רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בדצמבר 2013

ידיעות - בקצרה

חשיפה: כעת נחשף מי ממן לאלי כהן המועמד המובס בבית שמש את העתירה שהגיש לבית המשפט בדרישה לבחירות חוזרות. מבירור שנערך מתברר כי "הקרן החדשה לישראל" ממנת את המאבק בבית שמש מא' עד ת' כולל את העתירה של אלי כהן. ואחרי זה יספר לנו מר אלי כהן כולו בנופת צופים כמה הוא אוהב את הצבור החרדי. עוד נודע שלא היה לו עורך דין ומי שאמר לו לקחת את עו"ד ליבאי זה ראשי הקרן החדשה יש לציין שעו"ד ליבאי חבר במועצת "הקרן החדשה לישראל".

 **************************************
ח"כ ראובן ריבלין בפייסבוק: אמש הוזמנתי להשתתף בהדלקת נר שמיני של חנוכה בבית מדרשו של האדמו״ר מגור בירושלים. עמדתי שם עם ח״כ יעקב ליצמן לצד אלפים מחסידיו במעמד מרגש של התעלות, מפזם איתם כמה מהניגונים שהיו מוכרים לי מבית סבי.
נפעמתי ממראה אלפי החסידים בכל הגילאים, זקנים ובחורים, ילדים ומבוגרים, עומדים צפופים זה לצד זה בסדר מופתי, בהזדהות עמוקה ובחדרות אמונה נדירה, מאזינים למנהיגם, הרבי מגור, שגדולתו טמונה באצילותו וענוותנותו, ולא בתפאורה כזו או אחרת.
זכיתי להכנסת אורחים ראויה, שאין בה התבטלות או התנשאות, שמדגישה ביתר שאת את מקומה החשוב של כל קבוצה בחוויה הישראלית.

  **************************************
רב חרדי החבר בבית הדין של הרב קרליץ קורא לעלות להר הבית
הרב מאיר הייזלר מביה"ד של הגר"נ קרליץ - קורא תיגר על מרן האדמו"ר מויז'ניץ - ומצטרף למתירים לעלות להר הבית בזמן הזה
מידי ליל שבת - מתקיים בביהכ"נ המרכזי של שכונת נווה אחיעזר בבני ברק - מניין מאוחר של קבלת שבת (מניין ר"ת) - בראשות הרב מאיר הייזלר - חבר ביה"ד של הגר"נ קרליץ,
ובשיחתו השבועית בפני המתפללים - אזי הרב הייזלר התעכב על דברי הבית יוסף בהלכות חנוכה (סימן תר"צ) המבאר - שלמרות שהחשמונאים היו טמאי מתים - הרי עכ"ז הם לא נמנעו מלהתעמת ולהילחם עם היוונים בבית המקדש - עד לכיבוש הר הבית באופן סופי...,
ולכן הוא הוסיף וחידש - שגם בזמננו מותר וחובה לעלות להר הבית - להיכנס לכל מקום הן לעזרה והן למקום ההיכל - ומבלי שום צורך בטהרה כלשהו - מאחר שזהו כניסה לצורך כיבוש ובניין בית המקדש - ולא לשם טיול בעלמא..., ולראיה שזהו עוזר לייהד את ההר - שהרי העולים להר הבית מגובים ע"י חברי הכנסת מן הימין אשר לוחצים על המשטרה - לאפשר ליהודים להתפלל על הר הבית (כשזהו ברור - שמעריכת תפילות - ועד לעריכת קרבן פסח באופן מצומצם - המרחק אינו גדול), ובפרט לאחר שראינו - שאפילו ראש הממשלה פנה לממשלת ירדן - שלא יתנגד לתפילת יהודים בביהמ"ק - כשבתגובה אזי הערבים החלו להתפרע ולפתוח באינתיפאדה שלישית, ומותר לציין - שבזה הוא התכוון לקרוא תיגר באדמו"ר מויז'ניץ - אשר הביע זלזול בעולים להר הבית לפני כשלוש שבועות

  **************************************
פיצול ישיבת 'כנסת יצחק' חדרה ממשיך לעורר סערה בעולם הישיבות. לאחר הוראתו המפורשת של מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן לעזוב את הישיבה מחשש שבחורים הלומדים שם יתקלקלו, למעלה מ-135 בחורים כבר עזבו את הישיבה ועוד עשרות יעזבו בימים הקרובים לאחר שהם עוברים גל טרור מקבוצת אברכים בישיבה וחוששים לעזוב, הישיבה החדשה תמוקם ככה"נ בקמפוס ענק של הרב דולינגר בכניסה לאשדוד, מעמד הפתיחה ביום א' הקרוב בהשתתפות מרן ראש הישיבה, אמש התקיים כינוס למאות הורי הבחורים שפרשו מישיבת המחלוקת ושם שמעו דברים נחרצים ממנהיג הדור הגראי"ל שטיינמן.
מסתמן: הישיבה החדשה 'תורה בתפארתה' עבור הבחורים שפרשו מחדרה תפתח שבוע הבא ברובע ח' באשדוד. הציעו את תפקיד ראש ישיבה לרבי חיים פינשטיין.
"מאות" בחורי "פורשי חדרה" בשיעור היום של הרב אפשטיין

  **************************************
 נחשפה התרמית! ! כך מנסים אנשי הריב המדון והמחלוקת לפלג את עולם התורה. ביומיים האחרונים פתחו אנשי הריב ב'שערי חסד' קו לו הם קוראים 'קו ישיבת תפרח' ובתוכו הם מכריזים כי יש החתמה נגד הגר"י שיינברג ר"מ בישיבה בניסיון לסלקו מהישיבה כי הורה להצביע 'עץ'. האמת - הרב שיינברג מעולם לא הורה ברבים את דעתו בעניין זה, ובישיבה, שם עסוקים בלימוד התורה לא שמעו על ההחתמות הנ"ל, אלא מאי יש מס' עסקנים המנסים לפלג את ישיבת תפרח שם כולם נשמעים למועצגה"ת ולהנהגה החרדית. . אנשי ריב ומדון צאו ממחנינו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.