רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בדצמבר 2013

ידיעות - בקצרה

גונבים ילדים
זאת אשה שלקחה את הנכדה של בני קרניאל מהעגלה בחתונה של הבת שלי ונעלמה איתה למשך זמן. עד שנמצאה בהמשך של בית רבקה.
אכן נכון וזה קרה. יש שתי נשים הזויות שמגיעות לכל חתונה של הנחלה לשמח חתן וכלה וכנראה גם את עצמן, הגברת שבתמונה הוציאה מהעגלה את היפיופה שבידיה שהיא הבת של מושקי רסקין אחיינית שלי מגדרה, היא רקדה איתה כמה דקות ואז בלי שאף אחד שם לב נעלמה מהשטח, הבת של תמי אחותי קלטה את זה ורצה החוצה לחפש אותה, היא כבר כמעט עלתה איתה לאוטובוס של הנחלה ואז אחיינית שלי שאלה אותה מה היא חושבת שהיא עושה, היא ענתה שלא רק לנו מגיע ילדים וכל ישראל אחים אז זאת הבת שלה, אחיינית שלי לקחה לה אותה מהידיים והאישה צרחה עליה שזה לא אהבת ישראל שהיא לא נותנת לה לקחת אותה.  בקיצור היה מפחיד ולא נעים ולכן בעלי החליט לפרסם את התמונה שלה שבמקרה הצלם החליט שהם חמודות ביחד ופשוט צילם, כדי לפקוח לאנשים את העיניים ולמנוע דברים לא נעימים

********************
בהמשך לפנייתו של ח״כ אשר הודיעה שרת הבריאות כי שינתה את הדרישה לתעודת בגרות עבור אלו המעוניינים לעבור קורס חובשים/נהגי אמבולנס. ומעתה כל מי שסיים 12 שנות לימוד יהיה מועמד ראוי.
בתגובה אמר ח"כ אשר: "אני מודה לשרת הבריאות שהחליטה לשנות דרישה זו. ראינו בימים האחרונים במצב אליו נקלענו עקב מזג האוויר, את ההתגייסות המדהימה של כלל המתנדבים בכוחות ההצלה והחרום אשר הגישו סיוע חשוב ומציל חיים לאזרחים בשטח, והוכיחו כי בזמני חרום תעודת הבגרות אינה קשורה לתפקוד המתנדבים בשטח. אין לי ספק כי שינוי דרישה זו תביא לכמות מכובדת של מתנדבים חדשים אשר יתפרשו בשטח ויסייעו לכל דורש."

********************
ח"כ אלי בן דהן בפייסבוק: מעניין מאוד שהח"כים החרדים פתאום נזכרו שהצביון היהודי ומעמד בתי הדין הרבניים חשוב להם, פתאום כולם מתהדרים בנוצות של ביטול חוק מירוץ הסמכויות, אז שלא ימכרו לכם לוקשים. הח"כים החרדים נעלמו מהדיון החשוב על הצעת החוק, שנועדה לכרסם במעמד בתי הדין הרבניים שהתקיים בשבוע שעבר בכנסת, וגם מהניסיונות להגיע לפשרה, אבל ברגע האמת הם מנסים להופיע כמנצחים.

********************
 יהודה משי זהב יו״ר זק״א בראיון זועם על הרשויות שהיו אמורים לטפל באזרחים בזמן הסערה. ׳עם כל הכבוד לזק״א אנחנו לא ארגון בקנה צמידה ארצי, זה לא הגיוני שראש העיר מבקש מאיתנו לחלק לחם לאזרחים! איפה הארגון של כלל הגורמים? למה צה״ל נכנס למערכה רק אחרי יומיים?׳ בנוסף הוא מספר על פעולות של חילוץ יולדות לבית החולים וכן חולי דיאליזה שהיה צריך לפנות אותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.