רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בדצמבר 2013

תדהמה - בישיבות גור לא הצליחו בבבא בתרא זה קשה מדי לבחורים אז עברו למכות וביצה

זה הנושא החם והמדובר מאוד בגור כבר כמה ימים, והוא המכתב שקיבלו ההורים שבניהם בישיבות גור ובה הודעה כי מפסיקים את לימוד מסכת בבא בתרא וכי עוברים למכות וביצה את זה ילמדו בחורף

כידוע בגור לא לומדים בעיון רק בקיאות, אבל מתברר כי גם בקיאות ישנם מי שסבורים שלא כל מסכת מתאימה, ואלו החליטו על שינויים. מקורות פנימיים אומרים לי שגם את זה בישל אברהם בנימין זילברברג

וכך הסיפור, השנה התחילו בלימוד בבא בתרא, לכאורה כשלומדים בקיאות בלבד בלי עיון גם אם נכון מדובר בכמה סוגיות קשות אבל את המינימום הזה שלא יוכלו בחורים ללמוד אז לאן הגענו, לומדים לא יותר מרש"י ותוספות ויש מן הישיבות שלומדים שם רק רש"י, ובכל זאת בבחינות שעשו הגיעו למסקנה כי הבחורים כשלו ואינם מבינים לא קולטים את הסוגיות הללו

לכן החליטו ראשי ההנהלה כי מחליפים, ולא עוד בבא בתרא, ובמכתב שכתבו להורים מודיעים להם כי ילמדו עתה מכות וביצה, ככה יבטיחו שהבחורים יצליחו יבינו מה הם לומדים

5 תגובות:

  1. ילמדו אותם איך לתת מכות בביצים !!

    השבמחק
  2. מגדלים דור של עם ארצים, בכוונה תחילה, והכל מתוך מטרה מטורפת בכדי שח"ו אף אחד לא יהיה אפילו מבין בגדלות התורה והגאונות של הראש ישיבה שליט"א.

    השבמחק
  3. כהורה ל2 בחורים בישיבת גור זה הדבר שהכי מרתיח אותי ...
    אני לומד עם בני היקרים וההבנה שלהם בנלמד שיטחית ורדודה .. הבעיה שאין לי אופציה אחרת ..... חבל שהחסידות נהרסת בגלל שטויות .. כל הגניבות של יונתן לא מענינות אותי ולא קשור אלי

    השבמחק
  4. אשריהם מה טוב חלקיהם שבאתרי האינטרנט המכלים כל חלקה יהודית ומטמאים ומשקצין נפשותיהם של ישראל אין לבחורי ואברכי גור כל חלק.
    והראיה שכל התגובות והמאמרים הם נגדיהם ובגנותם מה שמלמד שאין בהם גולשים המטמאים נפשם ומשקצים עיניהם באתר זה ובכל שאר מזבלת האינטרנט,

    אשריך שאולזון שבזכותך מתגלית זכותם ונקיונם של האיכות שבציבור החרדי אתה חשבת לרעה- אלוקים חשבה לטובה.

    תשואות חן חן!

    המקנא בהם בכל לב

    השבמחק
  5. אנונימי שלום... מאנונימי אחר...... האם ברכה היא להיות בור ועם הארץ? אז אכן בורכת במאות ואלפי ברכות........ ומבורות הגעת למצוות טיפשות

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.