רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

הסיקריקים המחבלים רודפי עולם התורה

מאת בן תורה

בעולם התורה שרובו ככולו שקוע על אדני התורה, היראה והתפילה וכולו מציית למועצת גדולי התורה בראשות מרן ראש הישיבה שליט"א שעל פיו ישק כל דבר, כל ראשי הישיבות, כל ראשי הכוללים וכל ראשי המוסדות על רבבות ומאות אלפי תלמידיהם לא עוסקים ולא אוחזים בקטנוניות שלכם

אז נכון ישנם כמה יחצנים שעובדים שעות נוספות להוציא את דיבת גדולי ישראל רעה, וישנם כמה יחצנים כדוגמת ישראל כהן ויעקב קצבורג שגם הם עובדים שעות נוספות (אולי בשכר ואולי בחינם) להוציא את דיבת גדולי ישראל רעה

אבל אין שום קו המשווה בין המציאות בשטח של חיזוק עולם התורה והציות המלא למרנן ורבנן גדולי ישראל לבין חבורת יחצנים גם של העולם החסידי על כל המשתמע בכך וגם של אנשי שערי חסד

והנה כמה דוגמאות
א) היחידי שדאג לגזירת הגיוס היה מרן ראש הישיבה שליט"א, הוא ואין בלתו. רק בגלל עסקני היהדות הליטאית צוי החיול נדחים חודשים אחר חודשים שוב ושוב.
השיתוף פעולה היחיד בין ליצמן לאנשי שערי חסד מתחיל ונגמר בפרסום ויח"צ ולא בשום נושא אמיתי אחר.

גם לפני הבחירות לכנסת שתמורת תמונה של האדמו"ר מגור בביקור בשערי חסד, הם כביכול ירדו מהעץ כי ליצמן ידאג להם לפשרות וויתורים, וכיום הוברר לכולם כי הכל אחיזת עיניים, ליצמן לא ידאג, הקו של גור הוא הפשרני ביותר בעולם התורה, עשרות אם לא מאות עובדים בצבא בתפקידים שונים, אלפים עושים שירות אזרחי ומה לא. וכמובן על כולנה האדמו"ר מגור הוא ענייני בנושא זה ויודע כי ההתייצבות תציל את הבחורים ולכן כולם מתייצבים וכל מסע הפרסום כאילו ליצמן ידאג לשערי חסד היה לצרכי תעמולה בלבד!!!.

ב) גם בנוגע לעירית ירושלים, הרי לכולם ברור כי אם חיים אפשטיין היה מסיר את מועמדותו ליברמן היה מסיר ממזמן את חוק הגיוס כפי שהוא הבטיח, אבל בשערי חסד רצו לעשות עליו סיבוב, להביא אותו לביקור ערב הבחירות לצורכי תעמולה ואח"כ לסרב כדי להרויח כמה תופינים עלובים מברקת ולדפוק את כלל הציבור החרדי (שילדיו זורקים שלג על רכבי העירייה) ועכשיו על עולם התורה ממשיך להיות תחת עול הגזירות והכל בגלל רצון לפרסום עלוב.

ג) הדברים האלו הינם לאורך כל הדרך, בעוד מועצת גדולי התורה בראשות מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א נוהגת לפי דעת תורה ולפי התועלת לעולם התורה הרי שאנשים שונים בגזרת סאטמר, נטורי קרתא והסיקריקים החדשים באזור שערי חסד והישנים באזור אהל שרה פועלים רק לפי שיקולי פרסום וכותרות, אם בשביל כסף ואם בשביל אינטרסים צרים אחרים.

הסיקריקים החדשים והישנים הם הם הרודפים את עולם התורה שכולו מציית למרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ולא עסוק בחבורת יחצנים המוציאים את דיבתו רעה בתקשורת הכללית ובתקשורת המלוכלכת של קווי הנייעס ואתרים שונים וד"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.