רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 בדצמבר 2013

קלא דלא פסיק - מה קורה בין ראשי הישיבות בניו יורק בפרשת המחלוקת בישראל

לכבוד מערכת 'בעולמם של חרדים'
ראשי הישיבות באמריקה בראשות ווכטפויגל אהרן פלדמן אהרן שכטר אברהם חיים לווין ומלכיאל קוטלר כתבו מכתב נגד סגירת הישיבה בחדרה ונגד החצר של מרן הגראי״ל״ 
המכתב עוד לא התפרסם א ) התנגדות של האדמו״ר מנובומינסק שאומר כי צריך לכנס ישיבה של מועצת גדולי התורה ולא רוצה שאל׳ה בער ווכטפויגל ינהל את אמריקה
ב) ר משה הלל הירש נסע במיוחד לארה״ב בשביל להפגש עם הראשי ישבות ע״מ להסביר את דעת מרן הגראי״ל 
מתיתיהו סלומון גם דיבר נגד זריקת בחורים ואברכים שהצביעו עץ 
ר׳אברהם יהושוע סולוביציק שכמה שהוא שונא את אויערבאך יש לו התנגדות חזקה למהלך בחדרה הפעיל את הבובה שלו באמריקה אל׳ה בער ועוד כל מיני ראש ישיבעלך שלמדו בבריסק על מנת להלחם 

חיים,אין שום סיבה שלא תפרסם את זה אפילו שזה נגד הגראי״ל לדעתי (וכן הרבה מחברי) אתה עושה טעות בזה שאתה לא מפרסם גם על המתנגדים למרן משום שעכשיו הוא שעת הבירור ״מי לה ומי לבעל״ ואתה צריך להיות הראשון שמכריז על זה!!!

חיים שאולזון משיב:

מה שקורה באמת בנושא זה תקרא כאן בעוד כמה פוסטים בידיעות המרכזיות של הבלוג היום, אני האחרון להעלים חומר ההיפך, אין מקום היכן שתקרא ותמצא את כל הצדדים כולל צד שאני לא מקבל ואף כותב נגדו, זה כלל גדול היה בכל שנות עבודתי, לשמוע צריך את כולם בלי יוצא מן הכלל, להכריע זה כבר ענין אחר, אבל בשום אופן לא לאפשר סתימת פיות, העיתונים שלי קמו בגלל המלחמה הזו נגד סתימת פיות ואותו דבר הבלוג הזה בא לשבור את אותו קו של אתרים שהנהיגו הסתרת דברים, היו למי טאבו שעליהם לא כותבים רק על אחרים, לא עוד, אצלי הכל פתוח כולל נגדי אישית אני מעלה הכל כולל דברים חמורים ואסורים שאף אחד אחר לא היה עושה זאת, מפני שאני מאמין כי על האדם להתמודד עם הכל כולל עם השקרים והדברים הלא נכונים שאומרים וכותבים מי שכותבים. מי שמפחד סימן שהוא אשם במשהו, מי שמוכן להתמודד עם הדברים בסופו של דבר תמצא כי הסיפור אחר לגמרי מנפחים מסלפים מוסיפים אומרים חצאי אמת או מדובר בהמצאות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.