רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בדצמבר 2013

מי הם הזייפנים? - גור זייפו כמו כל האחרים

להטיף מוסר שיטיף רק מי שנקי בענין שהוא מטיף, אם אינך נקי בו, אני מציע לך לשבת בשקט מפני שאחרת נחשוף את ערוותך, לא יתכן שאתה תעשה את אותו דבר ותטיף למישהו אחר בענין שאתה לוקה בו

אנחנו כבר אחרי בית המשפט ולכן אני מרשה לעצמי לכתוב את מה שלא הייתי עושה קודם בשל חשש מסירה, והוא כי רשימת אגודת ישראל בבית שמש זייפה עשתה שימוש בתעודות זהוי של מי שלא היו במקום והצביעו על ידי אחרים. ולא רק את זאת, הם העבירו המונים מערים אחרות לבית שמש במשטרה שיהיה להם מספר גדול יותר של קולות הם חששו מן התוצאה שמא כח תהיה חזקה יותר מהם ובעלזא יחד, אבל איש לא העיז למסור אותם, לא נמצא אחד בכח או בכל מפלגה אחרת שהעלה ברעיון הכי רחוק למסור אותם למשטרה, מפני שמעשה שכזה הוא מחוץ לתחום גם בהתמודדויות כאלו

אין רשימה חרדית כלשהי שלא מזייפת בבחירות, אין דבר כזה נקיון כפיים, במיוחד בגור שנקיון כפיים זה ההיפך מן המשמעות של גור של ימינו, חי אני את מערכות הבחירות של ישראל מאז קום המדינה וחסידי גור היו הראשונים לכל ענין של זיוף והונאה, 'ועדה מקצועית' מיוחדת שהיתה יושבת והכינה את הזיופים וההונאה החזקים שבה היו חסידי גור שעבדו קשות על איך להביא עוד קול ועוד קול של מי שאינם משתתפים בבחירות או מי שנמצאים בחוץ לארץ או חולים ואינם יכולים להגיע לקלפי

עד אני לעיסקה שנעשתה לפני שנים בין חסיד גור שהיה יו"ר הקלפי לאחרים חברים בועדת הקלפי על הוספת קולות של מי שמעולם לא הצביעו

הם האחרונים לבא בטענות על מה שקרה בבית שמש, מפני שהם גרמו למצב הזה ולא אחרים (ראה פוסט אחר)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.