רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

הרב צביקה כהן במפגש עם כל מנהלי הסמינרים בירושלים בדיון ראשון בנושא מצוקת קבלת התלמידות. משתתפים הרב שרנסקי הרב ליברמן הרב רוב הרב אינהורן הרב ויצמן הרבניות שרה צדקה . רחל טולדנו.
 ------------
חשבון נפש חרדי: "הזייפנים צריכים לתת על כך את הדין"
שעות לאחר החלטת בית המשפט לבטל את תוצאות הבחירות בבית שמש, סוערות הרוחות בעיר. איציק, חרדי תושב העיר: "מי שזייף גרם לחילול ד' גדול, הם הרסו לציבור החרדי". גורם בכיר ב'אגודת ישראל' ל'כיכר השבת': "מריבות קטנוניות וטפשיות גרמו לביזוייה של היהדות החרדית והכתמתה כעדת זייפנים
------------
הסקופים ח"כ אלי ישי יצא לפני זמן קצר מפגישה ארוכה אצל חברי מועצת חכמי התורה הרב שמעון בעדני והרב מאיה שליט"א, מקורב לח"כ ישי מסר כי ישי נועד עם הרבנים על הדברים העומדים על סדר היום, ועל ההתפתחויות החדשות.
------------
ח"כ אלי ישי: החלטת ביהמ"ש מצערת ובכוונתי לסייע גם הפעם לראש העיר אבוטבול לנצח.  ח"כ אלי ישי: "יש להצטער על החלטת ביהמ"ש אשר עתידה לגרור את בית משמש למערכת בחירות נוספת, לא נחוצה ולא צודקת. בכוונתי לפעול גם הפעם למען ראש העיר אבוטבול להוביל את בית שמש ותושביה אל עבר עתיד טוב יותר"
------------
שס מציגה, מצאו את השקרן,
לשכת היו"ר מוציאה הודעה כי לאחר החלטת  בית המשפט ישב דרעי עם ווינרוט ואבוטבול והוחלט כי מגישים ערעור, שעה לאחר מכן עולים לקול ברמה גם העו"ד וגם משה אבוטבול וטוענים שעדיין לא נפלה ההחלטה
------------
בכירים בדגל: רה"ע אופטימי שננצח גם בסיבוב שני אבל אסור להיות שאננים
------------
ילד שלקה במחלה ממאירה עלה לקבל את ברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, מרן שליטא הסיר את פאותיו של הילד מעל האוזן ואמר לו בזכות זה תינצל.
------------
נתניה: הרב שמעון שר מצאנז התמנה למ"מ ראש העיר,לאחר הקואליציה שהוקמה///-/// -טרגדיה בביתר: הב' אהרון מגידמן נפטר לאחר מחלה קשה,הלוויתו בצהריים
------------
על רקע ההסתה ובחוסר דמוקרטיה משוועת, החליט בית המשפט המחוזי בירושלים על קיום בחירות חוזרות בעיר בית שמש, כאמור אין הצדקה משפטית אלא שנאת חרדים גרידא.///-/// מסע מועצגה״ת: ציקי פרנק ב'אינדקס-ישראל' סיכום של ישיבת ההיגוי בארה״ב, חמש מיליון דולר ושמונה ימי עבודה (24 שעות) מוקצב לבניית האוהל הענק ל-50,000 משתתפי העצרת ההיסוטרי
------------
 מפלגת בית שמש ביתנו הרוסית נמסר בתגובה להחלטת בית המשפט: שוב הוכיח בית המשפט כי הגזענות משתלמת./
------------
ח"כ אלי ישי: החלטת ביהמ"ש מצערת ובכוונתי לסייע גם הפעם לראש העיר אבוטבול לנצח.  ח"כ אלי ישי: "יש להצטער על החלטת ביהמ"ש אשר עתידה לגרור את בית שמש למערכת בחירות נוספת, לא נחוצה ולא צודקת. בכוונתי לפעול גם הפעם למען ראש העיר אבוטבול להוביל את בית שמש ותושביה אל עבר עתיד טוב יותר"
------------
ציקי פרנק בפייסבוק: תתכוננו לסערה החדשה של תקופת בחירות ככה״נ האדמו״רים הקנאים (תוא״י ותו״א)יכריזו על גיוס כללי ולהצביע באופן חד פעמי לראש העיר החרד
------------
תגובות נסערות במגזר החרדי על ההחלטה האנטישמית ולא דמוקרטית של ביה"מ לקיים בחירות חוזרות בעיר בית שמש
------------
ח"כ גפני: על אף שאין מציאות בחוק לאחד את הרשימות בבית שמש, יש לפעול להקמת מטה משותף על מנת להביא את תושבי העיר החרדים ושאינם, לתמוך במשה אבוטבול שהוא ראש עיר מצויין.
------------
ח"כ פרוש: החלטת ביהמ"ש אינה דמוקרטית בעליל והינה כתוצאה של לחץ והסתה תקשורתית נגד הציבור החרדי הנמשכת כבר שנים בבית שמש. צר לי שכאשר זה מגיע לחרדים הדמוקרטיה גמישה ונטען לעשות בה ככל העולה על רוחם.
------------
ליצמן: "הדמוקרטיה הישראלית חטפה היום מכה אנושה ותקדימית. משה אבוטבול הוא ראש העיר הנבחר של בית שמש כחוק. אגו"י תתמוך בו שוב כמובן. אני קורא לכל המפלגות החרדיות לרוץ ברשימה אחת מאוחדת"
------------
בתנועת טוב בב"ש (שהפסידה את אחוז החסימה בכמה קולות בודדים) אומרים שהם שמחים על ההכרעה ומקוים להיכנס לעירייה, מצד שני אומר אהרן סלומון יו"ר הסיעה כי אינו יודע אם יתמכו שוב באלי כהן.
------------
אבוטבול בראיון ראשון בקול ברמה;תחושת אכזבה מהחלטת בית המשפט. עדיין לא קיבלנו החלטה האם להגיש עירעור.
------------
אלי כהן בראיון לקוקר: "לא אתן למלחמת דת בבית שמש, אני אפנה לרבנים החרדים ומקווה שיפתחו את הלב ואת האזניים
------------
מסע האדמו"רים יוצא לדרך:  העיתונאי משה פלדמן 'קול ברמה' עם הלו"ז המלא של המסע, ומי ולמה מגדולי האדמו"רים לא צפויים להצטרף למסע.
------------
נס בבת-ים: ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי בראיון סוער: "זה היה צפוי לנוכח התנהלות נפתלי בנט" ותוקף את בנט בעניין ההתנכלות לעולם התורה: "הם לא רוצים לגייס בחורים הם מעוניינים להעבירם על דתם. זה גזרת שמד"
------------
‏5 שנים להקמת 'קול ברמה': עמי מימון מוותיקי הרדיו בראיון מיוחד על ההצלחה, קשיי ההקמה, ומצב הרדיו כיום, ומתייחס לארוע יום ההולדת עם אלי ישי אמש; "לא מקימים שום מפלגה חדשה, אין מה לדאוג - ותוקף: אלי ישי לא מצטלם עם תנורים"..
------------
הסערה בבית שמש: יאיר אלטמן וואלה חדשות" חשפנו היום באתר תמלילי שיחות מחדרי החקירות, עשרות אנשים נחקרו בפרשה" ומתייחס לטענות על אפליית החרדים בתקשורת הכללית.
------------
הכתב יוסי הכט מסקר בהרחבה את כל עניין תקציבי הישיבות "היום התבשרנו שלא קוצץ התקציב ונשאר בדיוק כמו בסוף שנת 2013" ומוסיף "כל מה שהפיצו שבוטל הקיצוץ בלוף של הבית היהודי"
------------
האחדות בש"ס רחוקה מלהתממש , הכתב משה ליכטיג בסיקור מיוחד "בעיתון יום ליום צינזרו את תמונותיו של אלי ישי בהוראה דרעי" 
------------
גל הטרור חוזר,  העתונאי משה מזרחי מסכם עוד יום של ניסיונות לפיגועים ופיגוע אחד שצלח, "ראש הממשלה הציב תנאי להמשך   המשא ומתן. שחרור פולארד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.