רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

המשכילים החדשים ראשי חדרה שוקי ארנברג וטוביה נוביק פוערים את פיהם נגד גדולי הדור

מאת בן תורה

כעת הם מרגישים מה זה להקים להם ישיבה ושהעולם אינו הפקר ולא טיפש כמו שהם דמיינו. אנו מקבלים סיפורים מסמרי שיער על המשכילים החדשים שמנסים שוב להמריד את התלמידים נגד הוריהם בחור הגיע אל נוביק, להיפרד, הוא אומר למשגיח, אבי מורי נמצא בדרך לכאן. אומר לו המשגיח: "רק שתדע שאביך מגיע לפה לעשות לך העברה על הדת כפשוטה"....
 
המחבל שוקי ארנברג אמר מה אכפת לך מה אבא שלך אומר. תעשה מה שאתה מבין.
 
ועוד התבטאות מזעזעת מפי ארנברג מי אמר שצריך לעזוב?? הרב שטיינמן?? מה, הוא לומד גמרא? גם אני לומד גמרא....

תגובה 1:

  1. מרן הראב”ד ר’ משה שטרנבוך: אין לעזוב את ישיבת חדרה. הגאון רבי משה שטרנבוך שליט”א ראב”ד העדה החרדית ירושלים עיה"ק ת"ו, פרסם שלשום מכתב חריף נגד פילוג ישיבת חדרה, ובו הוראה לבחורים "שלא לעזוב" את הישיבת חדרה בשןם פנים.

    תוכן המכתב: בעניין שאלתו אודות הישיבה הקדושה בחדרה, עם כשש מאות בחורים לתפארת, כל המעיין ביושר ישפוט צדק, שחורבנה ח”ו כשריפת התורה, ועלול להביא ח”ו חרון אף. כל מי ששותק היום כבולע הקודש, ידע כי אחריותו רבה מאוד.

    מצווה גדולה לעשות בארץ וחו”ל, וכל מי שעוסק בזה יתברך בברכת ה’, ‘ברוך אשר יקום את דברי התורה הזאת’, אמן. ומכל זאת מבואר בנידון שאלתו, ק”ו שאסור לו לעזוב כעת הישיבה בשום אופן, ועליו לידע כי אפילו כוונתו טהורה, יירשם לנצח כשותף, ומי שנזהר יזכה לברכה והצלחה וסייעתא דשמיא בכל אשר יפנה”.


    אמן

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.