רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

כשנתניהו לפיד גפני בנט פרוש ואלי ישי לא מדברים עם אריה דרעי הנחמה היחידה זה שהמחבלים (תרתי משמע) מדברים עמו

מאת  ש"סניק
 
כשאריה דרעי קיבל טלפון מהמחבל אבו מאזן הוא פשוט התמוגג, בדמיונות ה'וואטספ' שלו הוא כבר הרגיש שהנה ימי אוסלו חוזרים. "אני כבר מנהל קומבינות עם חיים רמון ממליך מלכים ומכתיר נשיאים, עם המקטרת אפופת העשן." זה מה שקורה לנער שובב גנב וגם רוצח (את חמותו החורגת) שנהפך לסבא מריר ומתוסכל שכל המניע שלו זה שנאה לאלי ישי והוא רוצה להחזיר את כבודו האבוד. העבריין המורשע חושב שבישראל זה הרשות הפלשתינית והוא לא מבין ששום ראש ממשלה (פרט לאולמרט או רמון וליברמן) לא מוכנים לשבת לצידו של עבריין מורשע ולהושיב אותו בקבינט. כל ראש ממשלה מבין שלהושיב את דרעי לידו זה סופה של המדינה גם מבחינה ציבורית וגם מבחינה ערכית, ובפרט שלא מאמינים למילה אחת שיוצאת מפיו. שקרן ונוכל זה מחמאה בשבילו.
 
אבל דרעי כמו בת היענה טומן את הראש בקיר. סיבך את הרב עובדיה כפה את עצמו עליו בכח, ומנסה לכפות את עצמו על כולם. אז בשעה שנתניהו, גפני, בנט, לפיד פרוש ואלי ישי לא רוצים לעמוד בקרבתו של אריה דרעי, שאבו מאזן התקשר אליו הבחור פשוט התמוגג מנחת והרגיש לרגע שהוא נשיא ארצות הברית. אז בואו תשמעו למה אבו מאזן התקשר.  לאחר לחץ ובקשת תחנונים של בוז'י הרצוג, שאמר לאבו מאזן שדרעי ביקש שיתקשר אליו והוא יעשה לו ייח"צנות כדי להפחיד את ביבי, בוז'י עשה לדרעי את הטובה הזאת והתקשר ללשכת הראיס וסידר לו שיחת טלפון.  זה הכל. דרעי הסיפורים הללו לא מפחידים אף אחד רק הוספת לעצמיך עד נקודה שחורה. ביבי וכל החברה (כולל איווט) התפוצצו מצחוק לנוכח התעלולים שלך.
 
אריה דרעי, כך חולפת תהילת עולם של מורשעי אוסלו.
 
אם רק היית בן אדם ולא מנופח מגאווה סרוחה, היית קורא לאלי ישי שייקח את המושכות ואתה היית מספר 2 והכל היה נראה אחרת, אבל זה מה שקורה לטיפוס נאלח כמוך שכולו גאווה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.