רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

ממה מפחד בנימין ליפשיץ מוועד כפר חב"ד


שלום וברכה,

בעוד כשבועיים לערך, בכ"א טבת (24/12) יתקיימו לראשונה לאחר 65 שנים בחירות לנציגי מועצה מכפר חב"ד.

אך כנראה ששלטון הפחד שמנוהל על ידי בנימין ליפשיץ והרב מרדכי שמואל אשכנזי לא מתכוון לוותר על כיסאות השלטון ונלחם ללא לאות בכל אותם התושבים שמנסים להרים את הראש ולהשמיע קול זעקה.

אמש חולקו בבתי כפר חב"ד מכתב לתושבים, אך משום מה אנשי ליפשיץ ואשכנזי כנראה מפחדים שתהיה לתושבים זכות לחשוב למי כדאי לתת להם את קולותיהם ביום הבחירות. אז עברו אותם "אנשי שלומנו" ואספו את המכתבים מבתי התושבים.

רצינו להעביר מסר לתושבי כפר חב"ד. אל תפחדו! לא נירתע למעשי הבריונות ונמשיך לפעול למענם בכדי שקולם יישמע!

2 תגובות:

  1. אני תושב הכפר, ואין לי מושג מי מייצג אותי. אף פעם לא שאלו אותי, ואף פעם גם לא עזרו לי.
    באמת הגיע הזמן לשנות את המצב. אי אפשר להמשיך בדיקטטורה הזאת!

    השבמחק
  2. רב חיים שאולזון
    מי זה רשימת אוהבים ומה הקשר לחב"ד ?
    פה בכפר חב"ד לא מכירים בכותבי הפשקווילים
    וכנראה הנך מתכוון לבעלי חברת הסעות שחושבים שעם כסא במועצה יוכלו לקבל תקציב לקנית אוטובוס חדש וחושבים שבכפר חב"ד יש מצביעים מטומטמים ושכחו שבעידן אינטרנעט כולם יודעים את האמת

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.