רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

ביוזמת אגו"ח: ערוץ חם לבדיקת זכאות לנזקי רכוש בסופה

מאת חב"דניק


הסערה אומנם חלפה אך השאירה אחריה נזק לא קטן לרכוש. פעמים רבות מדובר בנזק של אלפי שקלים שמצדיק בהחלט תביעה של הגופים שאמורים לשאת בתוצאות * רבים מאנ"ש ניזוקו מעוצמת הסערה, אך הרתיעה הטבעית מפניה לעורך דין והדיינות בבתי משפט גורמת להם לוותר על כספם * ביוזמת הלשכה לפניות הציבור של אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, נפתח ערוץ חם לבדיקת זכאות לנזקי רכוש בסופה והפסד ימי עבודה, בסיוע עו"ד שרון גושן שירכז ויטפל בפניות.

הסערה אומנם חלפה אך השאירה אחריה נזק לא קטן לרכוש. פעמים רבות מדובר בנזק של אלפי שקלים שמצדיק בהחלט תביעה של הגופים שאמורים לשאת בתוצאות.
רבים מאנ"ש הפזורים ברחבי הארץ ניזוקו מעוצמת הסערה, אך הרתיעה הטבעית מפניה לעורך דין והדיינות בבתי משפט גורמת להם לוותר על כספם.
ביוזמת הלשכה לפניות הציבור של אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, נפתח ערוץ חם לבדיקת זכאות לנזקי רכוש בסופה והפסד ימי עבודה, בסיוע עו"ד שרון גושן שירכז ויטפל בפניות.
עו"ד גושן אומר כי "לא פעם בתי המשפט בישראל, דחו טענות של רשויות מקומיות וגופים שונים, שטענו שהצפות שאירעו בתחומן הם "כוח עליון". בתי המשפט פסקו כי על הרשות המקומית ושאר הגופים להיות ערוכים למצבי מזג אוויר חריג, זאת לאחר שמקרי ההצפות חוזרים על עצמם כמעט מידי חורף".
בשלב זה, מומלץ בחום לתעד כל נזק שנגרם, להעלות על הכתב את פירוט הנזקים, ולשלוח לפקס שמספרו: 153-544880272, או לדוא"ל: sufa2013.law@gmail.com. (יש לציין פרטים מלאים כולל מס' טלפון). 
במהלך התקופה הקרובה, תיבחן הזכאות לפונים, ולאחר בדיקת הזכאות יקבלו הפונים תשובה בדבר פנייתם.
ניתן גם לפנות ללשכה לפניות הציבור של אגודת חסידי חב"ד בטלפון: 03-9606-402

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.