רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

להוקיע את המוסרים - תנהלו מאבק לגיטימי אבל בשום אופן לא נסכים למסירה על זה מסרו יהודים את הנפש

אני רחוק מאוד מלהתערב במחלוקת בכפר חב"ד על מי שיהיו מועמדי הכפר למועצה, הבלוג שלי פתוח לכולם ואני מצהיר כאן שאני מכבד את כולם. לדעתי לגיטימי לנהל מאבק כל עוד שהוא מתנהל בדרכים לגיטימיות, אבל בשום פנים ואופן בדרכים שהם אסורות ומופרכות מן המציאות היהודית

למי שאינו יודע, 'מסירה' ברחוב היהודי היה אחד הדברים הכי חמורים, אנשים עד היום הזה מוסרים את הנפש ויושבים שנים בבית הסוהר רק מפני שאינם רוצים להעיד נגד אחר בשל איסור מסירה. יהודים בכל הדורות ובמיוחד חסידים מסרו את נפשם בענין הזה, ולכן אני המום לשמוע על מסירה נוראה שנעשתה כאן נגד רבה של כפר חב"ד

אין זה סוד כי יש לי ביקורת רבה על התנהלות הרב אשכנזי בכמה תחומים ואני לא חוסך ביקורת ממנו. אבל בו זמנית איני יכול להסכים בשום אופן עם מעשה שפל ונבזה של מסירה שיגרום לו לעמוד לדין

אלו שמנהלים את המאבק אדרבה ואדרבה תלחמו בו אם אתם מאמינים שזה טוב לכפר, אבל בשום אופן לא בדרך הזו, ואוסיף עוד יותר, עדיף להפסיד במערכה הזו מאשר חלילה לנצח בדרך של מסירה

כולם, כל חסידי חב"ד ובמיוחד תושבי כפר חב"ד חייבים להוקיע את כל מי שהיה לו יד במסירה הזו, ולא מפני שאני מעדיף צד במאבק הזה, מבחינתי כולם אהובים, אלא מפני שמסירה הוא דבר מאוס חמור ואסור ונגד מוסרים לא רק שצריך אלא חובה להלחם

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.