רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בדצמבר 2013

מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך

אליך, אריה דרעי

אין זה סוד כי אני לא יורד ממך, וכבר כתבתי כמה פעמים למה, מפני שאתה בעיניי האדם הכי מסוכן שיש היום לכלל ישראל, אתה עלול להמיט שואה על אלפים ורבבות, על ארץ ישראל ועל כל מה שכרוך בכך, ולולא היית מסוכן, גם ולמרות כל מה שיש כלפיך בקשר לשחיתות לא הייתי עוסק בך יותר מאשר באחר

לפני כמה שעות גיליתי שנפגשת עם נפתלי בנט וסיפרת לו כי הושבעת על ידי הרב עובדיה יוסף שלא לתת יד להעברת שטחים כלשהם לערבים. מקוה אני כי אתה מדבר אמת, ואם אכן כך פני הדברים ומה שאמרת באותה שיחה תתקיים, אין לי כל סיבה להמשיך ולרדת עליך שוב ושוב מפני שאין כל סיבה יותר

אבל, איך אדע שאתה דובר אמת, על ידי מעשיך, אלו יקרבוך או ירחקוך. מטרתי ומטרת הבלוג הזה הוא להבטיח את עתיד היהדות החרדית וארץ ישראל, אני נלחם למען שלשת השלמויות והם שלמות התורה שלמות הארץ ושלמות העם שהם יסודות חיינו בלעדיהם אין לנו כלום

מצידי מרגע זה מדובר באריה דרעי אחר, ואני נותן לך צ'אנס להוכיח כי אכן כך הם פני הדברים, ואז אף אכבד אותך. אבל שוב, תתרחק מכל מי שמסוכן לכתיד כלל ישראל ומחברים רעים שזה כולל את יענקל ליצמן ודומיהם שראשם מושחת באלו אלחם עד טיפת דמי האחרונה. חייבים לשבור את השחיתות הזו מן היהדות החרדית אנחנו סובלים רק בגלל יצורים כאלו ומי כמוך ראית מה הוא עשה בבחירות לעירית ירושלים איך הוא שיקר רימה והונה, זה כל חייו

אני מביא אותו כדוגמא אבל לאו דוקא רק הוא, הגיע הזמן שנראה פנים יפות יותר לנוער לעתיד שלא ילמדו ממעשיהם הרעים וימשיכו חלילה דור שפל ונבזה. הגיע הזמן לעצור את זה, להחליף את הכיוון, ובזכות זה ניגאל במהרה
חיים שאולזון

2 תגובות:

  1. שמעתי שאולצון, שאריה דרעי התרגש עד דמעות מהפוסט. מרוב התרגשות הוא החליט שמהיום הוא ממנה את שאולצון למועצת החכמים של ש"ס, ועושה רק מה ששאולצון מורה לו. ככה שאולצון עם הכובע המצחיק בטוח משום מה.

    השבמחק
  2. מאיפה המקור

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.