רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

מרן הגראי"ל שטיינמן על כינוס ראשי הישיבות הספרדים "דבר חשוב"

מאת בן תורה

אתמול התקיים כינוס לראשי הישיבות הספרדים.
הכינוס אורגן על ידי נאמני ביתו של חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן שליט"א.
במהלך כל הבוקר פנו למעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א עשרות ראשי ישיבות מעולם התורה הספרדי לשאול כדת מה לעשות בכל הנוגע לכינוס והאם להשתתף, מרן ראש הישיבה שליט"א השיב כי "זה דבר חשוב". 
מספר ראשי ישיבות מ"מרביצי התורה" אמרו כי הם כבר השתתפו בכינוס עולם התורה בשבוע שעבר ואינם רוצים רוצים להשתתף בכינוס זה שמתפרש במקומות שונים ככינוס של ש"ס, על כך השיב מרן ראש הישיבה שליט"א, "אני לא מחייב אף אחד להשתתף אבל זה דבר חשוב".
גורמים שונים העוסקים בביזוי גדולי ישראל ומנסים לפגוע בעולם התורה הספרדי עומדים מאחורי פרסומים שונים שאין בינם למציאות כל שייכות.

תגובה 1:

  1. דברי האדמו"ר וויזניץ מאנסי נגד....

    אמש הגיעו ראשי ומנהלי אגודת ישראל בארה”ב ​לחוות את דעת מרן האדמו”ר שליט”א כמידי חודש בחודשו במעונו בשיכון וויזניץ במאנסי נ.י. USA .

    לאחר התייעצות ארוכה בנושאי הגיוס ובעוד נושאים העומדים על הפרק חיווה מרן האדמו”ר מוויזניץ מאנסי שליט”א את דעתו "שלא צריך כלל" וכלל נסיעה לארה”ב או לשום מקום בחו”ל וכל הנסיעה לא תועיל כלום!!!!!!!

    ואם רוצים יכולים לארגן שמרנן האדמורי”ם והרבנים מארה”ב שליט”א יארגנו הפגנה באחדות עם כולם כולל הליטאים וכולי וכולי וכך אפשר לפעול כמו ואפילו יותר מאשר ההפגנה המדוברת כעת והאדמורי”ם מארה”ק יפגינו שם ביחד עם כל היהודים מכל הגוונים בארה”ק.

    בסיום דבריו התבטא האדמו”ר שליט”א שכל הסיבה שאינם רוצים שההעצרת תהיה בארה”ק הוא משום פוליטיק גרידא, בכלל לא לשם שמים, ואינם רוצים באחדות ” הם מחריבי הדור” זעק האדמו”ר שליט"א.

    ללא אחדות לא נראה שום ישועה באופק החופשיים רואים שהחרדים אינם מאוחדים אז הם יודעים שאפשר לשחק איתם. לסיום דבריו אמר האדמו”ר שליט”א שיפעלו שההעצרת תהיה בארה”ק ובחו”ל יארגנו עצרת לאנשי חו”ל .

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.