רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

כינוס חרום של ראשי ישיבות בבית הרב שטיינמן - ידונו על עתיד הישיבות

מי שילמד את אשר קרה וקורה בשנים האחרונות ימצא, כי מאז שהישיבות הפכו לאוניברסיטאות ובני הישיבות הפכו לסטודנטים התחילו כל הצרות. כל עוד הישיבות היו ישיבות והתלמידים היו בני ישיבות איש לא העיז להרים יד נגד בני הישיבות אלו חיו והתקיימו ללא כל פחד, שום כח בעולם לא יכל להזיז אותם. אבל, מאז חלה ההידרדרות הזו שהישיבות הפכו לקתדרות לקולג'ים ובני הישיבות הפכו להיות סטודנטים הנאבקים למען ה'רקטור' שלהם התחזקה הסטרא אחרא, הצד האחר קיבל הרבה כח וטוען טענה מצויינת, מה נשתנה סטודנט מסטודנט, אלו סטונדטים ואלו סטודנטים ומדוע שהסטונדטים המכנים את הקולג' שלהם ישיבה לא ישרתו לפחות כמו שמשרת כל סטודנט באוניברסיטה

המצב הזה נוצר מהאוירה שהחדירו בכמה ישיבות, ולאחרונה גם בישיבות שחשבו כי הן נייטרליות ולא עוסקות בדברים האלו דוגמת ישיבת חדרה שאמורה היתה להיות נייטרלית פתוחה לכולם וכי לא עוסקים בדברים כאלו, גם שם המשגיח טוביה נוביק היה עוסק בשיחותיו בפוליטיקה הפנימית מביע עמדות והתלמידים שלו החכימו את רבם והוכיחו כי הם סטודנטים נאמנים

לכן, החליט מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן לכנס את ראשי הישיבות ביום ראשון בבית לדון על עתיד הישיבות, ומה עושים להחליש את כוחם של הצד האחר, וכפי שכבר בעבר אמר הרב שטיינמן הפעם ככל הנראה יחזק עוד יותר את עמדתו, כי יש לתקן את הנעשה בישיבות עצמם, שנשוב להיות ישיבות ולא עוד קולג'ים ושהבחורים יהיו בני ישיבות ולא סטונדטים, וזה יכול להיעשות על ידי שבחורים אין להם עם פוליטיקה כלום, הם שוברים את ראשם בסוגיות הנלמדות ומתחזקים ביראת שמים

הרב שטיינמן רואה את ייעוד חייו היום להחזיר את הישיבות לכפי שהיו לפני שלשים וארבעים שנה כשהישיבה היתה ישיבה עסקו בה בתורה נטו ולא בפוליטיקה, והמחבלים מאוד מודאגים מן הכינוס הזה במיוחד ראשי ישיבת חדרה החוששים שמאסיפה זו ייצאו עם החלטות שאינן לרוחם של אותם מי שהרסו את הישיבות בשני העשורים האחרונים

8 תגובות:

  1. אם המלחמה היא להראות שהעירייה שלהם אז אדרבה איזה "שיטה" יש להם למלא את בני ברק בחיות טרף צמאי דם הסודאנים האנסים הברבריים שלהם בשירות העירייה שלהם!!!!

    על כך אין מחאות

    על כך אין כנסים

    בטח מישהו יקום שם ויכריז כי הסודאנים של עיריית בני ברק תוקפים את הבנות לפי שיעור החזו"א

    השבמחק
  2. טוב מאוחר מלא כלום לפני שנה כבר היו צריכים אסיפה כזו, עלינו להחליט אם אנחנו בני תורה או סטודנטים

    השבמחק
  3. בניגוד לחסידים ששותים קאווע לפני התפילה אנו בני תורה אמיתיים מקפידים שלא לשתות לפני התפילה ומנהגינו לאחר התפילה לשתות את הקאווע ושם זה מקום קיבוץ שמדברים מן הפאליטיקע, בכל יום יש מי שמספר על הכתוב כאן בבלוג ודנים בענינים העומדים ברומו של עולם כשכל אחד משמיע דעתו חלקם דעת תורה וחלקם דעת בעלי בתים שהיא היפך דעת תורה, והיום היה זה הענין של כינוס ראשי הישיבות והתקשו לשם מה הכינוס כי ממה נפשך מי שבעד הגראי"ל הוא בעדו מי שנגדו נגדו אז לשם מה כינוס האם מי ישנה דעת מישהו?
    אולי חושבים שם שיצליחו לגייס חתימות או הצהרה של כל ראשי הישיבות נגד ראשי חדרה אם כן מובן לשם מה הכינוס אבל אם רק לדברי חיזוק זה טוב למצלמה ולטראסק אבל לא כפי שהחבצקערס אומרים בפועל ממש

    השבמחק
  4. נמנו וגמרו כל רבני הבני תיירה, שעל פי דעת תורה אמתי של גדיילי הדור של עיר התורה והמחלוקת, הגיעו למסקנה שיש לגרש את כל תלמידי הישיבות והכוללים, מטעם פשוט.

    קודם כל, מה הבעיה שיהיו שני מנהיגים לליטאים?
    שנית: חלק מהתלמידים ר"ל הצביעו ל"עץ" (עבירה שאין יוכ"פ ומיתה מכפרת אע"פ שפסוק מפורש הוא "היש בה עץ אם אין"),
    גם יש חלק מהם שקוראים "הפלס" בש"ק אחרי הצונט עוד לפני סעדת שלישית,
    יש חלק עם טלפונים לא כשרים ומשתמשים בהם בימים א'-ו',
    יש חלק שצופים בכדור רגל ליל ב' בערב,
    יש חלק ספרדים,
    יש חלק חסידים,
    יש חלק מתנגדים,
    יש חלק תימנים,
    יש חלק שמחבלים,
    יש חלק ששונאים,
    ויש חלק שרק מעצבנים את כולם.
    וזה כבר יותר 100% מתלמידי הישיבות והכוללים.

    במקומם יש להביא מלאכים מהשמיים שעוד לא נבראו, שלעולם לא יטעו או יהרהרו אחרי דרישות העסקנים הלוחשים באוזני הזקנים המסכינים.

    וא"ת עכשיו ששר החינוך, הרב הגאון שי פירון שליט"א, הורה בימים האחרונים לאגף הישיבות במשרד החינוך, לפעול בתקיפות נגד ישיבות וכוללים המשעים תלמידים על בסיס הזדהות פוליטית, דבר הנוגד את החוק הציוני. ואמר בקול רם שכוללים שלנו שיימצאו עוברים על החוק צפויים לשלילת התמיכה של משרד החינוך הטמאה, ועל זה נאמר אצלם "הכסף יענה את הכל"

    א"כ צ"ע מה עדיף?

    א) בין כך להחזיקם בישיבות וכולללים רק משום הכסף שמקבלים ממדינת השמד?
    ב) שיחתמו על טופס הצהרת הנאמנות. "שהם חוטאים ומחטיאים את הרבים" אבל נעשה את זה בשתיקה כדי שהעסקנים המבלבלים את המוח יחיו ברוח עם כל הכסף שיכנס למוסדות?
    ג) בין כך צריך לסלק אותם בלי חתימה משום בריא ושמה בריא עדיף?
    ד) רק לאלו שהם ממשפחת העסקנים והמנהיגים ומוחים ברבים על כבודם של הנ"ל, ימחלו להם על הכל, וחוץ מאלו כולם ילכו ללמוד בכוללים וישיבות של עץ?

    וי"ל ....לכאורה נראה לומר וכו' כדכתיב "יושב בשמים ישחק, ה' ילעג למו"!

    השבמחק
  5. ברור שזה מהעסקנים מבני ברק, ולא ח"ו מהרבנים.

    אנו צריכים להפסיק להפריע לגדולי ישראל מלימוד התורה שלהם, ובפרט מהפאליטיק של הבחירות בא"י, שבענין זה העסקנים מקיימים "פני הדור כפני הכלב"

    היום כבר הגענו למצב שזה לא קורה ברוסיה ולא במדינות של ערביים אלא כאן בארה"ק אצל בני תורה, כל השנים נלחמנו נגד החופשיים הכופרים השולטים, שהם בעל כרחינו רצו לפגוע בתורתנו הקדושה, ועכשיו העסקנים עושים מעשה זמרי וכו'. העסקנים הקשורים לגדיילים גוזרים עוד ועוד גזירות על עולם התורה, ובפרט על אבריכי הכוללים. מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו - מי היה מאמין שיהודים בלבוש חריידי, הם שיגזרו על עקירת התורה בארץ ישראל? האברכים הבני תיירה נאנקים תחת עול הגזירות של העסקנים! כוחות הטומאה והרשע של העסקנים נמצאים במלחמה נוראה כנגד עולם התורה, יש גזירה נוראה של בחירות החדשה של עץ, הכוללים, מוסדות התורה, החינוך הטהור. במצב של עקירת הדת, הוא יום יום. המצב נורא!!!

    ואם יש כאלו שמוחים על כבוד התורה, אומרים להם, מי בקש מהם למחות, תישבו בבית בשתיקה, ואלו שמבינים ואמרים כך ה"ז מפני שחסר להם את "לב היהודי", חסר להם לב והרגשה לאבינו שבשמים, כי אילו היה להם קצת הרגשה יהודית, היו לפחות מבינים את זה שכן אכפת לאלו על כבוד שמים שמתחללת, ועל העבירה החמורה שנעשית שגורם צער נורא בשמים וצער נורא להשכינה הק'.

    אם רוצים לבחון ח"ו נפטר אם הוא עדיין חי, אז תוחבים לו מחט, ורואים אם הוא נזדעזע אז רואים שהוא חי, ואם לא אז יודעים שהוא לא חי, יהודי שיש לו קדושה, הוא מתרגש, בפרט כשעוקצים בו עם מחט, זה מה שבוחנים היום, אם היהדות של היהודי עדיין חי בלבו הוא יהודי. כל יהודי צריך לדעת שבוחנים אותו פשוט, לא רק אם הוא צדיק או רשע, צדיק או בינוני, איזה מדרגה הוא, אלא אם הוא יהודי או לא, אם יש לו בכלל עדיין זיק של יהדות בתוכו, זה המבחן היום, וזה ברור מאוד.

    כתוב בזוה"ק שכשיגיע המשיח רשעי ישראל (לכאורה-העסקנים) יצטרפו יחד עם רשעי אומות העולם וילחמו יחד נגד המשיח, איך יהיה דבר כזה? אבל זה מה שקורה היום, לצערנו שמצטרפים בנ"א שהם בלבם רשעים שלמים עם הכופרים החפשיים, שהם דינם כגוים, ומצטרפים אתם ללחום נגד המשיח, כלומר נגד הגאולה השלימה, ואין תמיהה כבר אם יגיע המשיח שימשיכו ללחום נגדו, ועוד יאמרו זה שנלחמים נגדו הוא קידוש ד', זה פשוט מאוד.

    היום כבר מראים לנו מהשמים התמונה מה שעומד להיות כשיגיע המשיח בקרוב, וזה צריך להפחיד אותנו, כ"א צריך לפחד על עצמו, איפה הוא עומד, מי יודע? לפני שיגיע המשיח הבירור יהיה, בין האמת לשקר, הבירור הוא אחרת ממה שאנחנו מבינים אותה כי עיקר הבירור יהיה על הלבבות איפה לבו של כל אחד ואחד.

    בישעי' יש הרבה פסוקים שמדבר על הזמן שיהיה לפני הגאו"ש באחרית הימים, כתוב בישעי' (ג' י"ד) "ד' בּמִשׁפּט יָבוֹא עִם זִקְנֵי עַמּוֹ וְשׂרָיו וגו' ופרש"י על שהיה להם למחות, וע"ז אומר הפסוק ד' יבוא במשפט גדולי הדורות על שלא מיחו בעם בכל מה שקורה.

    חז"ל אומרים, "עשה לך רב" לא אמרו "עשה לך עסקן" שקרן חומד ממון וכבוד וכו' ועל העסקנים האלו שהם מבני קרח אמר דוד המלך "אין אלוקים לנגד עיניו". לזכור ש "ד' יבקש את נרדף". תעשו העתק הדבק ותראו שהתפרסם מאמר של הרב שטיינמן בכיכר השבת שבו הרב שליט"א אומר, שהוא לעולם לא זרק בן ישיבה, ועכשיו רוצים לזרוק אלפים מישיבות וכוללים? גזירת שמד ממש!!! ברור שזה טריק מהעסקנים מבני ברק (שהם חברי הערב רב) ולא ח"ו מהרבנים.

    השבמחק
  6. בלב בבני ברק, ברחוב, צועקים שהצבא הציוני הולכים לסגור ישיבות, וכאן הבני תיייירה מבני ברק בעצמם סוגרים ישיבות אחד אחר השני (מצחיק נכון?), וזה בתירוץ של כבוד התיירה!!! הכת של הבני תייירה אומרים: תסגרו את כל הישיבות שלא כורעים ומשתחוים למרן שליט"א אבל אתם עוד לא בעל הבתים על התורה!!!

    לדוגמה: גם המן הרשע אמר שכולם יכרעו וישתחו אליו, מה ההבדל? נראה שאין שום הבדל, הגבאים של הגדייילים הורסים את תורת השם, (לא הגדייילים בעצמם ח"ו) רק העסקנים והגבאים, וחבל שיש אנשים מסכנים ששומעים להם, כנראה ששכחו שכולכם דהיינו כל המחריבי תורה, דהיינו כל הכת הזה, שלוחי של השטן הרוקד איתכם כל יום, כל רגע, כל דקה,כל שעה, ובכל עת. נראים כבני עמלק, ממשפחת ערב רב, רק אתם לא רואים זה משום שאתם חלק מזה.

    הקב"ה אומר כולחם חייבים בכבודי!!!!! עץ חיים היא למחזקים בה.

    השבמחק
  7. מרן הראב”ד ר’ משה שטרנבוך: אין לעזוב את ישיבת חדרה. הגאון רבי משה שטרנבוך שליט”א ראב”ד העדה החרדית ירושלים עיה"ק ת"ו, פרסם שלשום מכתב חריף נגד פילוג ישיבת חדרה, ובו הוראה לבחורים "שלא לעזוב" את הישיבת חדרה בשום פנים. תוכן המכתב: בעניין שאלתו אודות הישיבה הקדושה בחדרה, עם כשש מאות בחורים לתפארת, כל המעיין ביושר ישפוט צדק, שחורבנה ח”ו כשריפת התורה, ועלול להביא ח”ו חרון אף. כל מי ששותק היום כבולע הקודש, ידע כי אחריותו רבה מאוד. מצווה גדולה לעשות בארץ וחו”ל, וכל מי שעוסק בזה יתברך בברכת ה’, ‘ברוך אשר יקום את דברי התורה הזאת’, אמן.

    ומכל זאת מבואר בנידון שאלתו, ק”ו שאסור לו לעזוב כעת הישיבה בשום אופן, ועליו לידע כי אפילו כוונתו טהורה, יירשם לנצח כשותף, ומי שנזהר יזכה לברכה והצלחה וסייעתא דשמיא בכל אשר יפנה”. אמן

    השבמחק
  8. שטיינמן סוגר והורס ישיבות במצוות הציונים שנותנים לילדיו ונכדיו דירות ופטורים מהצבא! מישהו יכול להסביר איך יש למשפחה הזו שמונה עשרה דירות - כ"א של מאה שישים מ"ר לפחות? מדוע שאולזהאן אינו חוקר את השערוריה הזאת?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.