רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

העירוב בירושלים תוקן לפני שבת
-----------------
קופת העיר: תרום 333 שקל( כמנין שלג ) ארבעים תלמידי חכמים יבנו בשבילך בובת שלג ליד הכותל המערבי
-----------------
הסערה לא רק בירושלים - יוסי הכט ממשיך להביא את כל ההתפתחויות האחרונות מישיבת תורה בתפארתה - חדרה המרכזית, ונטישת הישיבה הישנה.
-----------------
שרותי הכיבוי ירושלים מתעסקים לא רק בדלקות, מ"מ דובר כיבוי ירושליים אריק אבולוף "טיפלנו בהמון מיקרים של הצפות מקלטים וקריסת עצים - כבאים סייעו להרכיב שרשראות לאמבולנס "עזר מציון"
-----------------
ועוזאל ותיק דובר הרכבת הקלה בירושלים "נערכים לקראת מחר" ומשיב על השאלות הקשות כלפי אי פעילות הרכבת היום בעיר.
-----------------
שלג סוער גם בחברון נועם ארנון דובר הישוב היהודי בחברון בראיון: "שיגרת החיים לא נמשכת - יש בחברון את השלג הכי כבד בארץ, כל התושבים נצורים בבתים", ואיך נערכים לשבת? ומאחל מזל טוב לתושב חברון העיתונאי אהרון  גרנות.
-----------------
ודובר אירגון ידידים מסקר את כל הפעילות של כל מתנדבי אירגון ידידים " עזרנו למשפחה שערכה ברית והבאנו אותם לאולם", ואיך נערכים לנחל מודיעין עילית שצפוי לעלות על גדותיו לקראת שבת.
-----------------
ב.ד.ה. מגיד המישרים הרב ראובן קרלינשטיין זצ"ל  שנפטר לאחר יסורים רבים הלוויה תצא מביתו ותעבור דרך בית הכנסת לדרמן.
-----------------
עשרה בטבת. ירושלים במצור: עשרות כלי רכב ומאות בני אדם תקועים בקור בדרך לירושלים ומירושלים החוצה, אין כניסה ויציאה מהעיר במשך הלילה
-----------------
סקר שפורסם ב'משעל השבוע' מציג נתונים לא מחמיאים על שר האוצר יאיר לפיד, כ70% מהציבור הישראלי לא סומך עליו, "יאיר לפיד הפך מהפתעה לאכזבה"
-----------------
אמש דווח כי דודו של רודן צפון אפריקה שהודח מתפקידו לפני כעשרה ימים, הוצא להורג באכזריות ע"י אחינו הרודן, לאחר שהאשים אותו בצבירת כח.
-----------------
אחרי המחדל הגדול של העירייה, מתחילים קצת להתאושש, כוחות צה"ל ומשטרה העבירו הבוקר כמה אלפי בני אדם שנתקעו למעלה מ8 שעות בקור מקפיא בדרך לירושלים.
-----------------
הרב הראשי דוד לאו: על תושבי ירושלים לעשות מאמץ לארח את הזקוקים לכך, ובשבת עצמה, אם לא יסתיימו פעולות החילוץ עד אז - מותר להמשיכם בשבת ולהביא אנשים למקומות בטוחים בשל סכנת נפשות.
-----------------
ארליך בטוויטר: עיריית ירושלים, שפינתה 42 מתוך 100 מפלסות עבור ביקורו המיותר של ג'ון קרי, הפקירה את תושביה ואת אזרחי ישראל. קריסת מערכות טוטלית. מדינת חלם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.