רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

קוצב לב יכניסו לרבנית מגור הרבי הגיע בג'יפ לבקרה בית המדרש היה דליל מאוד בשבת

מצבה של הרבנית מגור לא טוב, הרופאים אומרים כי צריך להכניס לה קוצב לב, וזה ייעשה כנראה היום או מחר, היא נמצאת בבית חולים שערי צדק, והרבי הגיע במוצאי שבת בג'יפ מיוחד וחדש שהשכירו למענו לבקרה. בשבת היה אצלה בנה שלמה צבי

בשבת היה דליל מאוד בבית המדרש בשל מזג האוויר לא באו לשבת מחוץ לירושלים וגם בעיר מי שגר רחוק התפלל ליד הבית - אומרים כי זה הזכיר את תקופת הבית ישראל כמה שהיו אז

יודעי דבר בבית הרבנית אומרים כי סיבת מחלתה של הרבנית היא לוקחת ללב את המצב בגור, רק בחדשים האחרונים היא מודעת לנעשה, היא לא ידעה עד אשר סיפרו לה מה מתחולל בבלוג כאן ולאחר שביררה דרשה ומצאה שמה שאנחנו כותבים אמת ויציב היא נשברה והחליטה לעשות סדר, אבל מה שכואב לה נורא שהכי קרובים אליה לא מאפשרים לה, והכוונה לחלק מן הילדים ולבעלה שמבקשים למשוך זמן ולא ממהרים לעשות שינויים

בשל מצבה אני דוחה פוסטים על השחיתות בגור לעוד יום או יומיים, נקוה שהיא תרגיש יותר טוב ונשוב לדווח

6 תגובות:

  1. לרבנית היה התקף לב חמור בגלל הבלוג של שאולזאהן. ביום ראשון היא אמרה למקורביה "שאולזאהן רוצח אותי" ואז התעלפה, המסכנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אינך מבין היטב, אסביר לך "שאולזאהן רוצח אותי" הכוונה "הבן שאול" דהיינו הבן של הפני מנחם זצ"ל ר' שאול שליט"א, רוצח אותי.............

      מחק
  2. לאו עכברא גנב אלא חורא גנב
    מי מספק לשאולזון חומר ?
    הוא ממציא את זה ?
    ופה בדיוק הבעיה. שלאחרונה החומר של שאולזון נחשף לרבנית. ובצר ליבה נכחה ליראות שהדברים ברובם בוודאי נכונים. וגרוע מכך שהיא ביושרה האמיתי לא יכלה להשלים אם כך
    שתופעות ואנשים שליליים מסתובבים סביב הרבי ואין פוצה פה ומצפצף. ולרבי זה לא מפריע
    וזה גרם כאב לב גדול ואלה לע התוצאות

    השבמחק
  3. אני חושב שזה B. S. הי' לה התקף לב משום שהי' לה .לא בשביל שאולזון. הוא לא גדול כל כך.

    השבמחק
  4. זה בכלל לא הנושא מה שאולזון גדול או קטן
    הבלוג שלו ענק שבענקים
    ומאיפה אני קובע זאת ?
    תעשה ניסיון פשוט מאוד ותיווכח
    תעשה בגוגל נחמן וידסלבסקי
    תראה מה תקבל
    ואחכ תקבע מה גודלו של שאולזון
    לעומת גודלו של המודיע לדוגמא

    השבמחק
  5. שאולזון איש גדול. כל הכבוד לו על ההתחשבות שהוא מגלה כלפי בגור לאור מצבה הבריאותי של הרבנית. ודחיית פוסטים נגד החסידות לימים הבאים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.