רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בדצמבר 2013

ידיעות - בקצרה

ויזניץ : בס"ג בביהמ"ד הגדול מרכז חסידי ויזניץ דיבר כ"ק מרן אדמו"ר מויזניץ שליט"א בבכיות נוראיות נוכח המצב הקיים בארץ עם גזירת הגיוס: בדבריו אמר אחי ורעיי אני רוצה לשתף אותכם עברנו שבוע מאוד קשה. שומו שמים לאן הגענו שאנשים המתקרים יהודים רוצים לבטל את לימוד התורה, פעם ידענו שרק גוים מסוגלים לעשות כאלה גזירות. הם לא יודעים שעל זה עומד העולם " הצלני נא מיד אחי עשיו" אחים שלנו נהפכו לעשיו  לא ידעתי שהמצב כל כך גרוע. השבוע השתתפתי באסיפת המועצת יחד עם גדולי ישראל  והזדעזעתי לשמוע כמה המצב לא פשוט בכלל, רוצים להטיל עלינו גזירות קשות גם כלכליות וגם פליליות. פעם ידענו שיש עם מי לדבר בזמנים ההם החזון איש זצוק"ל פנה לראש הממשלה דאז בן גוריון, ידענו שיש עוד עם מי לדבר כיום ראשי המדינה אטומים לגמריי. אני מבקש ממכם להרבות בלימוד ובתפילות. העסקנים משתדלים לעשות את כל שביכולתם לבטל את רוע הגזירה. בסיום הדברים פצחו הציבור בשירת כי לה' המלוכה

**********************************
מפקד סיירת שקד לשעבר: ''גיוס בני ישיבות? קודם תטפלו בטרור''
תת-אלוף במיל' אמציה (פצי) חן, לשעבר מפקד אוגדה ומפקד סיירת שקד, קורא לוועדת שקד לניסוח חוק הגיוס לדחות את הדיונים עד להחזרת צה"ל לפסים מקצועיים ויעילים יותר, כהגדרתו.
"שוויון בנטל זה דבר חשוב, אבל חשוב ממנו זה שלמערכת הצבאית יהיה כושר פעולה ויכולת לקלוט ולהפעיל צבור גדול שמתגייס לצה"ל", אומר חן, וטוען כי על סמך המצב כיום אין לצה"ל יכולת לקלוט אלפי חרדים.
לדבריו, מפקדי צה"ל חייבים קודם כל להחזיר את המקצועיות לצה"ל ולמגר את הטרור ורק אז לדבר על גיוס חרדים. "האיום מסביבנו הולך ומתעצם, הטרור לא פוסק, ארגוני הטרור במדינות שמסביבנו מתעצמים, והצבא שלנו לא עומד במשימות. במצב הזה 10,000 בני ישיבות שיתגייסו רק יביא לקריסה ולא לתועלת, זה כמו שכתוב בספר מלכים ב' ששר הצבא שואל- אתן לכם אלף סוסים, האם יש לכם רוכבים".
פצי, לשעבר מפקד בסיס האימונים "צאלים", מכנה את צה"ל "צבא שורד" ומסביר כי "בכל המבחנים שהצלחנו הצלחנו לשרוד וזו לא מחמאה. הדוגמא הטובה לכישלון של צה"ל בטיפול בבעיית בטחון פשוטה, היא סוגיית בילעין, מדי שבוע יש מחזה קבוע, הרעים מתייצבים מצד אחד ופלוגה של צה"ל מהצד השני, אלה זורקים אבנים ומהצד השני יורים פצצות עשן והלם, זה מתקיים כבר למעלה משלוש שנים.
"יש כאן חוסר הבנה בסיסי בטקטיקה", הוא קובע. "הרי לנו יש כוחות כפולים ומכופלים, אז למה צה"ל לא מגייס חטיבה, ושיעקדו את כל המפגינים עם הידיים מקדימה, ישימו להם סוכרייה או ורד בין הידיים, כך שזה גם יצטלם יפה בתקשורת העולמית ונגמר. לכן המסר שלי היום הוא, רבותיי אנא טפלו קודם במערכת הקיימת, בקשיים, בחוסר המיומנות לספק בטחון לאזרחי ישראל, ורק אז תדברו על החרדים".

**********************************
היסטוריה: לראשונה גדולי ראשי הישיבות הספרדיים מתכנסים לאסיפת חירום נגד גזירת הגיוס!
לראשונה מאז פטירתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, מתגבשת קריאה של ראשי הישיבות הספרדיות בנושא גזירת הגיוס! בכינוס המיוחד ייטלו חלק גדולי ראשי הישיבות הספרדיות, אשר ידונו בגזירה הקשה המונחת לפתחנו ובשאר הגזרות הפוגעניות נגד עולם התורה. בכינוס אף יוכרז על הקמת וועדת ראשי הישיבות בנושא גיוס

**********************************
פינדרוס הפסיד את עיריית ביתר עילית לפני 6 שנים
עבר לעיריית ירושלים והרס כל חלקה טובה , גרם לפילוג בין ההליטאים, הפסיד את מקומו כסגן ראש עיר ועכשיו בעצתו  הטיפשית של מנחם זיידה מנסים לעשות קומבינה הזוייה בנסיון להשתלט על מבנה עירוני בביתר  - כל מטרתו של מנחם זיידה זה לעשות קופה לעצמו (הרי זה מה שהוא עושה שנים בביטוח לאומי) ופינדרוס הצטרף לחגיגה העלובה

תגובה 1:

  1. מעניין מאד מדוע לא כתבו על כך בהמודיע?

    חיים שאולזון יוכיח לנו מדוע!

    למי שאינו מבין סימן שאינו מספיק על הבלוג הזה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.