רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 בדצמבר 2013

המתנחל שהפך לחסיד גור חיתן את בתו





אם לא הייתי יודע במי מדובר הייתי בטוח כי מדובר באסון, בבת שסטתה וירדה מן הדרך התחתנה עם חצי חילוני או חילוני לגמרי, וההורים 'החסידיים' הגיעו לחופה שבורים שכך קרה להם עם בתם שמרדה וסטתה מן הדרך

רק מי שיודע במי מדובר ובמה, יודע כי הבת הולכת בדרך כפי שחינכו אותה, מי שהשתנה זה האבא המתנחל מקרית ארבע שהפך לחסיד גור עם ספודיק כפי שאתם רואים

למה האבא התאהב בגור איני יודע, אולי הוא התאהב בגור של פעם זה אפשר להבין ואף להעריץ, קשה לי להאמין שהוא התאהב בגור של טרור ואלימות שחיתות כוחניות והרבה שפך דם, אבל אלו פני הדברים מדובר בתמונות מאוד מעניינות ולכן אני מביא אותם, לראות את האבא הוא השתנה ולא החתן והכלה הממשיכים וחיים בדרכם כפי שחונכו

מאחל אני להורים ברכת מזל טוב שיזכו לרוות הרבה נחת מן הזוג

3 תגובות:

  1. חיים, אתה טועה. גרנות-גרנביץ לא התאהב לפתע בגור, אחיו ומשפחתו הם גורים מלידה מדורות, רק שהוא ועוד אח "התקלקלו" בשנים עברו ועזבו את גור, אך נשארו עם איזה קשר מסויים לגור. ובשנים האחרונות החליט "להתחזק" וללבוש בגדי גור ועוד.

    השבמחק
  2. The grenovich family is in israel 90 years. The came with the אמרי אמת
    I am also related

    השבמחק
  3. לכל מי שרוצה לדעת המייל הסודי של אהרן גרנות הוא evednirza@gmail.com שם אם שולחים לו מייל הוא מיד מסכים להיפגש לעניינים שלא ראויים להעלות על גבי הכתב. אני ירמוז שהוא רק צריך בחור שמוכן להפוך אותו לעבד.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.