רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

אתמול נקבר הרב חיים יעקובי בהר הזיתים בירושלים , הרב יעקובי החזיק מוסדות תורה והיה איש של תורה וחסד , שמו הלך לפניו בעזרה ליהודים רבים ובעיקר לזוגות עם בעיות בשלום בית , בדרכו ובאישיותו המיוחדת ידע להסדיר ולהביא שמחה להרבה בתים
--------------
אבי בלום בטורו בקו עיתונות "בכינוס מנהלי הסמינרים עקץ גפני את בני תורה ואמר 'אנו לא מפלגה שבונה מסגדים בירושלים והורסת ישיבות בבני ברק', לחדרה הוא לא הגיע אולי בשבוע הבא.
--------------
שר השיכון אורי אריאל ביקר כעת בכפר חב"ד כאורח של יו"ר הכפר הרב ליפשיץ, כעת בביקור בבית הגרמ"ש אשכנזי רבה של כפר חב"ד.
--------------
עו"ד ליבאי המייצג את כהן בבי"ש, בחשיפות: "עיינתי בחומר, יש סיכוי טוב לבטל את תוצאות הבחירות. הזיופים היו בקנה מידה גדול ביותר". על הטענה כי הזיופים היו רק אצל החילונים, התפתל ליבאי, "נדון ע"כ בביהמ"ש".
--------------
י-ם; הפתעה בוועדה המקומית לתכנון ובניה. מצד יהדו"ת הגיעו פינדרוס וויצמן. שני נציגים חרדים נוספים - אפשטיין ומלכיאלי. יהדו"ת: זה זמני.
--------------
בח"ח: טורו השבועי של אבי בלום: אלי ישי מכריז עצמאות ומגבש בתיאום עם ח"כ משה גפני מבלי לשתף את היו"ר דרעי, דיל לבחירת 15 דיינים, הראשון לציון לשעבר הגר"א בקשי דורון ימנה את הדיינים הראויים
--------------
כנסת חזקיהו: בחור מהישיבה נעצר לפנות בוקר בביתו עקב אי התיצבותו בלשכת הגיוס. מנהל הישיבה הרב שלמה הומינר שליט"א פועל נמרצות ע"מ לשחררו ,ביחד עם  ח"כ הרב משה גפני  הי"ו.
--------------
ח"כ יעקב אשר הצביע כעת בעמדת הקואליציה ותמך בחוק המסתננים, לדבריו: שכונות שלמות נהרסות כך, כדוגמת שכונת פרדס כ"ץ בבני ברק ולכן אין אופוזיציה וקואליציה בנושא הזה
--------------
העסקן חונה דייטש שר במסיבת חנוכה לילדים מיוחדים שעל ידי ארגון החסד בלב אחד.
--------------
ישראל כהן בסקופים: במהלך הביקור ביקש הגרש"א ברכה מבחור הישיבה שברכו באריכות ימים והודה לו בדמעות
--------------
י-ם; לשכת צביקה כהן, מחזיק תיק חינוך חרדי, נחנכה הבוקר. כעת מכונסים בלשכת ברקת: דרעי, ליצמן, צביקה כהן, חיים כהן, קרויזר, איזק ונתי לסרי.
--------------
היום בפטנט רשום של 'המודיע' אבי מימרן מספר כיצד טיפל בצהבת של בנו עובדיה יוסף נ"י ע"י קרפיונים באמבטיה.
--------------
ח"כ ליצמן הודיע כעת על השתתפותו בחנוכת לשכת סגרה"ע הרב צביקה כהן בי-ם.
--------------
בחודש דצמבר הולכת להיות חגיגה בשוק הסלולר.
כל המפעילים והרשתות יוצאים במבצעים אגרסיביים לגיוס מנויים לקראת סוף השנה בעקבות הנחיות משרד התקשורת ונושא החזרת הערבויות למפעילים.
--------------
יעקב ריבלין בטור השבועי: הצעת יש עתיד והבית היהודי לביטול משרות כפולות לרבנויות הערים נוגדת את "רוח ישראל סבבה, האמונה על כמה שיותר ג'ובים".
--------------
בהדלקה בגור: האורחים של ליצמן: מנכ"ל מד"א אלי בין ומנהל אג"מ במד"א גיל מושקוביץ.
--------------
אבי בלום לכיכר השבת: המידע שפרסמתי מבוסס על תיעוד מוקלט של שיחה שניהל הראשל"צ הגר"א בקשי דורון בעניין הדיינים, השבוע.
--------------
האם ועדת העסקנים פועלת נגד גדו"י???
זעזוע ושאט נפש ועדת "הרע בנים" חסמה את קו המידע של ישיבת חדרה המרכזית 
המספר של ועדת הרבנים 0504100022
025381858 ולבקש לפתוח את החסימה של הקו! להעביר הלאה!!
--------------
המפכ"ל הדליק הערב נר שמיני של חנוכה יחד עם חוקרי ימ"ר ירושלים
--------------
בלעדי! עוד פרטים מהמפגש המרגש, בן הישיבה הובא כשהוא לבוש מדי אסיר למשרדו של מפקד הכלא שם פגש את הגרש"א, ראש הישיבה נתן לבחור במתנה זר פרחים
--------------
הגר"א בקשי דורון לישי כהן בכיכר: "אני רואה בחומרה את הפרסומים כאילו יש לי חלילה כוונה להתעסק או להתערב בנושא מינוי הדיינים. כל הפרסומים בנושא אין להם כל בסיס. כל המעוניין להתייעץ בנושא הזה, מוזמן לפנות לנשיא בית הדין הגדול הגאון רבי יצחק יוסף וכך ראוי שיהיה".
--------------
אלי אסקוזידו ראש מועצת נחל שורק בניחום אבלים אצל משפחות רוטנר
--------------
המבזק החרדי: משה ליאון שהתמודד לר"ע י-ם צפוי להתמנות למנכ"ל משרד החוץ.
--------------
מחר ב'פילפוליטיקה': הקלטת המתעדת את הקשרים בין אלי ישי והרב בקשי דורון במינוי הדיינים. בקלטת ביטויים חריפים נגד מקורבי הגר"י יוסף.
--------------
בהדלקה בגור: המועמד לנשיאות המדינה רובי ריבלין מלווה במ"מ ראה"ע ביתר יצחק רביץ, כעת בסיור עם ח"כ ליצמן טרם ההדלקה.
--------------
הרב אמנון יצחק שוב תוקף את ש"ס: "קונים קולות מערבים, מתייוונים"
--------------
חבר מועצת העיר בני ברק  הרב גדליהו בן שמעון שטיפל אישית בנושא המסתננים מברך את חברי הכנסת החרדים שפעלו להעברת חוק המסתננים החדש. זה יום בשורה לתושבי שכונת פרדס כץ.
--------------
אבי בלום בטורו שמתפרסם בלעדי ב'בחדרי חרדים': אלי ישי מגלה עצמאות, הוא מגייס את כל קשריו עם הפוליטיקאים החילוניים והדת"ל כדי להוכיח שהוא "על המפה ויישאר על המפה".
--------------
בלום בטורו: ישי החבר בועדה למינוי דיינים פועל לתפירת דיל הדיינים האיזוריים, נפגש עשרות פעמים עם: שולי מועלם, השרה לבני שעומדת בראש הוועדה והשר גדעון סער.
--------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי מסייר כעת בגוש עציון עם הנהגת הגוש. בעוד כשעה ידליק נרות יחד עם המח"ט ומפקדי האזור.
--------------
מקורבים לאחד מבתי חב"ד במקסיקו צללו למעמקי האוקיינוס כשבאמתחתם חנוכייה מיוחדת, אותה קיבלו מהתמימים השלוחים הפועלים במקום
--------------
הרבנות ירושלים הסירה היום את הכשרות מאולמי ארגמן, ברחוב בית הדפוס 22 בעיר, בעקבות גילוי בשר החשוד כטרף. לאור חומרת העניין פונה הרבנות הראשית באופן חריג לכתבי הדתות, ובפרט לכתבים הפועלים בירושלים וסביבתה ובמגזר הדתי והחרדי, בבקשה לפרסם מבזקים בנושא בכלי התקשורת בהקדם כשירות לציבור. באולם צפויים להתקיים אירועים עוד הערב, ויש חשיבות רבה להזהיר את ציבור שומרי הכשרות.
--------------
יו"ר שלומי אמונים חה"כ הר' מאיר פרוש, בהדלקה אצל חבר מועצת גדולי התורה כ"ק האדמו"ר מביאלא שליט"א בירושלים.
--------------
המבזק החרדי: הערב במודעין עילית חנוכת הבית לישיבת "חמדת משה",ישתת' מרנן הגראי"ל,הגרב"מ אזרחי,והגר"ד כהן רבנים ואחמי"ם.
--------------
הרה"ר הרב דוד לאו יוצא בשבוע הבא לרומא לפגישת הסברה עם האפיפיור בענין קבר דוד המלך
--------------
שחר אילן סמנכ"ל חדו"ש בכתבה: תודה לרב שמואל אויערבך שבא להפגין
--------------
במסיבת חנוכה במרכז חרום חרדי בירושלים משתתפים: הגר"ד יוסף, סגן השר בן דהן וסגר"ע י-ם צביקה כהן.
--------------
עד המדינה בפרשת מצגר עבר בימים האחרונים לדירה חדשה שרכש ברח' מנחם בב"ב בעלות כ-3 מיליון שקל
--------------
בדקות האחרונות הסתיים מעמד ההדלקה האדיר של האדמו"ר מויזניץ בלונדון בהשתתפות אלפים מתושבי העיר
--------------
חצות בסקופים: בלעדי! אבישי אלאשווילי אביו של בחור הישיבה שכלוא בראיון ומגולל שלב אחר שלב: המשטרה הצבאית הכניסו לו מילים בפה שיגיד שהוא מעוניין להתגייס. אף גורם לא משוחח איתי מלבד משגיח הישיבה. הגיעו באמצע הלילה ושלפו אותו. לקח רק ספרים במקום בגדים. אני מחוזק ומעודד מכך שהגרש"א הטריח את עצמו. איני מרגיש טוב ממעצרו! ופרשת הפקעת ציון הרשב"י -
--------------
פרסום ראשון: בעלי החדרים מתכננים לעתור לבג"צ על ההחלטה! שרגא שניצר בראיון: הסתדרנו 50 שנה ונסתדר הלאה. אם ישאירו את אוהל הרשב"י נשתף פעולה.
--------------
איש התנזים של אלי ישי זכה בגמר הדובר ברדיו של אלי ישי, יעקב ישראל עמאר יקבל תוכנית ברדיו של אלי ישי , ויצטרף לעמי מימון ושדרני הרדיו של אלי ישי הנוספים...
--------------
מהדורת חצות מורחבת בקו החרדי: ההכרעה נפלה! מרן ראש הישיבה בהודעה ברורה שהושמעה  ב'קו' אסור להישאר במקום זה, בחור שיישאר יתקלקל שם!
--------------
והקלטה בלעדית: המשגיח הגאון רבי חזקיהו מישקובסקי בכנס לעשרות הורים שבאו למעונו של מרן ראש הישיבה -היום- אומר: "ניתוח זה דבר כואב אבל כשאין ברירה עושים אותו, מרן שקל במהלך כל השבוע האחרון איך לפעול ואתמול בלילה החליט: "הבחורים צריכים לצאת משם"!
--------------
יוסי הכט מגולל את התפתחויות השעות האחרונות של 'חדרה הישנה' שצועדת להתרסקות כאשר  בכל השעות האחרונות נוטשים המוני בחורים את הישיבה בעקבות הוראתם הנחרצת של גדולי ישראל והביא סיפור שהתרחש בשעה האחרונה, כך, ניסה אחד ממנהלי הישיבה  למנוע בכוח מבחור לעזוב את הישיבה תוך ניסיון העלמתו מהוריו!
--------------
איש החינוך הרב מרדכי בלוי קובע: "אין הורה שפוי שישלח את בנו ללמוד בישיבה שמחנכת למרוד בגדולי הדור , סופם של בחורים אלו שימרדו בהוריהם! ומתייחס לוועדת התקשורת של חיים לנג ואומר: וועדה זו קיבלה גיבוי להילחם בפרסומי תועבה ולא לסתום פיות!
--------------
בוגר 'חדרה הישנה' הרב משה שרייבר מגולל את מסע השקרים של הנהלת הישיבה ומספר: ניסינו לעשות כנס של בוגרים למען ג' והרב ארנברג התקשר לאיים על הרמי"ם שלא יבואו! עוד הוא מעיד, שוחחתי עם מאות בוגרים של הישיבה בתקופה האחרונה וכולם כואבים את מסע ביזוי גדולי ישראל!
--------------
12 בחשיפות: גירא: הפגנת "הפלג" בניסיון לגייס את מועצגה"ת של אגו"י למאבק בשיטת ההפגנות. דחיית התכנסות המועצת פועל לרעתם של 'שערי חסד' שם האסטרטגיה להקדים את העימות עם הצבא.
--------------
אטינגר מהארץ חושף: ציר  -ויז'ניץ 'שערי חסד' מתחזק. ח"כ מוזס פעל לאישור כניסת הרב אויערבך לכלא 6. --------------
פיצול חדרה. יעקב גרינוולד שעומד בחזית המאבק חושף: על הדיון היום במעונו של הגראי"ל, כמה בחורים פרשו וכמה צפויים לפרוש. -ומוסיף: יש משטר של טרור בישיבה שם מצוטטים לכל השיחות וחסמו שיחות יוצאות.

תגובה 1:

  1. חיים אייזנשטט המוציא והמביא של הרב יונה מצגר נמצא בנתק ממצגר.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.