיל של נתן תפילנסקי, היינו מצפים ממנו שחרף עובדה זו הוא יתנהג אחרת, אך כנראה שהוא באמת "מפלצת".

לילדים והבחורים הצעירים של קהילת "שובו בנים" נמאס מההתנהגות הבריונית האלימה, ואף הייתי אומר סוטה, שהם צריכים כל פעם מחדש להתמודד כאשר הם נפגשים איתו. כל מפגש לטענתם, עם צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר), הופך לסיוט.

הם שונאים אותו, לא יכולים להיתקל בו ברחוב ומרגישים שהוא אחראי לפטירתו של חברם היקר והטוב "נתן תפילנסקי", ולא זו אף זו שהוא עוד מקניט, צוחק ומתבדח על חשבון הצעיר שנפטר ומביע את שמחתו בגלוי ובלי בושה בפני חבריו הטובים והמתגעגעים.

לצערנו, נחמן הורביץ בנו משתף איתו פעולה.
אביו "צחי הורביץ", מייצר בכוונה פרובוקציות מול אותן בחורים וילדים ואח"כ מתמם וטוען שהם תוקפים אותו במילים: "והנה תראו איך הם מדברים ואיך הם כותבים...".

חבל שהם מפחדים לצלם אותו כשהוא יורק עליהם ומשתולל לעברם בקללות וגידופים כמו זקן נואף שאיבד את הדעת.

צחי הורביץ, מלבה את שנאתם של ילדי ובחורי "שובו בנים" כלפיו ואח"כ טוען: "אין עשן בלי אש...". טיפש! תפסיק להדליק שרפות וממילא לא תראה עשן...

תפסיק להתעסק עם הילדים והבחורים של "שובו בנים", תחדל להתגרות בהם, ותתעסק עם חייך שלך. די, מספיק!!! אח"כ אל תתפלא אם ילדים ובחורים צעירים שונאים אותך. וכן, גם אני לא מחבב אותך ואני שונא אנשים שמלבים שנאה ויוצרים הרס וחורבן, ועוד צוחקים על טרגדיה נוראית של אבדן בחור צעיר, זמן שהם עצמם היו האחראים לכך.
מי שהניח את החבל על צווארו של "נתן תפילנסקי" זה אתה, וה' ינקום את דמו.

נחמן הורביץ, בנו של צחי הורביץ, בשליחות אביו, נטמע במתכוון בקרב הבחורים הצעירים של קהילת "שבו בנים". הוא דולה מהם כל פרט וכל שביב מידע שקשור לרב אליעזר ברלנד ולקהילה. הוא גם עוזר לאביו ביצירת פרובוקציות נגדם כדי להציג את אותם בחורים וילדים תמימים בצורה מסולפת ומעוותת.

נחמן הורביץ, מתנהג בצביעות עם בחורי וילדי הקהילה, הוא מעמיד להם פנים כאילו הוא חבר שלהם ואח"כ מלכלך עליהם ומנסה יחד עם אביו לפזר להם כל מיני מוקשים שיפגעו בהם ויסבו להם נזק רב.

נחמן הורביץ, התעסק בחודשים האחרונים רק ב"איך לפגוע" בבחורי וילדי "שובו בנים". כעת הם רק מתחילים להבין את זה ולשמור ממנו מרחק, "למה להם להיפגע ממנו?" הם אומרים. עדיף לנו להתרחק ולשמור על עצמנו, מאשר לתת ולהעניק לו ועוד להיפגע מזה.

9 תגובות:

  1. מחבר ספר השיאים והנפלאות ואטלס..... מרחוב עידו הנביא בירושלים! חשבנו אתה תלמיד חכם וכעת מתברר שאתה רק יושב מבוקר עד ערב על האינטרנט ומחפש רק היכן אפשר עוד להשמיץ את הרב ברלנד... אל תנסה למכור כאן לוקשן לקוראים התמימים כאן!! מאוד מעניין איך זה שכל בניו ובנותיו של צוקר טסו במיוחד לרב ברלנד במרוקו רק לאחרונה, איך זה מסתדר עם הדמיונות שכתבת?! לצחי פתרונים!! אל תגרום לנו בכוח שנתחיל לפרסם את כל הסיפורי זוועה שיש עליך ועל ידידך צוקר!! אנחנו מתאפקים לא לעשות זאת כי אנחנו מרחמים על בניך (שלא אשמים שאבא שלהם נהפך לחסיד משומד) הלומדים במוסדות של הרב ברלנד ומשחקים עם ילדינו מידי יום,חבל מאוד שאתה לא מצליח לשלוט על יצריך!!! עדיין בניך צעירים ויש לך ב"ה שיירה ארוכה ואתה צריך עוד למצוא להם שידוכים, חבל שהם יסבלו בגללך!! אם זה קשה לך להתאפק כדאי מאוד שתלך לטיפול אצל פסכיאטר שיתן לך כדורי הרגעה... ולכל הנואפים החוליגנים שמגיבים ומשמיצים פה השכם והערב את הרב ברלנד, עדיין לא ניגבתם את הבשר חזיר שאכלתם אתמול בקיבוץ ואתם כבר מחווים דעה נגד יהודי שקירב אלפים בתשובה??!! שבו בשקט ותעשו תשובה על עוונות ראשונים לפני שאתה נהיים בעלי דעה נגד צדיקים!!

    השבמחק
  2. מה המניע והחשבון האישי של מפיצי העלילות על הרב ברלנד?

    1. הלל איתיאל - לאחר שזכה בירושה גדולה תרם הרבה כספים לשובו בנים. ועזר כספית לנחמן ברלנד במטרה שזה יקדם אותו ויתן לו תפקיד ניהולי בשובו בנים - דבר שלמעשה לא קרה. לאחר זמן הוא השקיע את כספו במניות של הפועל תל אביב, והפסיד את כל כספו. כתוצאה מכך מצבו הנפשי התדרדר ומשפחתו התפרקה.
    כשעלה לכותרות סיפור העלילה של נחמן שלום, היאחב"ל קפץ על ההזדמנות לתפור תיק לרב אליעזר ברלנד והחל לחקור נשים בנסיון לגייס מתלוננות נגדו. הלל איתיאל אמר אז לתלמידי הרב ברלנד: או שאתם מחזירים לי את כל הכסף שתרמתי אי פעם לשובו בנים, או שאני דואג שהבת שלי (פייגא איתיאל) תתלונן על הרב אליעזר ברלנד במשטרה. (ההקלטה של הסחיטה נמצאת במשטרה).

    2. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר, חברו הטוב של הלל איתיאל) - לאחר ההפיכה בשובו בנים מונתה וועדה זמנית, והוא היה לאחד מחברי ההנהלה שם. לאחר זמן קצר הוציאו אותו מהתפקיד והכניסו תחתיו אנשים צעירים ממנו, הדבר פגע בכבודו מאוד והוא אמר: "איך יכולים להוציא אותי מהתפקיד כאשר אני אחד מהאברכים הוותיקים בישיבה? הכי מוכשר... הכי מלומד... הכי מנוסה... הכי חכם... והכי והכי... ומכניסים במקומי צעירים חסרי ניסיון???"... וכבר בשעתו כשסולק מתפקידו, התפרץ כנגד הרב ברלנד באחד השיעורים והתחצף נגדו.

    3. נחמן שלום - הגבאים העיפו אותו מבית הרב אליעזר ברלנד, משום שהיה עושה שם מעשים מכוערים וכל מיני מעשי שיגעון ומתנהג בבית הרב כבשלו. הוא היה גם מנצל את טוב ליבו של הרב ולוקח ממנו המון כספים, ומאז שהגבאים העיפו אותו הוא הפסיק לקבל סכומי כסף גדולים שהיה רגיל לקבל וגם הפסיק לקבל את כל תשומת הלב שהייתה מופנת אליו עד אז.

    4. רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר, חברו הטוב ביותר של נחמן איתי שלום ושותף מלא איתו בפעילות ההסתה) - הוא רצה להיכנס לחבורה של ליל שישי (מדובר בקבוצה של בחורים משובו בנים שהתאספו יחד פעם בשבוע להתחזק בדברי תורה ושירים). הוא היה בעל תשובה טרי, ולא קיבלו אותו בגלל שחששו שהוא יקלקל שם את הבחורים ויפגע ברמתם הרוחנית.

    השבמחק
  3. מדוע העליל הלל איתיאל עלילה שפילה ונבזית על הרב ברלנד?

    להלל איתיאל היה דוד זקן באמריקה שהיה נשוי לגויה, ולא היה למשפחה שלו קשר איתו שנים רבות.
    בהזדמנות אחת פנה הרב ברלנד להלל איתיאל ואמר לו: יש לך דוד באמריקה, תיסע לבקר אותו!
    הלל איתיאל לא התייחס לכך ברצינות. לאחר כמה זמן שוב הרב ברלנד פנה אליו וביקש ממנו שיסע לבקר את הדוד שלו.
    הוא שוב לא התייחס. עד שפעם אחת הרב ברלנד אמר לו, "אם אתה לא נוסע אליו, אני נוסע אליו"...
    הוא הבין שיש דברים בגו ונסע אליו.
    אותו דוד שמח מאד שמישהו מהמשפחה שלו נזכר בו, וכתב את הירושה שלו להלל איתיאל. כעבור כמה ימים אותו דוד נפטר, והוא זכה בירושה.
    הלל איתיאל תרם בשעתו הרבה כספים למוסדות שובו בנים, ועזר רבות כספית לנחמן ברלנד בנו של הרב, ורצה לקבל ממנו בתמורה מעמד ניהולי במשרדי הישיבה, אך זה לא ניתן לו.
    לאחר זמן, הלל איתיאל לקח את הכסף והשקיע אותו אצל רפי עגיב, שסחר במניות של הפועל תל אביב.
    הרב ברלנד אמר אז להלל איתיאל שיוציא את הכסף משם שלא יפסיד אותו, אך הוא לא שמע בקולו. ובאמת כך היה, והוא ועוד רבים שהשקיעו אצלו, איבדו את כספם.
    דבר זה הביא אותו למשבר נפשי קשה. בהמשך הדברים ובעקבות כך המשפחה שלו התפרקה.
    הלל איתיאל שפך את כל המירמור והתסכול שלו על הרב ברלנד, (ושכח שמתחילה את כל הכסף שהוא הרוויח, הוא הרוויח בזכותו ובעצתו!).
    הוא דרש שיחזירו לו את כל הכספים שהוא תרם אי פעם למוסדות שובו בנים.
    כשעלה לכותרות סיפור העלילה של איתי נחמן שלום, עוד כמה שרצו להתנקם ברב אליעזר ברלנד או לסחוט ממנו כספים, הצטרפו גם הם אל העלילות, וגייסו מתלוננות להעליל על הרב ברלנד.
    להלל איתיאל יש בת חוזרת בשאלה, פייגא, שהייתה לה שנאה כלפי הרב ברלנד מאז שחיתן את אחותה הצעירה עם בחור שהיא רצתה אותו לעצמה... היא ניסתה להרוס לאחותה את החתונה, והשתוללה והכתה את האמא של החתן באמצע החתונה, עד שהביאו לה משטרה שפינתה אותה מהאולם.
    הלל איתיאל ניצל את ההזדמנות והסית את בתו פייגא להעליל על הרב, על מנת לסחוט 300000$ אותם דרש מתלמידי הרב אליעזר ברלנד.
    כמו כן הלל איתיאל ניסה להעליל גם על אחותה השניה (הנשואה) כאילו גם איתה הייתה תקרית, אך היא לעומתו טענה בחקירה במשטרה - שהסיפור כולו הוא שקר ועלילה!.
    להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל, כתב בעיתון "מגזין המושבות" וברדיו חיפה. הוא התחיל את הכתבות המשמיצות בתקשורת כנגד הרב ברלנד, בשיתוף עם הדס שטייף מגלי צה"ל. ובניגוד לכל כללי האתיקה העיתונאית הוא עשה יחצנות לעלילת השקר של אחיו. כמו כן ניצל את קשריו עם הדס שטייף, והעלה לשידור בערפול קול את פייגא איתיאל, למסור את גרסתה הכוזבת.

    השבמחק
  4. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד11 בדצמבר 2013 בשעה 4:08

    מי התחיל את כתבות הדיבה על הרב ברלנד?

    יואב איתיאל, והדס שטייף מגלי צה"ל.

    מי זה יואב איתיאל, והאם הוא סתם עיתונאי אובייקטיבי ונטרלי,
    או שיש לו קשר אישי לפרשה?

    ומי זאת הדס שטייף, ומה הצד שלה בפרסום הכתבות השקריות על הרב אליעזר ברלנד?

    הכל התחיל בעצם מהסיפור של איתי נחמן שלום. על רמת האמינות שלו והחלק שלו בפרשייה, כבר שמענו - איך לאחר שירה באקדח על בית, השתחרר מהכלא בעסקת עד מדינה נגד הרב ברלנד. אבל בעקבות הסיפור שלו, עוד כמה שיש להם אינטרס לנקום בשובו בנים בגלל סיכסוכים אישיים, או במטרה לסחוט כסף מהרב ברלנד וקהילתו, הצטרפו לעניין והמציאו גם כן סיפורי עלילות.

    הלל איתיאל הוא אדם ממורמר שירד מנכסיו והמשפחה שלו מפורקת. כיום הוא מעורער בנפשו ולוקח סמים. לאחר שהסתבך בעיסקאות כושלות, והפסיד את כספו, ניסה מספר פעמים לסחוט את שובו בנים.

    כעת תשמעו איך עובדת קנוניה משפחתית.
    הרב ברלנד השתדל רבות לעזור למשפחתו של איתיאל, וביקש מהאחיינית שלו לאה ברלנד לאמץ את בנותיו. הרב חיתן את אחת הבנות של איתיאל, והאחות שלה פייגא (חוזרת בשאלה) קינאה בה ורצתה את אותו בחור. היא התחילה למרר לאחותה את החיים, וניסתה להרוס לה את החתונה. בתוך החתונה של אחותה, בכתה וצעקה והשתוללה והכתה את האמא של החתן, עד שהביאו לה משטרה שהוציאה אותה בכח. (רבים ראו את זה). מאז היא התחילה לשנוא את הרב ברלנד שחיתן את אחותה.

    הלל איתיאל מצא הזדמנות לסחוט כסף, והסית את בתו להמציא סיפורי עלילות על הרב ברלנד ולהתלונן עליו במשטרה, ודרש משובו בנים 300000$ כדי למשוך את התלונה של בתו. כמו כן ברוב נבלותו העליל במשטרה גם על בתו הנשואה, כאילו היה גם איתה סיפור עם הרב... ואותה בת העידה במשטרה שזה שקר גמור, ושגם התלונה של אחותה פייגא היא שקר עלילה וסחיטה!
    כאשר רואים אדם שמעליל על הבת שלו ומנסה לסחוט כסף, האם משטרת ישראל אמורה להאמין לכאלה עדויות, או לשלוח את המתלוננים ישירות למאסר על עדות שקר וסחיטה?!

    אבל את המשטרה לא מעניינות העובדות, הם מחפשים לתפור תיק לרב ברלנד.
    כאמור שיטה זאת של סחיטת הרב ברלנד ותלמידיו על ידי סיפורי עלילות, נכנסה לתוקף, לאחר שהמשטרה קיבלה את הסיפור השקרי של נחמן שלום, זה נתן תאבון לכל מי שרוצה לסחוט כסף או אפילו סתם להתנקם ברב ברלנד, להמציא עליו עלילות ושקרים, שהמשטרה תקבל אותם בשקיקה..!

    להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל שהוא כתב בעיתון "מגזין המושבות". הלל הביא את סיפור העלילה של בתו לאחיו הכתב, והוא עשה את הכתבות הראשונות נגד הרב ברלנד. אל התחקיר שלו הצטרפה הכתבת "הדס שטייף", הידועה כפמיניסטית העוסקת בתפירת תיקים בנושאי הטרדה ואונס, בעיקר לאישי ציבור בכירים.
    חודש לפני שעשתה את הכתבה על הרב ברלנד, היא פירסמה סיפור שקרי על "אונס של ילדה בבית כנסת במודיעין עילית", ובמשך תקופה דיברו בכל כלי התקשורת על "התחקיר" שלה, ואמרו ש"החרדים אנסים".
    אבל לאחר זמן אותה אשה שהעידה על סיפור האונס, הודתה שבדתה את הסיפור!! כדי להרתיע את החרדים למנוע דברים כאלה בעתיד...!
    כעת כולם תקפו את הדס שטייף, איך היא פירסמה כזאת כתבה, כאשר היא יודעת שאין אונס ואין נאנסת כי הסיפור מהתחלה היה בדוי!!!

    והרבה תקפו אותה וקיללו אותה בדף הפייסבוק שלה. היא ענתה להם בתגובות כמו "חכו חכו"... אני עוד יוכיח לכם שהחרדים אנסים ומחפים על אנסים.
    ...ואז עשתה את הכתבה על הרב ברלנד שהביא לה הכתב יואב איתיאל, ששיתף פעולה עם אחיו ואחייניתו בתפירת העלילה על הרב.
    "המתלוננת פ' " שהשמיעו בגלי צה"ל בערפול קול, זאת פייגא איתיאל אחיינית של הכתב יואב איתיאל.

    השבמחק
  5. כך נחשפה התרמית של כלי התקשורת, בפרסום הכתבות השקריות על הרב אליעזר ברלנד

    כשראיינו בערוץ 2 את "המתלוננת המרכזית" נגד הרב אליעזר ברלנד, טשטשו את פניה ועיוותו את קולה. אבל תראו את מי מצאנו בתמונה למטה בצד שמאל לצידו של עורך הדין חצרוני, גברת אודל שלום אשתו של מי שמכונה "העד המרכזי" איתי נחמן שלום, ששכחו לשניה לטשטש אותה.

    "המתלוננת המרכזית" היא אשתו של "העד המרכזי" שבאה לשתף איתו פעולה בעלילה ...!

    הנה לכם קנוניה של תפירת תיק במיטבה בשיתוף פעולה בין המשטרה לתקשורת.

    איתי נחמן שלום סיפר בהתחלה את סיפורו על אשה אחרת שכביכול ראה אותה עם הרב. אותה אשה נלקחה לחקירה ביאחב"ל. בחקירות היא הכחישה לחלוטין את הסיפור וטענה שנחמן שלום משקר ומעליל עליה.
    היאחב"ל איימו עליה שאם לא תשתף איתם פעולה, יתפרו לה תיק על "שיבוש הליכי חקירה" ויכניסו אותה לכלא, אך היא עמדה בתוקף על כך שנחמן שלום הוא משוגע ומעליל עליה עלילות שקר על מנת להשתמש בשמה להוציא שם רע על הרב ברלנד. בשלב זה ברור שכל העדות של נחמן שלום "העד המרכזי" נפלה, מאחר והייתה חסרה אשה מציאותית לעדות שלו. נחמן שלום מצא פתרון, והביא את אשתו אודל שתגיד שהסיפור קרה איתה, ובתמורה יקבל חסינות של עד מדינה, ויפתרו אותו מעונש המאסר שהיה צריך לקבל על הירי באקדח לבית של משפחת ריכטר ממאה שערים.

    העיתוי לפרסום הכתבה בערוץ 2 היה שלא במקרה ימים ספורים לאחר שנחמן שלום נעצר שוב עם כמה מחבריו המסיתים כנגד הרב ברלנד, על סחיטה ואיומים נגד אחד מאנשי הרב.
    ועל כך התקשורת שבהתחלה פרסמה בקול רעש גדול את סיפורו של נחמן שלום, שתקה כעת ולא פרסמה כלום!!!
    במקום זה כדי לטשטש את התקרית, הביאו אשה "מתלוננת" שכביכול לא קשורה לעניין, והעלימו במכוון את העובדה שהיא לא אחרת מאשר אשתו של העד המרכזי נחמן שלום, שבאה לעזור לו בתפירת העלילה על הרב ברלנד על מנת לשחררו מהמעצר בעסקת "עד מדינה".

    ידוע שהתקשורת עובדת בשיתוף פעולה עם המשטרה בתפירת תיקים.

    צריך לדעת ששאר המתלוננות שהגיעו למשטרה, הגיעו אחרי העלילה של נחמן שלום שכבר הוכחה למפרע כשקרית, ובעצם ניסו לרכוב על הסיפור שלו כדי לסחוט את הרב ברלנד.
    בכתבה שהייתה בערוץ 10 על שובו בנים, דודו אלקיים (שהיה באותה תקופה מנהל הכספים בשובו בנים) מספר שכמה ימים לפני שאותן נשים התלוננו, הוא קיבל טלפונים מרודפי הרב ברלנד שביקשו ממנו סכום כסף מופרז בתמורה שלא ישלחו נשים להתלונן במשטרה. ההקלטות של הסחיטה נמסרו למשטרה, אך הם התעלמו והעדיפו לשתף פעולה עם העבריינים המעלילים נגד הרב ברלנד, שכבר מזה זמן רב השלטונות מחפשים אותו ורוצים לתפור לו תיק.

    השבמחק
  6. הסיקריקים של ברסלב11 בדצמבר 2013 בשעה 4:14

    קריאות "אללה אכבר" ב"עזה" מתחלפות בקריאות "רק רבינו" ב"מאה שערים", ה' ישמור וירחם.

    כן כן, רודפי הרב אליעזר ברלנד, תחת הסיסמה והקריאה "רק רבינו" מוכנים לשחוט עדה שלמה. מוכנים לטבוח, לרצוח ולשפוך את הדם של כל החברה החרדית.
    הם רודפים את כל הרבנים שלא מאמינים במשנתם והם שוחטים את כל היהודים שלא חושבים כמותם.
    בדרך שלהם ובתפיסת עולמם הרצחנית, כל הרבנים הם "מפורסמים של שקר", "עמלקים", "ערב רב" שמסתירים את רבינו ומסתירים ומרחיקים את כל עם ישראל מהשם. וכל מי שמאמין באותם רבנים הוא "כופר" והוא "רשע" ו"ערב רב" ועוד כל מיני מרעין בישין אחרים.

    עולמם הצר והמרושע לא נותן מקום לדעה אחרת. פשוט אסור לחשוב אחרת. אם אתה אוחז בתפיסה שונה מהם, בדרכם, מוטב שתמות ולא תחלל עוד יהודי עם הדעה שלך, כל עוד היא שונה משלהם.

    לדעתם העולם צריך להיחרב על כל רבניו, חסידיו ומשפעיו. כולם שקרנים ללא יוצא מן הכלל. מלבדם כולם מושחתים ורשעים ועובדי עבודה זרה. רק הם חכמים, נבונים ואמתיים. ורק להם קיימת הזכות להיות בעולם הזה ולחיות חיים שלווים ונעימים. ואנו כולנו, שמאמינים שיש רבנים ושהתורה עוברת מדור לדור ומאב לבן, על כולנו נגזר להיות רדופים, מוכים ומושפלים, ואם לא כך הרי שזה לא המצב המתוקן והנכון לנו ועליהם מוטל התפקיד החשוב להיות האחראים לתקן ולסדר את המצב הזה ולרדוף אחרינו, ולהשמיץ, ולהכפיש ולרצוח את אופיה של כל החברה החרדית ובעיקר של חסידות ברסלב בפרט.

    השבמחק
  7. וקורח מה ראה לשטות זו?11 בדצמבר 2013 בשעה 4:45

    צחי הורביץ! אחרי כל מה שאתה מעולל לשובו בנים, אל תתפלא אם כמה נערים כותבים עליך בוואטסאפ או קוראים לך "שירה גל"... בשום אופן לא תצליח להפוך אותם לרודפים ואותך לנרדף! היית מכובד בקהילה, מוותיקי שובו בנים, מה היה חסר לך בחיים שנהפכת לרודף ומסית מבוקר ועד ערב נגד הקהילה שגידלה אותך ואת ילדיך ונגד הרב שהחזיר אותך בתשובה? אז מה אם הכבוד שלך קצת נפגע כי לא נתנו לך להיות מנהל, עכשיו גם מה שהיה לך הפסדת בטיפשותך!

    השבמחק
    תשובות
    1. חמודי אתה מטיף כאילו עסקי שובו בנים פרחו ו'הרב' עוד מקפץ בין גדולי העולם. זכור: הצגת הברלנד באה לסיומה המביש השחקן הראשי נתפס במערומיו וברח לקצה העולם המשפחה הלא קדושה נגרסת בין חקירות הרשויות הקהל התפזר והבימה מתפרקת..

      מחק
    2. מַה תִּתְהַלֵּל בְּרָעָה הַגִּבּוֹר, חֶסֶד אֵל כָּל הַיּוֹם:11 בדצמבר 2013 בשעה 16:34


      אדון צחי, אתה מזכיר לי ילד שחשב תמיד שאבא שלו הכי גיבור בעולם. ממש ראוי להיזכר בספר השיאים והנפלאות. פעם בא מישהו והכה את אבא שלו מכות נמרצות. בהתחלה הבן ניסה לגונן על אביו. אבל כשהיה נראה לילד שהאבא הוכרע וכבר לא יכול להגיב, הוא הצטרף למכה ויחד איתו הכה את אביו, בשביל להרגיש לפחות בצד של החזקים.


      אין מידה מאוסה בעולם כמו כפיות טובה!


      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.