רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

עת לדבר - ומה עשו 'המחבלים הליטאים' בשעתו לחפץ חיים איך שפכו את דמו ועל מה הם צעקו כי הוא פשרן ועמלק הוא מקרר את הציבור - מה כתב נתי גרוסמן דאז על החפץ חיים?


לקריאה באיכות מלאה כנסו כאן: http://reshimotumaamarim.blogspot.com/2013/12/blog-post.html

7 תגובות:

  1. חיים אני שמח שהבאת את זה , וזה תשובה לכל אילו "איש שדה" ועוד שקראו לי מיזרחניק.

    השבמחק
  2. אין זו תשובה לאף אחד. ואין זה שום הכשר לציונות האפיקורסית זו דרכם של אנשים מסוג זה שמנסים להיתלות בדבריו של החפץ חיים בכדי להצדיק את הכפירה שלהם. בשום מקום החפץ חיים לא טען בזכות הציונות להפך כפי שהוא כותב אפיקורס ישראל גרוע מאפיקורס גוי ואין להתווכח איתו אפילו. אני מבין שאתה רואה רק מה שברצונך לראות אבל הוא כותב במפורש "וכמו שאמר הכתוב מאוייבי תחכמני וכמו שהם בונים לבעל(!!!) כן עלינו להתחזק ולייסד ת"ת וישיבות וקיבוצים לתורה לכל דבר טוב... וכו' " מילים ברורות לחלוטין הציונות היא "בעל" (סוג של עבודה זרה. למי שלא קרא ולא שנה) לפי הגדרת החפץ חיים!

    השבמחק
  3. התקדמנו שלב שלצאת למלחמה לא צריך , כי החפץ חיים לא יצא למלחמה.
    האם לדבר נגדם על זה כבר כותב ספר פרי הארץ שכל מי שמדבר נגד הרשעים , הרי הוא בעל גאוה.
    אגב החפץ חיים לא אמר שהציונות היא עבודה זרה , כי אם היא עבודה זרה למה הוא יצא נגד המחלוקת של היראים על הרב קוק , הוא דיבר על החילוניים שלא שומרים מצוות לא על הציונות , וכבר הביא חיים שאולזון את הסיפור איך החפץ חיים כיבד בחור שעלה לארץ ישראל , כשהמחבל ר אהרן קוטלר הרעיב אותו בישיבה .
    לכן איש שדה תמשיך בדיעותיך הכפרניות וכבר ראית שהחפץ חיים לחם באילו שמכים רעיהו בסתר , שזה מה שאתה עושה בדיוק בבלוג הזה .
    מי שאומר שהציונות זה עבודה זרה הרי הוא עובד עבודה זרה , והראי היא אתה איש שדה שכולך מדבר כאילו בשם התורה ואתה עובד לבעל.
    אני לא אמשיך בויכוח איתך , אבל קרב היום שתיוכח שאולי הינך בכלל לא יהודי.

    השבמחק
  4. כותב הרב מנחם מנדל מוויטפסק בספר פרי הארץ פרשת שופטים .
    הוא מעריך בתורה ומסכם כללא דמילתא מי שעובד את ה' על דרך זה אוהב לכולם ומעלה את כל השייכים בערכו ובהיפוך מי ששונא אפילו לרשעים ממילא משמע כי בצדקתו והחזקתו ויגבה ליבו ואם הוא הצדיק לא ה' פעל כך זאת ועקוב הוא מכל.
    לפי דבריו איש שדה שייך למחבלים שזו בדיוק דרכם של המחבלים .

    השבמחק
    תשובות
    1. אז נתחיל עם דעת החפץ חיים על הציונות. כל הפלפולים שלך לא יעזרו כי דעתו ברורה ואני מצטט שוב אם לא הבנת עד כה "וכמו שאמר הכתוב מאוייבי תחכמני וכמו שהם בונים לבעל(!!!) כן עלינו להתחזק ולייסד ת"ת וישיבות וקיבוצים לתורה לכל דבר טוב... וכו' " פשוט וברור הם = הציונים בונים לבעל. אין שום דבר מסובך בזה. אלא שגרס שאין טעם להלחם בדרך של מחאות מאין שוטרים ואין תועלת בדבר. אך אין זה משנה כלל את יחסו לציונות.
      שנית אני ממש לא מחבל ואין לי דבר במשותף איתם הם גרועים לא פחות ממך משתמשים בתורה כביכול בכדי להצדיק את מאווייהם ותוך מרד עז פנים בכל הקדוש והיקר. (אדרבה אתה הרבה יותר קרוב אליהם כי אתה כמוהם גורס שאין מנהיג בישראל ואיש הישר(?) בעיניו יעשה).
      שלישית אתה מראה כמה שגוי ללמוד ספרי חסידות עמוקים ביותר בלי הבנה בסיסית וללא הדרכה ראויה. אתה מצטט פרי הארץ על אהבת ישראל כהצדקה לדרכך המעוותת מתוך טענה שאם צריך לאהוב רשע סימן שהוא צודק בדרכו. אין מסקנה מעוותת מזו האהבה האישית שצריכה להיות כלפי כל בר ישראל (ואף כפי המובא שהבעש"ט אהב אפילו גויים ואפילו חיות ובהמות ופשוט שלא הייתה זו הסכמה לדרכם...) אינה סותרת עמידה על משמר התורה והתנגדות לדעות כפרניות.
      וכמובן מעולם לא כתבת ולו פסיק שלראיה לטעון לכך שאני כופר ועובד ע"ז, לא עברתי בפסיק על י"ג עיקרי האמונה של הרמב"ם אלא כהרגלך אתה פשוט מנפנף במילים חסרות משמעות בהקשר הנוכחי.

      מחק
  5. אכן צדקו אויבי ה"חפץ חיים" שר"י, אויב וצר לעמנו ובן ברית לשונאי ישראל ימ"ש. כמוהו כשטיינמן-קנייבסקי ישו"ז אויבי היהדות.

    השבמחק
  6. מצאתי היום מאמר של ד"ר גיא בכור שמאוד משקף את האינטרס של הקנאים , הוא כותב זאת על היהודים הליברלים שבארצות הברית , אבל זה בדיוק מה שאפשר לומר על הקנאים.
    https://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=1715

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.