רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בדצמבר 2013

הס"מ נכנס בר' שמואל והוא יביא לשמד של אלפים רחמנא ליצלן

מאת  בן תורה
 
אתמול אמר אחד מראשי הישיבות, כי ר' שמואל אינו כבר ברשותו, והוא נלכד בימי הס"מ שעושה בו כרצונו, והמצב כעת שמבלי משים ר' שמואל מביא לחורבן, והוא יביא לשמד של אלפים מישראל רחמנא ליצן. אותו ראש ישיבה אמר כי ר' שמואל בגלל הגאווה שלו, נפל לשאול תחתיה ואין לו דרך חזרה, וגם על פתחו של גהינם הוא כבר לא יכול לשוב. אותו ראש ישיבה הזכיר שבהתחלה המשחק של ר' שמואל נגד גדולי הדור היה להראות כמה הוא קנאי והמציא שאסור ללכת גם לקריאה ראשונה, ובכך רצה להוכיח לכולם כמה הוא צדיק וטהור, אולם כיום הוא השתתק ומה שמעניין אותו זה רק ג'ובים וכבוד ומחפש במה לעצמו. כל השבר של הדור נובע מהחורבן שקרה לאיש שנלכד בימי הס"מ שעושה בו כרצונו, ומה שנותר לנו להתפלל שכמה שפחות אנשים לא יצאו לתרבות רעה ולשמד.

תגובה 1:

  1. הוא לא אמר שזה "כמו" שמפרנסים עניי עכו"ם, הוא אמר אם חז"ל אמרו שמפרנסים עניי עכו"ם אז בוואדאי מפרנסים עניי ישראל טועים.
    המציאות הנוכחית בשטח: רוב מנין ובנין של הפלוגה הקטנטונת "מחבלים" מכירים עכשיו שהם טעו ו / או והרחיקו לכת ושיש בעיה אמיתית בשע"ח, אבל העומדים בראש הפלוגה שיודעים עכשיו שאיבדו רוב אוהדיהם הם משתוללים ומטכסים לעצמם כל מיני עצות ותוכניות אייך לשמור על קיומם וקיום הפלוגה.
    הם לא סובלים את גדולי הדור בגלל שהם רוצים שליטה עצמאית בלי התערבות הגדולים, הם חולי שליטה, נוח להם עם גדול מסוג החותמת גומי או אחד עם נאייביות שישמע לכל מה שהם יחליטו. מרנן שר התורה ורה"י שליט"א ששולטים על עסקנים לא נוח להם. אין למחבלים שום קשר עם הרב שך או עם השקפתו. הדבר האחרון שמעניין למחבלים זה דעת תורה.
    נאמן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.