רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

מתקיימת קללת ר' חיים קנייבסקי - הראשון שדיבר בבחירות נגד הרב שטיינמן מת היום במיתה קשה בניו באו לבקש מחילה

הוא אמר שזה לא יקח הרבה זמן ואלו ירגישו זאת, ואכן רשימת מי שחלו לאחרונה היא לא קטנה, מי שיעבור טוב על אנשי העצ'ניקים ובעיקר הדוברים אלו שביזו בפומבי ובצורה פרועה חלו. הדובק 'הנוסחאי' חטף מיד ועכשיו בעוד כמה דברים. עוד כמה אחרים חלו וזו רק ההתחלה ממה שמצפה להם

היה זה אחד שהציב את עצמו ראשון לדוברים נגד הרב שטיינמן וחשב כי זה יעבור בשקט הוא הבטיח כי הוא עוד יחיה שנים רבות דוקא מפני שלחם למען כבודו של הזקן ממרא, אז הנה הוא כבר כנראה לא ידוע, מפני שהוא מת כמו גוי, אבל הציבור לומד עכשיו ויודע כי אותו מי שפער פיו בצורה כזו שילם את המחיר מת היום מיתה קשה

בניו הגיעו בימים האחרונים לחייו לבקש על אביהם אצל ר' חיים קנייבסקי וביקשו בשמו מחילה אמרו כי טעה טעות מרה אבל כבר היה מאוחר מדי נגזרה הגזירה

אל תשכחו כשזה בא אז בצרורות

2 תגובות:

  1. מה שמו של הנפטר??

    השבמחק
  2. אכן הייתי בלוייה שלו, ואינני מתנצל על כך. קיבלתי ממנו, ותמיד האיר לי פנים גם כשהייתי במצב לא הכי סימפטי.
    אך באותו הודעה על פטירתו קיבלתי הודעה מממחבל שדיבר בגאווה איך הוא היה "הראשון" שדיבר נגד מרן רה"י שליט"א.
    זה כלל לא היה מובן לי, והיה לי תחושה קשה כי לא חלמתי שהוא שייך לצד השני של הגדר.
    אך כששמעתי על המיתה משונה שעבר עליו, אולי זה לא בסדר, ואף אחד לא ינסה להגיד חשבונות שמים כי אנו רחוקים מזה, אך בלב לבי כבר היה מובן לי איך מת כזה מיתה משונה.
    ולכן לנחם את האבלים כבר לא אגיע......
    לא כי אני לא רוצה אלא כי אני לא יכול.......

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.