רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בדצמבר 2013

האדמו"ר מגור שיקר לבעלזער כי האדמורי"ם מבויאן וסדיגורא נוסעים לעצרת - הם אמורים היו להיות שם בין כה וכה והגערער ניצל את המציאות הזו לעבוד על האחרים

מאת יודע דבר

האדמו"ר מגור שדוחף ומניע את המסע לארה"ב בגלל שיקולים פוליטים מול הרב שטיינמאן מנסה להוביל בכוח את הענין.
הם משקרים על כל העולם. האדמו"ר מבאיאן מתכנן את הנסיעה לארה"ב זה חודשים ארוכים. הוא נוסע לחתונת גיסו בלייקואד ומתכנן שבת בלייקוואד. האדמו"ר מסדיגורא מתכנן אף הוא את הנסיעה כבר חודשים ארוכים, במסגרת מסע היחצנו"ת שלו במסגרת מלואת שנת האבל לאביו זצ"ל. לאחר שרשרת אירועי יח"צ בארץ הוא ממשיך אותם בארה"ב.
האדמו"ר מגור אף הוא כנראה תכנן כבר את הנסיעה לצרכיו. אנשי גור מנסים ליצור אשליה כאילו חלק מהמועצת נוסעים ובכך לשכנע את הבעלזער ליסוע  גם מה שיביא ויחייב את השאר.
הבעלזער כנראה הולך שוב ליפול במלכודת

4 תגובות:

  1. נניח להם לגדולים ולקדושים לחבט זב''ז וחזקה עליהם שאיש מהם לא יתרושש וכוולם ייצאו נשכרים ומסודרים כהוגן.
    ונחזור לשוועת העניים שרבי חיים בטהרת לבבו העלה באתר
    הקטע עם ועד -הצעקה של גולדרס גרין בלונדון הוא שכמה גבירים שאנני עולם שמהם כאלה המרוויחים בשבוע יותר ממה שמקוששים שם הקבצנים והמשולחים גם יחד בכל השנה נתנו עיניהם בשמחת האביונים של המחזרים על הפתחים ואמרו סדר ומשטר הדבר צריך הדפיסו ניירת של וועד ומינו אדם נקלה להיות 'הועד' המנפיק את התעודות לפי קרטריונים שאין להם עם מצות הצדקה והיושר הבסיסי דבר. אומרים שהמאכער הראשון עזב ותחתיו יושב שוויצר כלי ריק בני-ברקי עז פנים ורע לב לא פחות מקודמו. ישלם להם ה' כרוע מעללם אמן

    ואשרי מי שישלם להם כמידתם יגלה ויפרסם את חטאיהם של חלאות הועד ושל בני משפחותיהם ופטרוניהם בכל דבר שיש בו להביכם ולהנמיכם כי אין לחוס על ערלי הלב ורודפי החלשים ומחוסרי המגן עד אשר ישובו מדרכי רשעם וינהגו במידות בני אברהם יצחק ויעקב.

    השבמחק
  2. איזה עולם שקר. לא יאומן איך עובדים אחד על השני

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אתה מאמין לכל "יודע דבר" - מה הפלא שאפשר לעבוד גם על שאר העולם ?

      מחק
  3. חזרנו לתקופת ה'צדוקים' אלא שהכוהנים של היום אינם דווקא מזרע אהרון וכמו הצדוקים של אז אלו של היום אינם אוהבי שלום. טוב לעם ישראל שהצדוקים של היום לא אוחזין בשלטון הממלכה אל רק בקהילות. אחרת גם היום היה בא שוב אסון על העם כדאז.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.