רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

פרשת אורחות התורה - גירסת המחבלים


מאת מחבל
בדתי נאמן כתבו שמכתבו של חבר המועצה הגיע כביכול עקב רצון ישיבת אורחות תורה לבנות מרתפים מתחת לבנין הישיבה.

אולם לפניכם הסיפור המלא שהביא את דתי נאמן לכתוב כתבה הענקית היום נגד נציג גדולי ישראל והוא עקב מכתבו של הרב משה מלאכי שליט"א לוועדה המחוזית בעקבות מה שקרה בישיבתה הראשונה של הוועדה המקומית לתכנון ובניה בעיריית בני ברק, הובאה בקשה לאישור קומת מסחר ואולמות בבנין ישיבת "ארחות תורה" ההולך ונבנה ברחוב שלמה המלך בבני ברק.
הדרג המקצועי בעיריית בני ברק, צירף חוות דעת לבקשה, ולפיה ישנם פגמים מהותיים באישור חריגה זו, מאחר ולא נעשה תכנון של עומסי החנייה והתחבורה באיזור, ועוד שורה של בעיות.
יו"ר הוועדה אברהם רובינשטיין, הקריא את הבקשה כלאחר יד, והכריז בקול "מאשרים".
הבקשה עצמה, על נספחי ההתנגדויות של הדרגים המקצועיים, הונחה על שולחן חברי המועצה רק במהלך הישיבה עצמה, למרות שהחוק מחייב להגיש לחברים את כל המסמכים 24 שעות לפני מועד הישיבה בכדי שיוכלו ללמוד את החומר.
מאחר ובקשת ישיבת "ארחות תורה", אינה כה תמימה כפי שהיא נראית על פניה, כשכבר כיום ידוע שהם מתכוונים לפתוח במקום סניף גדול של "רמי לוי", ואולמות שמחות - והכל כמובן בתוך מתחם של "ישיבה", כפי שקיבלו מרבותינו על "צורת הישיבה", איש מפי איש עד מרנא הגר"ח מוואלוז'ין זיע"א - ומטרתם להתחרות ולהילחם במפעלי החסד של הרב מנחם כרמל הנמצאים ממול, רשת ברכל, ואולמות היכלי מלכות וכליל מלכות.
חבר המועצה הרב משה מלאכי הגיש לאחר התייעצות עם מרנן ורבנן שליט"א, התנגדות לוועדה המחוזית לתכנון ובניה, לביטול האישור החריג והתמוה שניתן לארחות תורה.
סיעת "בני תורה" בעיריית בני ברק, גמרה אומר לעשות קץ לשחיתות הנוראית בה התנהלה העיריה עד עתה, ובכך למגר את ההעדפה הבולטת למוסדות וארגונים המנהלים מלחמה בבני התורה הצועדים לאורם של מרנן ורבנן שליט"א מנווטי דרכינו.
יצויין, שבדיון עצמו כשהביע הרב מלאכי את התנגדותו קרא לעברו היו"ר אברהם רובינשטיין "כיצד אתה מעיז להילחם בישיבות?", הרב מלאכי השיב על אתר "מי שזורק אברכים מכוללים, מעיז לדבר על התנכלות לבני תורה?".

תגובה 1:

  1. ראשית מלאכי אינו רב, אולי רבאיי רפורמי אבל בטח לא רב יהודי.
    לעצם העניין,כיון שהחלאה כרמל נמנה על פלג המורדים בגדולי ישראל, יש לרדוף אותו ואת כל אשר לו עד חרמה ועל כן מן הראוי שאכן ייבנה מרכז מסחרי ממש מתחת לאפו ויוכיחו לכולם עד כמה הוא גנב.
    זה שכרמל מחציף פניו וטוען שמי שזורק אברכים מכולל מדבר על התנכלות לבני תורה אז:
    1) חלאות המחבלים ו'נצח' או 'בני תורה' אינם כלל בני תורה כי אם מורדים בגדולי הדור.
    2) הסילוק נעשה על דעת גדולי הדור וזאת משום שאנשי 'נצח'/'בני תורה'/מחבלים אלו רק מטרידים את הלומדים עם ה'נייעס' שלהם ודיעותיהם הכוזבות ולא עם לימוד כראוי.
    3)סיעת 'בני תורה' הנה ארכי מושחתת ואז אל לה להתהדר ב'נסיון' למגר את השחיתות שיסתכלו קודם במראה והמבט שיראו לא יהא מרנין כלל וכלל.
    בקיצור הם ארורים,רודפים את עולם התורה ועליהם יש לאמר שם רשעים ירקב. ימח שמם וזכרם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.