רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

התחקיר של "המערכת" נגד חסידי גור בערד הוביל לשורת הצתות

מאת איש ערד

מעבר לגל ההסתה ברחבי  הארץ, הביא שידור הכתבה גם גל הצתות בערד נגד מבנים של בתי כנסת ואולם שמחות של חסידי גור בעיר.
לפי הכתבה לחסידי גור המונים 700 משפחות בערד לא מגיע מתנ"ס קהילתי, וגם אין להם זכות בכלל לגור בעיר בלי רשות של החילונים.
גם הסיפור אודות הבית כנסת שבדירת מגורים מטעה, כי הבית כנסת היה שם הרבה לפני שהשכנה באה לגור בבניין.

2 תגובות:

  1. יוני גר בירושלים, על פי רשומיו בפייסבוק. והוא לא מבין מה קורה בערד. ננסה להסביר:
    אכן. היה בית כנסת של קומץ מבוגרים מתחת לביתה. זה היה ״בית כנסת״ שהגיע, התפללו והלכו. כיום יש שם ״שטיבל״. קרי: מקום בו אוכלים, שותים, עורכים סעודות בכל מיני שעות משעות היום. חסידי גור תפסו בעורמה ובתחכום את המקום מידי הקשישים, וכשהם גילו את התרמית, היה מאוחר, ואחרוני בית הכנסת עברו ל׳בן ציון׳ או להוד השרון. כל ניסיון השוואה ה״בית כנסת״ לבין ה״שטיבל״ הוא מופרך ונועד לטשטש את המציאות. אכן, חסידי גור מתעללים באותה שכנה. הם גם התעללו בשכן נוסף, שהיה משקיע חרדי ואף פלשו לדירתו בעבר.
    תגובת הערייה אינה אובייקטיבית כלל!! ראש העיר טלי פלסקוב, שהדוברות היא מינוי אישי שלה, עומדת לפני בחירות מאוד צמודות בעיר, והיא נואשת לקולות החרדיים (מדובר בסבבי סרחון. שאכ״מ). יותר אובייקטיבי זה לראות את דברי היועץ המשפטי של העירייה שאינו פוליטי, ואינו נזקק לקולות החרדים, ולשמוע את דעתו בעניין. דעתו, ברורה וחד משמעית! והוא ניהל מאבק עיקש בבית המשפט נגד פריעת החוק של חסידי גור, ואף ספג מהלומות אישיות, בדמות תלונות סרק לפרקליטות ולשכת עורכי הדין. רדיפה נוסח גור.
    ובכלל, כל ניסיון לדוברר את חסידות גור בערד - הוא חטא!! מי שחש נפגע ממעשיהם של חסידי גור בערד, מתכבד להתנער מהם וממעשיהם, בדיוק באותה דרך שמתנערים מהלברץ הקנדי.
    חסידי גור בערד, הוכיחו במעשיהם, בהתנהגותם ובהליכותיהם, כי הם אנשי תת-תרבות. הם אלימים, עניים, טיפשים ודוחים. הם הוכיחו זאת בשורה בלתי נגמרת של פעולות בערד בעשור האחרון, בבית הכנסת הגדול, ברבנות, בערייה, בשטיבלך השונים הפזורים בעיר, ב׳שובו׳ ובעוד מעשים שגורמים לחוסר נעימות להזכיר אותם.
    על החברה החרדית להבין כי מדובר באנשים (לא כולם!! אך הקולניים והסמכותיים שבהם, וכן, רובם!) שאיש מאיתנו, החרדים, לא מעוניין להיות שכן שלו, לגור בקרבתו, לפוגשו בסופר ובגן השעשועים.
    אכן, חבל שחיימוביץ כרכה את הכת הבזויה הזו על כלל החרדים והעמידה את חרדיי ירושלים ובני ברק בפוזיציה לא נעימה הזו.
    זו האמת והיא חייבת להיאמר!!

    השבמחק
  2. כאדם שמקורב מאוד לחסידות גור מהבית שלי צר לי להגיד לך ידידי היקר מערד אבל לפני כשנתיים בערך פנה אלי חתנו של ידידי משכבר הימים הרב ליפסקר זצ"ל שירש את מקומו בערד בשם מנדלזון .... הוא ידע שיש לי קשרים טובים בחסידות גור וביקש את עזרתי שאפנה לגורמים למעלה בקודש כדי שלא יתלבשו על הבית כנסת שלו שנבנה בעמל רב על ידי חותנו זצ"ל ...... התארחתי שמה שבת אחת ובשחרית הופיעה קבוצה של אברכים חסידי גור שהתחילו להפריע במהלך התפילה ...... התביישתי בחסידות שלי ובהתנהגות החצופה הרשעית והרעה שלכם .. פניתי אישית לאברכים שם להפסיק את החילול השם הזה והתגובות היו מחוצפות בצורה נוראית ..... כשפניתי אחרי שבת לכמה גורמים בחסידות הוסבר לי שאין עם מי לדבר ויש הוראה מלמעלה לגנוב את המקום.... לא האמנתי למשמע אזני אבל אחד מגדולי הרבנים בגור שלמד איתי עוד בבחרותו בישיבה אמר לי במילים האלה "שההוראה מגיעה מהקודוקוד של הפרימידה " ולתמיהתי הוא הסביר לי שהרבה הוא נדלניסט וכשהוא רואה שטח קרקע שאפשר לשים עליו יד זה גורם לו סחרחורת .... יצאתי מאוכזב ביותר אבל הבנתי שהיום גור זה לא מה שהיה בבחרותי בזמן הבית ישראל זצוק"ל ..... אבל בקיצור אין לי שום רחמנות עליכם וכמו שאתם יודעים הכל מכוון מלמעלה ומהשמים משלמים לכם מידה כנגד מידה על מה שעשיתם לרב מנדלזון שיחי ואם לא הייתי רואה במו עיני את ההתנהגות הבהמית החצופה והחזירית שלכם הייתי אומר שכל מה ששאולזון כותב באתר שלו כנגד גור של היום זה שקרים וגוזמאות אבל מאז אני מאמין לדאבוני לכל מילה של שאולזון... ואני באמת מקווה שהרבנים בחסידות יפנימו את מה שקורה שם וינסו לעשות סדר חבל על חסידות כזאת מפוארת וגדולה שבצעירותי הייתי חלק ממנה שתלך ח"ו לאבדון

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.