רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

ידיעות - בקצרה

טרגדיה קשה התרחשה היום (א) בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים: האברך הצעיר הרב רפאל אברהם יוסף חדד ז"ל, שקיבל את המחלה בעיצומם של ימי ה'שבע ברכות' שלו, נפטר והוא בן 22 בלבד.
מאז חלה, העתירו רבים לרפואתו השלמה באמירת ספרי תהילים ובתפילה לרפואת רפאל אברהם יוסף בן רחל, אך כאמור, כבר נגזרה גזירה, ורפאל השיב את נשמתו ליוצרה.
המנוח ז"ל הוא יליד אופקים, בגיל צעיר התייתם, ובחודש אב האחרון נישא והתגורר בביתר עילית. באמצע ימי השבע ברכות התגלתה אצלו המחלה, אך ללטענת הרופאים היא קיננה בגופו כבר חמש שנים קודם לכן.
לפני שבוע אושפז בבית החולים, כאשר הרופאים העריכו כי הוא לא ישרוד יותר משעות ספורות, אך הוא החזיק מעמד במשך שבוע נוסף של ייסורים.

***************************
סיעת שס באלעד התכנסה הערב בביתו של יו״ר הסיעה בעיר הרב צוריאל קריספל בהשתתפותם של כל חברי הסיעה ביחד עם חברי סיעת ישי בראשותו של יו״ר הסיעה הרב ברק צברי. כמו כן נכחו בישיבה שני חברי צוות המו״מ מטעם הסיעה הרב יהודה אבידן יו״ר הצוות והרב יוסף חיים כלאף. בישיבה זו הועלו נושאים שונים ובעיקר נושא ישיבת המועצה האמורה להתקיים מחר בערב. לובנו כל הסוגיות מהיבטים שונים ונתקבלו החלטות חשובות על דעת כל הנוכחים. כאשר המסר המרכזי שעבר כחוט השני בכל הנושאים וההחלטות ששתי הסיעות גם יחד הולכים להצעיד את העיר קדימה בכל תחום ועניין. להיות דומיננטיים כל אחד בתחומי אחריותו מתוך דאגה לרווחת העיר ותושביה. יש לנו מטרה להראות הן עשייה ימיומית והן נראות אמיתית בכל מה שקשור לבמה הציבורית ולתהליכים שיקרו ויתקיימו בעיר סיכמו חברי הסיעה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.