רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בדצמבר 2013

למה קווי התורה של חסידות סאטמער ששומעים שם דברי תורה נחסמו בעוד שקווי הנייעס של חסידי גור פתוחים לחלוטין ..?

לכבוד העסקנים הגאונים שהצליחו לעבוד על כל גדולי ישראל שהם פסקו את ההלכות וטמטמו את ראשי הישיבות
יש לי 3 שאלות אליכם
1. למה קווי התורה של חסידות סאטמער ששומעים שם דברי תורה נחסמו בעוד שקווי הנייעס של חסידי גור פתוחים לחלוטין ..?
2. למה פלאפון כשר עולה פי כמה מפלאפון טרף אפילו אותו סוג אותו צבע רק בלי חותמת ?
3. ועכשיו ברצינות מה הבעיה בנגן אם פי 3 ,מצלמה , תמונות , וידיאו , בלוטוס , והודעות אס אם אס ..?
גם אני יהודי לעצמי , הרי הבעיה היחידה זה האינטרנט , אז יש לי 2 אפשריות , לחסום את האינטרנט או לעשות לו אינטרנט כשר-אינטרנט רימון
ובכך להרויח את כל קווי הנייעס שאתם חוסמים ללא סיבה מוצדקת , ואני לא אצטרך לסחוב איתי נגן ומצלמה  ..

תגובה 1:

  1. למה אתה שקרן? ממתי יש לגור קווי נייעס?! אולי תספר לנו כאן את המספר שלהם!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.