רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

נצחון אדיר להרב שטיינמן גדולי ראשי הישיבות באמריקה לא חתמו על מכתב תמיכה בחדרה

אם הייתי מנהל את היחצנו"ת של המחהלים או של ישיבת חדרה לא הייתי מפרסם מכתב זה, מפני שאין טוב ממנו להוכיח כי כוחו של הרב שטיינמן באמריקה עוד יותר מאשר בארץ, ועד כדי כך שאת המינימום לא הצליחו המחבלים להשיג להביא חתימות של ראשי ישיבות רציניים, אלא שמות של מי שהם כבר סניליים ומי שהם לא במחנה הרשמי של הבני תורה

אסור לשכוח, בראש המאבק עמד אליהו בער וואכטפויגל - איש בריסק ולא חלק מאגודת ישראל - שניסה לגייס את כל ראשי הישיבות כולל לייקוואוד ומקומות אחרים, וברגע הראשון נדמה היה כי הוא הצליח להשיג את התותחים הכי כבדים. אבל היה זה לפני שגדולי ראשי הישיבות דיברו עימם וסיפרו על הקורה באמת, וכשהם שמעו את הצד השני הורו להסיר את חתימתם, הדברים הגיעו לכדי כך שאפילו בלייקוואוד ששם ישנם כמה מתומכי המחבלים ביניהם ר' מלכיאל קוטלר לא חתמו הבינו כי אינם יכולים לעשות זאת

את מי כן החתימו את הרב שכטר מישיבת חיים ברלין. מציע אני לכל מי שרוצה - אני רואה אותו כמעט כל יום - היהודי הזה כבר לא יודע מבחייכון וביומייכון, הגיל עושה את שלו הוא בקושי סוחב את עצמו, קל מאוד לשגע אותו ולהוציא ממנו חתימה

מדובר בבודדים ממש המבזים עצמם במכתב זה מפני שהם מוכיחים שוב כי הם מחוץ למחנה רוב רובם של ראשי הישיבות בעבר האחר והם בשל חשבונות פוליטיים ובעיקר בשל כסף שזורם ואינם רוצים להפסיד אותו חתמו על המכתב הזה. מציאות היא, 99 אחוז של ראשי הישיבות בארצות הברית לא חתמו

לדעתי המכתב הזה הוא השירות הכי טוב שעושים המחבלים להרב שטיינמן, אני במקום יחצ"ני הרב שטיינמן הייתי מפרסם את המכתב ומפיץ אותו, אדרבה ראו כמה נמנים על אוהדי המחבלים וכמה לא רצו לחתום ותבין מה דעת ראשי הישיבות באמריקה

4 תגובות:

  1. מחשבה ברורה: "לפיד ובנט עוד לא סגרו שום ישיבה" אבל לצערינו הרב.... סגרו חלק מישיבה גדולה.......

    השבמחק
  2. הרה"צ ר' זונדל קרויזר וכמו"כ הרב אורדנטליך לא יודעים מימינם ומשמאלם בתחום הפוליטיקה והם בטח במיליון אחוז לא ידעו שהם חותמים נגד הוראה ברורה של הגראי"ל שטיינימן ולכן הצליחו הפןושעים להוציא במרמה את חתימתם

    השבמחק
  3. אתה אומר שהם חתמו עבור כסף?! ההיפך אמת. כל מי של אחתם הוא עבור כסף - הכסף של הנגיד ממונסי. מי מחלק כסף באמעריקא עבור הרב אויערבאך, שקרן מלוכלך שכמותך? אם אתה רוצה להגיד דעה תגיד, אבל תפסיק עם השקרים. אין אף אחד שרוצה לשלם כסף שיחתמו ראשי ישיבות על המכתב.

    השבמחק
  4. kula ha bande laitzim

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.