רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 בדצמבר 2013

נוק אאוט גורי בברוקלין

מאת גערער

מייל שעבר בין החסידים בברוקלין

שוחחתי אמש עם אחד מאנשי החינוך החשובים בגור ארה"ב
בין היתר שאלתי אותו האם הוא לא מפחד לקבל נוק אאוט ברחוב מאיזה כושי?
תשובתו הייתה מהירה קצרה וקולעת.

כאחד שעובד במערכת של גור אני חושש כל הזמן לחטוף נוק אאוט.
אבל הנוק אאוט שאני עלול לספוג ברחוב הוא רק מכה אחת שאכן אני יכול לפול ממנה על הריצפה אבל התוקף נמלט מהמקום ואז אני אוסף את עצמי וממשיך בדרכי ומתאושש מהמכה,
אך בגור פני הדברים שונים לחלוטין, הנוק אאוט שאני עלול לספוג, אם הוא אכן יגיע יום אחד, הוא יהיה נוק אאוט מתמשך.
וגם לאחר שאשכב על הריצפה אמשיך לספוג אחד ועוד אחד כך שלא אוכל לקום לעלם.
זה יימשך ימים, שבועות , חודשים ואף שנים.
יחי ההבדל הקטן !
 

2 תגובות:

  1. לא יודע מי אתה אבל כנראה אתה לא מכיר שטיבעל 49 16- שם יודעים שיטה שגם כושי יכול להתלמד, זה גם גומר אותך במקום וגם מתמשך, כל שבת לא תקבל עליה מדי שבוע בשבוע, דואגים לך פה אי אפשר לשבת ופה כן, גם ביום שבת יגנובו לך המפתחות של הרכב, ועוד הרשימה ארוכה מאד אני כותב מתוך נסיון

    השבמחק
  2. I HEARD THAT THEY DAVENED 3 ACLOCK MINCHA WHATS GOING ON REBBI CHAYIM TELL US WHATS GOIN ON

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.