רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

ידיעות - בקצרה

אברך מקרית ספר הגיע להרב שטיינמן והתקרב אליו קרוב, הוא קצת נבהל ושאלו מה רצונך אמר לו אני רוצה לברך את ראש הישיבה שליט"א שאל אותו מרן אתה רוצה לברך או גם לנענע...?

**************************
מה גרם היום כאב ראש לאנשי דרעי ?
א' חשיפת עמית סגל-טרפוד ישי מיו"ר ועדת חו"ב, ע"י דרעי.
ב' שאלת רינה מצליח לדרעי, מדוע אינו מכבד את ישי לדבר בסיעה ופני דרעי חפו?
ג' פגישת ישי ובוז'י הרצוג (בד"כ יו"ר נפגשים)
ד' חשיפת הצנזורה על אלי ישי ביום ליום ע"י אנשי דרעי.
ה' כל התשובות נכונות.
אכן ביום אחד זה יותר מידי!!!

**************************
מסע חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל לארצות הברית:
ביום ראשון הקרוב יתכנסו בניו יורק מאות אלפי בני אדם מוקירי תורה ולומדיה בראשות מרנן ורבנן גדולי התורה מישראל ומארצות הברית לעצרת מחאה היסטורית נגד הממשלה ותוכניותיה לחיסול המתכונת הנוכחית של עולם התורה ולגייס את בני הישיבות.
העצרת ההיסטורית תתקיים במסגרת המסע המשותף של חברי מועצת גדולי התורה לארצות הברית, מסע שמטרתו להרעיש את העולם היהודי נוכח יוזמות הממשלה המתגבשות נגד עולם התורה ובני הישיבות הקדושות.
ועדת ההיגוי לתכנון המסע ההיסטורי התכנסה במהלך הערב והלילה, על מנת לתכנן את מסע הפיסגה לכל פרטיו. ועדת ההיגוי מורכבת מנציגי חברי מועצת גדולי התורה הצפויים להשתתף במסע.
בתחילת הפגישה הובאו לפני חברי ועדת ההיגוי דבריו של מרן הרב אהרן לייב שטיינמן שבירך יהי רצון שיצליחו בשליחותם החשובה להביא תועלת כדי שלא יפסק קול התורה משום בן תורה אחד, ונזכה שיוסרו כל הגזירות מעולם התורה - ברכת מרן ראש הישיבה הרב שטיינמן.
עפ"י המסתמן, גדולי ישראל יתחילו את מסעם המשותף בארצות הברית במהלך יום ראשון הקרוב. כאשר מרנן האדמורי"ם מגור, ויזניץ ובויאן כבר יגיעו בסוף השבוע הנוכחי לניו יורק וישהו בברוקלין בשבת הקרובה, באולמות ענק שנשכרו אמש לרגל הופעתם.
במוצאי השבת הקרובה ימריא מרן האדמו"ר מבעלזא לארצות הברית, הגעתו הצפויה של האדמו"ר מעוררת התרגשות רבה ביהדות ארצות הברית לאחר קרוב ל15 שנים שלא ביקר במקום. האדמו"ר מבעלזא צפוי לשהות בארצות הברית מספר שבועות, במסגרתם תיערך שבת התאחדות לחסידי בעלזא מארצות הברית וקנדה בשבת שירה - ככל הנראה.
עסקני אגודת ישראל בארצות הברית ייפגשו היום עם מפקדי משטרת ניו יורק על מנת לתאם עמדות בעניין אבטחת מסע הפסגה היהודי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.