רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

מסע "הרוצה לשקר ירחיק עדותו" - אחד הרבנים במכתב נוקב לראשי המסע לארה"ב

מאת אחד הרבנים

הרב שטיינמן שאל בצדק לשם מה המסע מה המטרה, ותשובה לא הייתה. כי שוב מתברר שאין אסטרטגיה. לא יודעים על מה נלחמים ונגד מי נלחמים. העיקר שיש מסע וכמה אנשים טובים יתפרנסו מזה. ואני רוצה לשאול את האדמו"רים החשובים שיוצאים למסע כמה שאלות. אם הרב הצדיק רבי יעקב אריה אלתר מרחוב רשב"ם בבני ברק אינו מסוגל לדבר עם הגראי"ל מרחוב חזון איש 5, ואם ליצמן לא מסוגל לדבר עם פרוש, מה אתם רוצים מגזירת הגיוס. אם כל המטרה של הרב אוירבך לדפוק את הרב שטיינמן אז מה לכם כי תרוצו לזעוק על גזירת השמד. מי שמשמיד את התורה זה אתם בעצמכם.

הבעיה היא לא בלפיד ולא בבנט, אלא במערכת הרקובה מבפנים. לשם מה אתם רצים לניו יורק. מה יועיל לכם המסע בארץ העמים, כאשר בארץ ישראל אתם אוכלים אחד את השני.

מה לכם כי תלינו, שכאשר הרב שטיינמן אמר להצביע ליאון ליהודי דתי, רץ האדמו"ר מגור וחברו החדש הרב שמואל אוירבך לעלות לשלטון את ברקת, תמורת הבטחות כספיות ומגרשים. אין גזירת הגיוס יש לנו גזירה נוראה של מנהיגים מושחתים מלאים אגו. אז לפני שאתם יוצאים למסע "הרוצה לשקר ירחיק עדותו", תתחילו לטפל בבעיות האמיתיות המטרידות של היהדות החרדית. ותטפלו במה שצריך ותתחילו להבין שהציבור לא קונה יותר לוקשים וספינים. הכל בסוף יתפוצץ לכם בפנים.

ואליכם העסקנים תמשיכו בהתנהגות הזאת ועוד מעט יהודי חרדי לא יוכל להוציא את האף שלו החוצה.

3 תגובות:

  1. מה אתה אומר? כנראה שכחת שהרב שטיינמן ברחובות אמר להצביע לחילוני מול הדתי. כנראה שכחת שבפתח תקוה הרב שטיינמן אמר להצביע בחילוני מול הדתי...... ועוד בעוד מקומות, אם אתה נכנס לנושאים הללו, אז אתה יודע יפה מאוד שהכל פוליטיקה וזה לא הרבנים אלא עסקנים הסובבים אותם, אוי וי אם נגיד שרבנים בגיל 100 מתעסקים בפוליטיקה מגעילה במקום לחבר עוד חיבורים בתורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תזכור גם את השנה שהרב אלישיב זצ"ל הורה להצביע לאולמרט ההבדל ברור

      מחק
  2. חיים מה קרה לאחרנה אתה לא מעלה פוסטים בזמן וגם כשאתה מעלה הכמות מאד קטן רק על הבחירות בכפר חבד שזה לא מעיינן כמעט אף אחד אתה כותב כמו 10 פוסטים אני מבין שאתה מאד עסוק כרב בית כנסת אם כן הגיע הזמן ליקח אברך שיעזור לך!!!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.