רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

ידיעות - בקצרה

איך שווצאפ יכול להרוג בנאדם כפשוטו: ״הרבנית (אשת הרב ירוסלבסקי, רב השכונה) עשתה בירור וחקרה את כל הצדדים מסתבר שמדובר באישה מוכרת שבחתונה הרימה את התינוק כי הוא בכה ואמא שלו לא היתה והיא לקחה אותו לכלה וניסתה להרגיע אותו היא הסהכ יצאה ללובי ובכלל לא יצאה מהאולם שאמא גילתה שהתינוק לא בעגלה היא נבהלה והסיפור התגלגח משם הרבנית ביקשה באופן אישי ממני להעביר את זה הלאה מדובר באישה ללא אמצעים והסיבה שהיא מגיעה לכל האירועים כי פשוט אין לה מה לאכול זה  מצווה של סעודת עניים.״

**************************
בימים הקרובים אמור לעלות אתר חרדי חדש בשם 'טוצאך' שמוקם ע"י מס' אנשי תקשורת ותיקים. בין השמות הבולטים נמצאים: הזוג דוד רוטנברג ושרה גל יוסי אליטוב עם שניים נוספים מצוות 'משפחה' (ממתינים לשמות) הכתבים בנימין גרנות ושלומי גיל הפרשן אבי בלום אברהם פרסטר יהודה רובינשטיין וירוחם אסטרייכר.
טרם נודע מה תפקיד כל אחד ומיהם העומדים בראש היוזמה

**************************
יאיר אטינגר בפייסבוק: מסע יח"צ האבסורדי של לפיד יצא הערב לדרך במקביל בב"ב ובי-ם, לקראת סיום עבודתה של ועדת שקד, שתי מועצגה"ת (החסידית והליטאית) יצא במסרים תקיפים נגד "גזירת הגיוס" ונגד "רודפי הדת", המסרים נועדו לצרכי פנים, גם מול החרדי הנבוך וגם כחלק ממאבקי הנהגה, אבל זעקות השבר החרדיות, וההפגנות הצפויות, ישרתו את לפיד, יהיה לו קל למכור לבוחריו את השקר כאילו חוק הגיוס שעמל עליו יביא לגיוס חרדים.

**************************
ביקורת רבה בעיר ירושלים על כך שמחר ייתקיימו הלימודים כרגיל. חשיפה: בישיבת הנהלת העיר בירושלים, בה הוחלט על חזרה מחר ללימודים, רבים מחברי ההנהלה התנגדו נחרצות להתחלת הלימודים, אך ראש העיר התעקש ואמר שצריך להראות 'עסקים כרגיל'. עסקן בכיר: "השלג לא נמס. ההליכה בשלג סכנה ממשית לא מובן למה בכל זאת מתקיימים הלימודים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.