רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

כינוס ראשי הישיבות סיימה פרק ברדיפת גדולי ישראל עסקנים ואחרים - שברו ורצצו את ראשם של אותם רודפים שופכי דמים זה שלשים שנה

טבע העולם שדור הולך ודור בא, השנים זזות וכשמדובר בהבדל של עשרים ושלשים שנה חלק גדול מן הציבור כבר אינו יודע מה היה אז, גם בני ארבעים לא כולם בגיל עשרים ופחות היו בקיאים בקורה בפוליטיקה החרדית, רק בני גילאים גבוהים יותר מודעים למה שהיה אם כי גם אצלם הזכרון לא עובד מעצמו, ואם לא מעוררים אותו מזכירים, שוכחים או שהדברים לא נקלטים

רבים וטובים שואלים אותי שוב ושוב מה אני רוצה מאותה קבוצה ובמיוחד משמואל אויערבך ושמואל דויטש ועוד כאלו, מדוע אני נלחם בהם מלחמה שכזו, לכאורה מה זה צריך להיות איכפת לי מה שקורה ברחוב הליטאי שהם יהרגו אחד את השני ואשב בשקט מן הצד אוכל פפקורן ואסתכל על ההצגה שהם מציגים, אז אספר לאותם מי שאינם יודעים כי עשרות שנים הקדשתי את חיי לעולמם של חרדים כפשוטו ולעומקו, ליוויתי את כולם כולל מי שלא תאמינו יהודי כמו ר' ישראל הגר במשך 18 שנה שהיה מנודה ומוחרם בויזניץ כשהיכו אותו מכות רצח בשווייץ ובמקומות אחרים אני הייתי זה שלחמתי את מלחמתו עשיתי אז קציצות ממנדלי ואחרים על מה שעשו לו

למדתי בישיבות ליטאיות, הכרתי מקרוב את הנעשה בין ראשי הישיבות לפחות בארבעים וחמש השנים האחרונות, הגעתי לבאר יעקב בשנת תשכ"ו ומאז אני חי את העולם הליטאי בתוך תוכו, ועוד יותר שלש שנים מאוחר יותר כשעברתי לישיבה אחרת שם למדתי עד שהתחתנתי חייתי את המלחמות בפונוביז' ובמקומות אחרים

גם אני כמו אחרים הייתי קרבן לרדיפות שאי אפשר לתאר אך ורק מפני שהגנתי על גדולי ישראל, היו אלו כמה רודפים שירדו לחיים בצורה שאי אפשר לתאר, רדיפות הקשורות בדמים תרתי משמע בראש הרודפים עמד שמואל אויערבך לצידו שמואל דויטש ועוד כמה אחרים שרדפו אותי רדיפה אחר רדיפה אחר רדיפה על מנת להוריד אותי מן המפה הציבורית, הם השקיעו הון של כסף וכח לחסל אותי אך ורק מפני שהגנתי על גדולי ישראל כמו הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן, הגאון רבי חיים גריינימן הגאון רבי דב לנדו ועוד רבים אחרים שנרדפו רדיפות שאי אפשר לתאר

כאשר שמואל אויערבך מדבר היום על רודף ורדיפה אני מתקומם ושואל, האם הוא באמת חושב ששלשים שנות רדיפת כל כך הרבה יהודים ביניהם ראשי ישיבות רבנים ועסקנים, ירידה לחייהם בצורה הכי קשה הכלולה בפרנסה ובחייים הפרטיים בעסקים ובכל מיני דברים שקשה היה להאמין עד להיכן יגיעו במטרה אחת לחסל פשוטו כמשמעו, ימחקו. לבא עכשיו ולשאול מה רוצים ממנו, מוכיח כי האדם הזה מושחת מיסודו, הוא שפך כל כך הרבה דם בחייו, אין בימינו רוצח גדול ממנו, אין מי בכל העולם החרדי ששפכו כל כך הרבה דם יותר מקבוצת השמואלים, ושאלו יצעקו ויעיזו לשאול מה רוצים מהם?

מדוע שמחתי כל כך אתמול, ראיתי מול עיני את כל אלו שירדו לחייהם, אספר לכם כאן, כאשר ירדו לחייו של ראש ישיבת סלבודקה ר' דב לנדו הוא חלה קיבל התקף לב, והרשעים המושחתים הללו במקום שיעצרו את המלחמה המשיכו ואף הגבירו את המלחמה בו על מנת להמית ממש, ועכשיו שהוא יבא בטענות מה רוצים ממנו?

רשימת גדולי ישראל שנרדפו על ידי שמואל אויערבך ארוכה ולא רק מן הרחוב הליטאי. אספר לכם כי מי שנתן להרב שך את העצה להלחם ברבי מחב"ד היה שמואל אויערבך ולא אחר, הוא היה אז השטן ממש הוא זה שגרם לכל כך הרבה שנאה ברחוב החרדי, ולכן הוא האחרון שיכל לבא בטענות, מדובר ברשע מרושע שופך דמים בצורה הכי קשה רוצח ממש

כן, אני אחד הקרבנות שלו זה שלשים שנה, וכאן אגלה לכם, בגללו עזבתי את הארץ, לא אשכח מה ששמואל דויטש בשליחותו עשה לי בעסקים שהיו לי כיצד הם עשו הכל לשבור לי את העסקים בשל החשש שמא אעשה כסף ואז אפתח שוב עיתון

מן השמים הכו בהם מכה קשה מפני שנאלצתי לנסוע למדינה אחרת לנסות וכאן בארצות הברית הצלחתי הצלחה שאי אפשר לתאר בניתי את עצמי בכל המובנים והמושגים מה שלא הייתי מצליח בארץ. אבל תמיד בזכרוני נשאר מה שאותם שמואלים וחבריהם עשו על מנת לחסל אותי. ואל תשכחו זה היה הכל לפני יותר משלשים שנה, השנה ימלאו בדיוק שלשים שנה מאז שעזבתי רשמית את הארץ אם כי חזרתי אליה מאוחר יותר על פי בקשת הרבי הל'ב שמחה' שאגיע לישיבת מרכז אגודת ישראל להצביע נגד הליטאים

לכן, אין לי רחמנות על מה שעושים עכשיו לשמואל אויערבך, הוא רדף ושפך דמים ובטענות שיבא לעצמו בלבד
חיים שאולזון

2 תגובות:

  1. נו, אז יצא המרצע מן השק. אתה לא רודף אותם כי אתה רודף אמת, אלא כי פגעו בך אישית וכלכלית ונאלצת לברוח מן הארץ. אם כך הייתה חייב לציין זאת בגילוי נאות מינמלי הנדרש מכל עיתונאי מן היישוב ולא מן הכפר.

    השבמחק
  2. אין סתירה חביבי מה שהוא אומר עכשיו לא צריכים להאמין אפשר לקחת בעירבון
    אבל כל העובדות שהוא הביא עד עכשיו לא קל להתמודד .. צריך עיון ! ויש דברים בגו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.