רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

צעקות וקללות בבית מדרש של גור

הקדמה קצרה. - בימי החנוכה מתקיימת הדלקת נרות בקומה העליונה שם מוכנים הפרנצעס והספסלים ואילו בקומה התחתונה הרבי מתפלל מנחה בימי חנוכה בשעה 4:20  ואז עולה למעלה ומדליק בשעה 4:55.
יש כאלו שמגיעים מאוחר לאחר שהרבי סיים את תפילת מנחה ומארגנים מנין בקומה התחתונה.
כעת לסיפור: ביום שלישי ליל נר שביעי של חנוכה התקיים תפילת מנחה לאחר המנין של הרבי בעל התפילה במנין היה עקיבא גולדמן ופתאום ללא הודעה מוקדמת הגיע אקרמן הרשע והאכזר והתחיל לצעוק אסור לעשות מנין נוסף לאחר המנין של הרבי והתחיל למשוך את עקיבא גולדמן בגרטל שלו וסגר את הסידור שלו וצעק לו אתה שמאלני ואבא שלך שמאלני.
עקיבא גולדמן לא איבד את העשתונות צעק חזרה על קקרמן שייגץ גיי א רויס פין דא אתה הורס את גור אתה מנובל אתה שופך דם של אנשים תעוף מפה מהר אם לא תעוף אני אשבור לך את העצמות.
יש לציין שעקיבא גולדמן הוא בן דוד של קקרמן הוא חתן של פרנקל ופרנקל הוא גיס של יצחק משה גוטרמן חמיו של אקרמן שמתבייש בו מאוד וסולד ממעשיו.
אני חושב שהשיטה היא לצעוק על קקרמן בכל מקום אפשרי  עד שיבין שהציבור לא מטומטם. ואנחנו נחשוף כל פרט וכל מה שהוא עושה בנוסף למה שיושב כל בוקר לאחר מנין הנץ עם יעקב ליצמן פטרונו חוץ משבת שקם מאוחר ומגיע בהפסקה

9 תגובות:

  1. חיים, אתה טועה בקשר ליצחק משה גוטרמן חותנו של אקרמן. הוא לא סולד כלל ממעשיו של חתנו. כי הוא עצמו ארכי טירוריסט נאלח ורב מעללים, רק איכפת לו שלהבדיל ממנו שעושה דבריו במחשך כל השנים [הוא בכל זאת למד מרבו איך להעמיד פנים של כ'ווייס פון גאר נישט ...], החתן עושה הרבה בגלוי. זה כל ההבדל.

    השבמחק
  2. אקרמן הוא הרוע בהתגלמותו, כל חסידי גור סובלים ממנו, ומצפים ליום שיעלם מן השטח.

    השנאה אליו אצל רוב הציבור עקב מעשי הפשע והטרור האכזרי שהוא מבצע הן בגלוי והן בסתר, הגיעה לממדים כאלו גדולים שאני לא אתפלא אם יום אחד ימצאו אותו ללא רוח חיים.

    השבמחק
  3. לא יאומן איך גור ניראת היום זה פשוט חלום דע
    קשה להאמין שזה אמיתי כל זבל כל שרלטן כל נוכל כל גנב כל סוטה כל איש אלים
    לא רק שמתקבל , אלא אפילו מעדיפים אותו על האיש הממוצע
    ולמה כי הוא משרת את המערכת המושחתת
    והפלא הגדול ביותר שהרבי מעודכן בהההההההכל , והוא לא מוצא לנכון למגר את התופעה להיפך אם יש איזה איש חיובי אבל לא ביצע בדיוק מה שנאמר לו לבצע
    הוא נזרק כמו כלב ללא רחמים וממשיכים לעשות לו וידוא הריגה
    פשוט כואב הלב

    השבמחק
  4. הכאב הוא עצום, איך נהפכה חסידות מפוארת ההולכת בראש המחנה, למילת גנאי וביזיון,
    שומו שמיים, אין סליחה ואין מחילה לכל מי שידו במעל,
    רבותינו הקדושים זי"ע, כל יגיעם הולך לריק,
    מגדלים דור של קדרים קדרים עם ארצים עם מדות מושחתות ביותר,

    אוי לנו ואבוי לנו!!!

    השבמחק
  5. כסבא לנכדים שלומדים בגור בהתחלה לא האמנתי לכל מה שכתוב באתר והכל שקרים אבל אני שומע מבני ומחתני שחלק גדול מהדברים זה אמיתי .קשה לי להאמין שזה נכון ומי שזוכר את התקופות היפות של הבית ישראל זצוק"ל קשה לי להאמין איך זה קרה ??? החסידות הגדולה והמפוארת שככה הובלה לאשפתות... אני ממשיך להגיע לרבי שליט"א אבל הלב שלי כבר לא שם עצוב לי.....

    השבמחק
  6. אני בכלל לא מתפלא למה יש סביב הרבי ככ הרבה אנשים רעים ומושחתים
    זה מאוד טבעי והגיוני שהרבי הקיף את עצמו ובחר אנשים כלבבו
    פשוטו כמשמעו
    ליד הפני מנחם היה ר יהודה שפירא
    איש משכמו ומעלה. עובד את ה. ישר דרך. נקי כפיים. שומר על מצוה קלה כבחמורה
    לא נדבק עליו שום רכילות
    וההיפוך קורה אצל הרבי הנוכחי
    כן ממש זה המצב
    רק אנשים רעים ומושחתים יכולים לשרת את הרבי ולעמוד בדרישות הניבזות שלו
    כן זה הרבי שלי. וכך ניראת המנהיגות העכשוית
    ועוילם גוילם רץ לראות איך הוא מדליק נרות חנוכה
    ״כאילו ״יש סביב ההדלקה הזו איזה דבר מורם מעם
    מורם מעם ? כן בהחלט
    הוא עושה דברים שהאיש הפשוט לא מסוגל
    ראה את ההתעללות באחיינו ר נחמיה. וההתעללות בצדיק הרר בצלאל וקסלשטיין
    והרשימה ארוכה

    השבמחק
  7. מה שאותי מפליא זה כשאני מגיע לשטיבל יושבים שם אברכים כמוני וכמו כל אלה שקוראים כאן באתר ויודעים שחלק גדול מהדברים שנכתבים כאן לדאבונינו נכונים ... ורובם מקללים את שאולזון ואת האתר כמה שזה אתר גרוע נבזי שקרן אבל מנוסח הדברים אני רואה שלכולם זה מפריע ההתנהלות הקלוקלת של סובבי הרבי ואני לא רוצה לפתוח את הפה שלי אבל גם כנגד המנהיג בעצמו שמעתי וראיתי כבר עיקומי אף .... אז מדוע אף אחד לא קם פוצה פה ומצפצף איפה זקני החסידים ??? איפה אותו סבא מלפני 2 תגובות ? תקומו ותצעקו !!!!! אם אנחנו אברכונים צעירים נגיד משהוא אז בני האדמו"ר ידאגו להשתיק אותנו אבל הדור המבוגר יותר יכולים לעזור בנידון אז סבא יקר קום קרא בקול .... ואולי יחוס עם עני ואביון.......

    השבמחק
  8. רבש"ע, לאיזה שפל גור התדרדרה, מצפים לגאולה!!!

    השבמחק
  9. בס"ד, 8 תגובות, וכולן, אולי להוציא הראשונה, נכתבו ע"י אדם אחד!!!
    מה לעשות שאני הייתי שם והמעשה לא היה כך!!! עקיבא גולדמן הגיע מאוחר כדרכו בקודש, והחליט שהוא עושה מנין למנחה. במקום להתבייש שבא מאוחר התחיל לצעוק וידבר בקולי קולות ואח"כ תהילת ה' ידבר פי... אקרמן רמז לו בעינים בלבד שירד קומה, אבל גולדמן יותר חכם ולא נרמז. ואז אקרמן אמר לו שייגץ...לא גולדמן צעק לו, גולדמן היה באמצע שמונה עשרה ולא דיבר אבל הוא ירק על אקרמן ועוד איך... כאן נגמר הסיפור. אקרמן אולי טרוריסט אבל לא טיפש כמו גולדמן.(כבר אמרו חז"ל בגמרא - סנהדרין ק ע"ב על בעלי זקן ארוך... וגם ידוע שכל החזנים שוטים...) והוא לא הרים יד, ובודאי לא בביהמ"ד. וזה שהם בני דודים לא שייך לסיפור. משהו נוסף צעק לגולדמן לך ללעלוב... כי שם הוא מקבל ברייטעל מתי שהוא רוצה.
    אולי כדאי שפעם הבאה תברר את הפרטים לפני שאתה מפרסם? אל תפגע באמינות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.